-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz 6030D #241148 üzenetére
igen jól érted. Korábban nem tudtm ilyen pulzust menni egy 30-40km es úton ez 100%, ergó sebességis is alább volt. Montin meg aztán pláne nem..még 130at sem pulzusban.
Most kényelmesen megvan. nem is ez a jó szó hogy kényelmes, "komfortosan". Az ideális komfort szintem emelkedett a biciklin. így a jó megfogalmazás.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #241149 üzenetére
Ma felültem eg trekk-re , hu .. gyönyörű kerékpár volt. De baromi verseny cucc, nekem az nagyon kényelmetlen lett voln használni (vagy lehet csak gondolom, mint anno a kormány enegedésnél..) na mind1 a lényeg hogy néztem Giant defy-t is igaz csak M es volt, nagyon szép kis bicikli. Felültem egy Giant Contend XL re, na az nagy volt.
Nem szabad igazad van. Bele másztam nagyon ebbe.. am tök feleslegesen.. mert oly mind1 miért nem miért meg szél... a lényeg hogy jobban érzi magát az ember a kerékpárján aztán ennyi.[ Szerkesztve ]
-
n.gab
aktív tag
válasz andrisbandi #241145 üzenetére
Ez a fajta. Hátha valaki tud valami jót.
Nem mai darab már.
Azért megnézem alin is. -
6030D
Ármester
válasz fulton #241151 üzenetére
De ez nem egyik napról a másikra lett, nem? (tehát nem a gumicsere hatása, vagy egy bringacseréé) Fejlődött az állóképességed, közben raktál bele erőfejlesztő sprinteket, és ki tudtad tolni a pulzusod. Változtak az edzészónáid. Nem olyan mágia ez, erről szól a laktátküszöbös edzésrendszer. De ezt nem egy alkatrész cseréje csinálja, akkor mindenki így tenne.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
fulton
addikt
válasz 6030D #241154 üzenetére
Igen, Én úgy gondolom ez összetett ahogy írtam, nem a gumi miatt van meg a wattok miatt amivel kevesebb. Ebben benne a kormány , lejött összesen 4(min.) cm-el, a sok sok tekerés még most is télen.. lényegében nonstop 2022 márciusától...az aerobb testtartás, gyakran középen fogom beledőlve a kormányt és nem kényelmetlen...nem pedig montisan.. aztán most ez a jobban guruló külső.. és ez az eremény így összesen igen. Léyegében egy lassan emelkedő tendenciát látok az eredményeken. Én most úgy érzem azt a pontot az i-re ez a gumi rakta fel. Majd innen jöhetne tényleg egy jó kis outi az szintén egy lépés lenne.. edzettség meglenne már hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz andrisbandi #241129 üzenetére
köszi!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #241156 üzenetére
Te is tekerted egy részét, én csak az aszfaltos utakat ismerem, kiváncsi vagyok a véleményére.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #241160 üzenetére
Én térkép alapján nem tudom megmondani mi merre megy, sőt, szerintem nagy részén nem is voltam. Viszont gravel bringákkal tekerték, szóval biztos járható.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
m.lala
aktív tag
válasz andrisbandi #241079 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek. Feljárok pár boltot Debrecenben meg sok aprót átnézegettem, nyitva fogom tartani a szemem. Most már nem vagyok teljesen vakon.
Sajna S-es ben volt akcióban 120-ért, valóban 160 körül mozog újonnan az M 500. Használtan meg hümm hümm....
