Új hozzászólás Aktív témák

  • sssent

    senior tag

    válasz Stauffenberg #22701 üzenetére

    "Ezt kifejthetnéd bővebben. (...)"

    Van amelyik megad max. terhelhetőséget, de ez nem jelent garanciát rá, hogy ilyen súly mellett nem fognak mondjuk 8-asok beleugrálni a kerékbe minden nagyobb bukkanón. A pár napos csomagos túrázásnál súlyosbító körülmény, hogy az ember jellemzően csak hátsó csomagtartót használ. Egy 70 kg-os ember 20 kg csomaggal hátul sokkal jobban szét tudja verni a hátsó kereket, mint egy 90 kg-os (kerékpározni tudó) ember csomag nélkül. A terhelhetőség pedig utóbbira vonatkozik. Túrabringa alá erős, sokküllős kerekeket célszerű tenni, az lehet nehéz, viszont a gardróbszekrényt nem kéne felgumipókozni hátra.

    A cross bringákat szükség esetén fel lehet szerelni mindennel (az enyém is ilyen), és sok gyártó árulja is ugyanazt az alapgépet csupaszon cross-ként, és felszerelve trekkingként. Viszont ha megnézel egy rendes túragépet, az nem teljesen azonos alapokra épül a cross-okkal. Nem ismerem a Bergamont bringáit, de ha már említetted, a Horizon pl. már első ránézésre teljesen más alapokon van, mint a Helix. Csomagtartós Helix-et én így hirtelen nem látok, ami egyébként nekem szimpatikus is. Mármint, hogy nem ugyanarra a gépre akasztanak egy csomagtartót és árulják trekkingként.

Új hozzászólás Aktív témák