Megvéleményezné ezt valaki? [link] Alpina ECO C10 mondjuk S-es de talán még jó lehet, összefoglalóban ajánlott oldalon webáruházban a T10 hez (nekem aki ugatja) nagyon hasonlónak tűnik az 180, ez 125, érdemes lehet megfontolni a márkát ennyiért vagy maradjak az ajánlott vonalon?[ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
-
szimpláncsak
tag
Megjöttek tegnap a Schwalbe racing ralph külsők ,meg a joe's tubeless szalag. Úgy látszik, hogy csak ennyi kellett, hogy összeálljon a tubeless-itès. Kb. 4 órája fújtam fel az első kereket és tej nélkül azóta is tartja a nyomást. Pedig béna vagyok és nem lett mindenhol párhuzamosan ragasztva a felniszalag. Érdekes,hogy ebbe a sun ringlè felnibe ,a belső szélességgel megegyező szalag lett jó. A hátsóèrt, amibe új felni kellett majd holnap megyek, gondolom a dt felnivel sem lesz már nehezebb dolgom Azért egy tartalék belsőt ígyis fogok tartani magamnàl egy ideig, biztos, ami biztos.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #241161 üzenetére
Van ilyenem, használhatatlan. Ez a fajta jó, valszeg ez is, a múltkor linkeltem vaskosabb lámpához valót is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz stickermajom #241138 üzenetére
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz m.lala #241163 üzenetére
Ez olyan amit ennyiért kapni lehet újan, sem jobb, sem sokkal rosszabb...ha pontozni lehetne a kerékpárokat 1-5 között, ahol az 1-es a BricostorePraktikerAuchan és társaiban vásárolható mindentcsakaztne acél fémhulladék kategória és 5-ös a versenyzők segge alatt figyelő csili-milliós karboncsoda, akkor ez másfeles-kettes kerékpár. 😐
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #241165 üzenetére
Két müa darab, 2 csavar, 1 gumicsík.
- Ha ennyire egyszerű tartóka jó ezekhez a lámpákhoz, akkor miért nem árulják velük együtt?
Egyik pilácsnál sem láttam tartozékként. Pár fajtát megnéztem kíváncsiságból...Egy "gyári" lámpatartót találtam, elég fura kinézetű
Nitecore Bike Handlebar Mount【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241165 üzenetére
Télen, mikor kihűl és rideg még működik ez, vagy elpattan, esetleg bele sem tudod pattintani, illetve ki sem tudod venni belőle?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #241093 üzenetére
Nekem Moir "ízlése" az ami igazán meglepő a magasságához képest. Amikor Canyon-ozott azt mondta, hogy az új strive nagyon felült a hosszú bringa trendre, hogy colos létére talán az M és L-es vázat kérte versenyre, ezekkel variált. YT máshogy méretez itt ha jól rémlik L és XL vázakkal játszi és az, hogy mennyire nem érdekli, hogy egyensúlyban legyen az első/hátsó háromszög hossza, és teszten is a rövidebbet hozta ki neki jobbnak az egészen elképesztő. Ez megint egy olyan dolog, hogy ő versenyző és a szűk, meredek, technikás EWS pályákra választ és állíttat be bringát, ami az ő tudásával jó páros. Nekünk meg egyáltalán nem mérvadó, mert máshol bringázunk és legfőképp, más a tudásszintünk és erőlétünk.
A mostani neuron-t nehezen tudom elhelyezni, hogy mi is valójában. A geo-ja az max downcountry, és semmiképpen se trail, míg a megnövelt rugóútjai túlmutatnak a downcountry kategórián, mint egy felpumpált szteroidos downcountry gép. Ilyeneket (geó és a rugóút nem azonos kategóriába esett) korábban is csinált a canyon más kategóriában is, akkor kilógott vele a sorból, mára pedig beérett a rugóút és a geo-t is hozzá igazították. Rider oldalról megvan a varázsa, hogy (nem versenygép, nem versenyzőnek) egy tekerés orientáltabb bringához némi plusz rugóúttal több önbizalmat adnak a ridernek, aki csak azt veszi észre élvezi és miért is érdekelné a stopper, az a versenyzők világa.
-
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #241168 üzenetére
Ha ennyire egyszerű tartók a jó ezekhez a lámpákhoz, akkor miért nem árulják velük együtt?
Egyik pilácsnál sem láttam tartozékként. Pár fajtát megnéztem kíváncsiságból...
1. Mert ezek alapvetően kézi lámpák, a bicajos felhasználás marginális terület.
2. Mert a lámpákat jellemzően kis cégek fejlesztik ( pár fő, de tényleg ), ritka hogy egy modell 2-3 évnél többet fusson és néhány 1000 darabnál többet gyártsanak belőle. Egyszerűen nem érné meg, neked sem. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz n.gab #241170 üzenetére
...erről beszélek!...nekem egy minőségi pumpám van melynek ilyen bepattintós a tartója és mely bár nem hiszem eltörne, de induláskor hiába mindig bepattintom, egy 2 órás téli menet után nem merem csak úgy kitépni belőle mert félek a rideggé fagyott, a pumpát nehezen elengedő műanyag még eltörik nekem a végén. Ez már sajnos kissé meg is látszik, mert mivel oldalra kitépés helyett inkább kicsúsztatom felfelé belőle, az bizony karcolja a pumpa alu házát.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #241168 üzenetére
Zseblámpához gyárilag adjanak bringakonzolt? Bringához sem szoktak túrabakancsot adni. Vagy valamiről lemaradtam?
#241169 Hasaggymeg: Nekem tépőzáras van, szal nincs ilyenem, de haverok elégedettek, itt is ezt szokták ajánlani. Én most a másodikat venném, mert nem szoktam a lámpát kivenni belőle, hanem konzolostól leveszem a kormányról. Ergo én az olyant szeretem, ami egyszerűen, pár mozdulattal levehető a bringáról, nappal fölösleges ott éktelenkedjen és plusz súly is
#241170 n.gab: idővel majdnem mindegyik tönkremegy, ezeknek az az előnye, hogy olcsón tudsz venni többet, amilyent akarsz. Ha egy bringalámpa gyári konzolja tönkremegy és nem találsz hozzá újat, ki kell dobnod a lámpát . Amúgy ahogy írtam, talán érdemesebb olyant venni, amiből nem kell kivenni a lámpát, mert egyszerűen levehető a kormányról.
#241173 MPowerPH: neked linkeltem volt szélesebbet, a te lámpádhoz, ezek valszeg 18650-es lámpákhoz jók.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241176 üzenetére
A konzol még annyira sem bírja a pakolgatást, másrészt ha mindig leszerelném, a lámpa világítási szög folytonos újraállítása már annyi időmbe telne mint....neked a tized bárok belövése. ...amúgy meg honnan is tudnád milyen is októbertől márciusig mindennap lámpával indulni te, akinek nemcsak rugalmas a munkaideje, de akinek medveföldön éjjel életveszélyes is kerékpározni az erdőben és ezért csak nappal tolod?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #241176 üzenetére
Alapjaba veve azert dragak ezek a bringa lampak, mert bringara vannak optimalizalva. Ehhez hozzatartozik a dedikalt konzol a kormanyra, esetleg sisakra, a plusz feature -ok, mint az emlitett toltottsegi szint jelzo, a taviranyito. Maga a lampa tudasa nem jobb, mint egy zseblampae, es azert ha a hirdetett 5000 lumen nincs is meg, siman 4000 folott tud, es szepen terit, nem szuro fenye van, magyaran pont jo bicajra. Arazas teren meg verhetetlen, siman meger egy kis utanajarast, hogy melyik konzol lesz hozza a legjobb. Nekem is anno ajanlottak lampat, 280EUR -s arcedulaval. Azert par ilyen zseblampa kijonne abbol, es az csak max 3000 lument tudott, de azt sem tartosan.
A linkelt konzolok akkor nem lesznek jok ehhez a merethez? Nekem nem kell ilyen kiallo, kormanyra simulo lenne a legjobb. A konzolbol ki sem szednem a lampat, sot, biztonsagbol meg eros gyorskotozovel is odahuzatnam, de a kormanyrol szeretnem a konzolt leszedni, minel gyorsabban. Az akkut sem a lampaval toltom, van smart chargerem, abba rakom bele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zsamiatt
őstag
Egy kis segítséget kérnék. A villán van ugye a lockolás és preload tekerő. Valaki le tudná írni, hogy pontosan hogyan és mikor érdemes használni őket? Probáltam nézni neten is, de nem teljesen világos.
Köszönöm.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Kiskopika
senior tag
@fulton no offens tényleg érdekel majd a hosszú távú vélemény, de
Köszi hogy megvetted a gumit, tényleg működik nálam is link
-
zsamiatt
őstag
válasz Hasaggymeg #241181 üzenetére
Suntour SF22-NX1
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #241178 üzenetére
Most épp nincs időm keresgélni alin, de én ilyent keresnék, de olyan verziót, amiből lehet kapni 26650-est, mint ebből. Ekkora a lámpád akkuja, nem? A 18650-es lámpák kisebbek.
#241177 Hasaggymeg: igaz . De azért használok én is lámpát, kb egy éve már aszfalton nappal is felrakom, van, amikor rámsötétedik és néha szoktam haverokkal éjszaka terepezni.
Nekem tépőzáras konzolom van, egy mozdulat felrakni, egy mozdulat a szöget beállítani, azzal fogalmam sincs, miért kéne sok időt eltölteni. Ha megvan a rutin, hova kell világítson, akkor semmi időbe nem telik. Nappal meg jobb, ha egyenesen előre világít, hadd lássanak a szembe előző marhákFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz sebgutkopf #241171 üzenetére
Ezt én is érzem amúgy a Jeffsy-n, hogy a szűk technikás részeken a hosszú bringa + az én tudásom... hát mint a pótos IFA, úgy kanyarodok, és egy Capra még hosszabb a laposabb villaszög miatt. Megértem hogy a rövidebb hátsót használja. Pont emiatt van ugye az, hogy az egyenesebb, gyors szakaszokon pedig egy tank, nagyon lehet vele menni, átmegy mindenen, és ettől jön a mosoly az arcomra, illetve már egyre bátrabban merek ugrani amiket szintén nagyon jól kezel --> szintén vigyor
Neuronról szépen leírtad, hogy "egy tekerés orientáltabb bringához némi plusz rugóúttal több önbizalmat adnak a ridernek". Pont ez volt a cél párom részére, aki alapvetően csak túrázni fog vele, de a bringa képességei miatt remélhetőleg több önbizalmat kap majd és olyan helyen is elmer menni, ahol eddig nem, emiatt jobban fogja élvezni, ezáltal én is, hogy többet tudunk együtt tekerni. Számára már a mostani bringaváltás is nagy előrelépés volt ilyen szempontból, hogy a női vázos trekking/mtb Cube Access-t lecseréltük egy Cube Analogra. Ezen kívül szerintem ilyen felszereltséggel, 1500€-ért jó vétel volt nagyon, kb használtan sincs ilyen a piacon, teljes Deore hajtás-váltás, RS telók és mégiscsak egy új bringa. Kicsit a fékektől félek, elvileg az új ásványi olajos Sram DB8 van rajta, amihez a leírások alapján csak a saját olaját ajánlják, illetve tök új légtelenítő szett is kell hozzá, mert a mostani Srammal direkt nem kompatibilis a DOT vs ásványi olajok miatt.... szóval lehet lesz egy fékcsere, de előbb kipróbáljuk mit tud, illetve tudom e a mostani szerszámokkal mégiscsak valahogy szerelni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsamiatt #241180 üzenetére
Papírforma szerint a preload, vagy előfeszítését a rugónak súlyodra kell állítani, vagyis ha könnyű vagy (50-60kg) akkor szinte minimumra (kitekerve), ha meg nehéz vagy (80-100kg) akkor valahova a max közelébe (jól betekerve), hogy felülve a bringára vagy ~2cm-t "üljön be" a teló. A valóság persze más, hisz ezt aligha lehet teleszkópnak nevezni és vajmi keveset fog változni az amúgy sem valami fényes rugózása a 2 véglet között. Míg új és talán még mozog valamit én úgy lőném be, hogy menet közben ne kopogjon a végén mikor kirúg minden kis aszfaltrepedésnél, de fel se üssem ha egy nagyobb padkán váratlanul lerobogok...ha ez így érthető segítség.
#241184
jjeahh...nem tudom, de nekem elég macerás pontosan beállítani mert lassú mászásnál ugye a kerék előtt kellene látni, lefelé robogásnál meg jó előre és bár ha jó előre állítom azért látok a kerék előtt is amennyit feltétlenül muszáj, de amint az aszfaltra érek úgy már mindenkinek kiégetem a retináját.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz fulton #241012 üzenetére
Nekem az egyik korábbi bringám (Merida Speeder T2) S-es váz volt, igazából M-es lett volna jó, ott egyértelműen beleért a lábam a kerékbe, ha az elfordult (SPD-vel használva, nem tökre hátra tolt stoplival) Erre egyébként a vázon egy matrica fel is hívta a figyelmet, ez olyan. Ezt a bringát kb. tizenöt éven keresztül használtam (országúti kormányosra átalakítva), sok évig ez volt a 'mindenes' bringám - került rá csomagtartó, sárvédő, városi/túragépként.
Egyedül a lassú, éles kanyaroknál kellett figyelni, ott néha muszáj tekerni kanyarodás közben is. Ha gyorsabban haladsz, a kanyarodás inkább a kerékpár dőlésével történik, a kormány jóval kevesebbet fordul, már eleve nem kell annyit mozdulnia, hogy a cipővel összeakadjon, ráadásul éles kanyarban azért nem szabad tekerni, mert fennáll a veszély, hogy a pedál a talajhoz ér, tehát itt a külső láb lenn, belső fenn, és lendületből mész.A fekvőbringámnál a sarkam tud beleérni az első kerékbe, ha az nagyon elfordul, itt is minimális az esély arra, hogy ebből gond legyen.
Szóval röviden: ne parázz ettől, minimális odafigyelés kell. Nagyobb vázaknál pedig ez a probléma nem áll fenn, neked meg előbb-utóbb úgyis lesz egy magasságodnak megfelelő váz.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #241186 üzenetére
Ezeknel nem kell allitgatni, hova vilagitson.. De kozuton nem hasznalnam, csak erosen csokkentett fenyerovel.
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241186 üzenetére
Lehet nekem azért nincs ezzel gondom, mert nagyon szórt a fénye a lámpámnak, ha a kerék elé irányítom is világít bőven messzire is amennyit kell. Amikor nagyon szeretném veretni lefelé, akkor a sisakra is teszek egyet és az oda világít ahová nézek. Az a Sofirn meg valszeg mindent megold izomból, mert nagyon erős . Aszfalton nyilván mindegyik szívás, oda STVZO kell, vagy olyan, amin van kapcsolható távfény.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
Kipróbáltam ma végre a FiveTen Freerider Pro-t az új pedálokkal. Legalább négyszer akkora teljesítménnyel tudok tekerni. Viccet félretéve szeretni fogom, olyan mintha odaragasztották volna a lábam a pedálhoz. Az 54T racsni a szabadban meg egyenesen mesésen szól.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
chubby2o6: jól emlékszem, te rendeltél alis cipőt, ugye? Melyik márka volt? Bevált, nem esik szét? Illetve milyen széles? Köszi
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Mezga Aladár
veterán
válasz fulton #241116 üzenetére
"Észre se vette hogy ott vagyok a nyomában..egy csepellel. játszva jön az a 30 -35 - 38 as as sebesség/ 33as tempó adott szakaszokra és észre sem veszem. parádés tényleg."
A saját garminodon a kerek átmerő hogyan van beállítva? Van sebességjeladód?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #241192 üzenetére
Csak 4x?! Meg sem érte!
#241194
Mezga Aladár...na igen...vagy tényleg egy új Valter Attilát látunk születőben."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #241195 üzenetére
Valter Atti "csak" bicózni tud.
Vak aki meg mellette még naponta feltalálja spanyol viaszt【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
peetie1
aktív tag
Ez a bikeinn.com euróban vonja le az összeget? Mert az oldalon mindenhol forintot ír, de a fizetésnél már eurót ír. Mert akkor inkább a revolut kártyával fizetek itt is mint az erste váltson jó drágán...
-
addikt
-
Jester01
veterán
válasz Mezga Aladár #241194 üzenetére
Strava az eltelt időből számol átlagsebességeket (szegmensre és a teljes útra is), azt nem befolyásolja a jeladó megléte sem pedig az óra által egyébként mutatott érték.
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz peetie1 #241197 üzenetére
Euróban, ahogy azt már mondták és rendszerint több is lesz mint amennyit ők ott forintba írnak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs