-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sepyi
aktív tag
válasz -=RelakS=- #151050 üzenetére
Hallottam valami olyan anyagról, amit a flakonban lévő nyomás juttat a tömlőbe. Lehet hogy városi legenda, ezért kérdezem itt. Ha teljesen leeresztem a gumit, akkor viszonylag kis nyomással is be kellene jutni az anyanak a tömlőbe. Utána a pumpa nagy nyomása letakaríthatja a szelep belsejéről. De ez csak az elmélet. Fogalmam sincs, hogy létezik-e?
Ha kint van a tömlő hátrafele ki lehet venni a szelepet és fel lhet tólteni. De én nem akarom most szétszedni a kereket, azért keresek más megoldást.Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
cdl
senior tag
Olyan hírek terjednek, hogy Sagan is indul a Giron
Május 10.-én egy topiktali Szentendre vagy Esztergom környékén?
Amúgy 104 km összejött ma is. Csodás idő volt, melegem volt a nyári cuccban. -
titetoyz
tag
BMX! esetleg ha valakit érdekel az új Gopro Hero 8 akkor összedobtam egy laza videót a helyi bicós srácról
[link] -
trialboj
őstag
válasz trialboj #150975 üzenetére
Szétszedtem ma a hátsó agyat, meglepődtem mert a vázból kiszerlve a kereket, a tengely valahogy magától összeszorult, nagyon nehezen lehetett forgatni, és tele is volt kosszal, ami azért meglepő mert eddig 2x szedtem széjt 3 havonta, és mind2 alkalommal érintetlen zöld gyári zsír volt benne, utóbbi alkalommal én is raktam bele még 1 picit, és mostanra meg szinte teljesen kiszáradt és sok koszt gyűjtött.
Kitakarítottam, megszenvedtem a hajtás felőli oldalon lévő golyócskákkal amelyek valamiért nem fértek bele egy kosábra mint a másik oldalon, majd a porfogó sem akarta a helyére menni, pff ez a technológia még az első bringámból kísért, a kieső golyócskák, miközben be akarod csúsztatni a tengelyt, kb 15 évvel ezelőtt is ezzel szoptam. bravo shimanoA lényeg, hogy sikerült megoldani, úgy tűnik most már szépen megy, megnéztem mennyibe kerül ez a deore agy, pff, ha tudtam volna hogy ennyire bóvli, és ilyen olcsó a kerék fűzésnél lecserélem.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #151035 üzenetére
A pumpában préselt + nyomás nyitja,a guminyomás zárja.Van úgy,hogy beragad és nem old,ezért pumpálás előtt ajánlatos kézzel benyomni,felszakadjon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
fene se érti ezeket a webshopokat.....az absoluteBLACK dhl-el küldte a csomagot, dhl hozta végig. ha a bike24 dhl-el küldi, akkor itt Magyaroszágon már a posta hozza ki.
de most éppen dpd-vel küldött a bike24, ráadásul egy rendelést 2 csomagban.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
trialboj
őstag
A héten szanaszét tublesesítettem a bringámat (lehetséges, hogy Hasadó kolléga maradt az utolsó belsővel csapató a csoportban? )
Másnap reggelre leeresztett a hátsó, ez elvette az önbizalmam, és alig mertem vele kanyarodni aznap, felfújtam 2 barra, de akkor meg kirázta a belem, ezért nagyon haragudtam mindenkire, aki ebbe belerángatott.
Aztán köv nap reggel már rendben volt, leeresztettem picit, elmentem tekeregni, és mikor elfogyott előttem az ösvény, lustaságból, és teszt gyanánt is, inkább továbbmentem keresztül mindenen, csak hogy lássam tényleg kibír-e mindent. kb 2 km-t ereszkedtem a susnyásban és nincs fehér v bármilyen folt illetve még nem kellett bele fújjak, szóval minden ok.Ami miatt megérte, ez az egész átalakítósdi, az a tudat, hogy ezután a fent említett helyzetektől nem kell féljek, elméletben mindent ki kell bírjon, kivéve a sziklás részeket, amiből itt kevés van.
A súlycsökkentés részét nem értem, mivel a tl gumi nehezebb mint a sima, még az én drótos maxisom is könnyebb volt, ezért én kb 200g nyertem, de mivel felnit is cseréltem, 400g körül lehet, amit természetesen nem lehet érezni, töltött kulaccsal pont ugyan olyan nehéz a bringa, fogásra is, és mászás közben sem érzem hogy szárnyalnék. (én örülök hogy nem vagyok ennyire érzékeny a változásokra, aki ezt megérzi, azt elhiszem hogy frusztrálja, ha pl nem az övé a legkönnyebb nyeregcső a megyében)Az hogy kanyarban jobb-e, nem tudom, gondolom átlag bringásként, kevesen megyünk tapadáshatáron, szóval nem könnyű észrevenni, de mivel én gumit is váltottam, és még nem mertem leereszteni az általam preferált értékekre, ezért a mostani schwalbe-ék még inkább csúszkálnak, és eddig nem tapadnak jobban, de legalább szépen gurulnak aszfalton, nincs vibráció, pedig a fogazata agresszívabb, vagy legalább is mélyebb mint az eddigieknek.
Első Cross king / jobb oldalt meg Racing Ray || hátsó Schwalbe Racing Ralph / jobb oldalt Maxxis IkonKár hogy a mavic nem szeret grafikát tervezni a felnikre, elég unalmasan néz ki, full fekete (már ott ahol a szállítóstól nem verték le a fényezést)
Az átalakítás elég sokba fájt, nem kimondottam ajánlom, főleg azoknak nem, akik felnit is kellene cseréljenek. Nem is mertem összeadni, (a küllőket szerencsére megtarthattam, de a küllő anya v fej, nem volt jó, abból 1 db 300ft volt, és 64 kellett belőle, szerintem 300ft ért egy kiló lett volna a reális ár de hát a sapim nem szarral gurigál )
Szóval a becsült átalakítási költség (kb a két boltozós bringám ára) már az az összeg ami miatt szerintem, megéri inkább új bringát venni, de én már nem szeretnék több analóg gépet venni ha nem muszáj, szóval ezzel kell áttekernem a pedelec korszakba."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
Hasaggymeg figyelmébe, 6030D pedig áttérhetne kempingbicóra, hogy maradjon neki is kihívás (ha már az 1x1, aka singlespeed úgyis olyan hatékony) :)
[link]Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151064 üzenetére
gummából nem te is a középső Performance szintűt vetted, mint én? Racing Rayből van egy, az jó nehéz, azt tervezem, hogy hamarosan felteszem télire, HÁTRA, mert szeretek veszélyesen élni (nem kellett kutyának se, elöl meg az életben nem kopik el....és oda van jobb, mármint télre jobb). Szóval ezekből csak az Evo a könnyű.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
42861
senior tag
Sziasztok. Ma a bringaúton kiugrott elém egy rolleres hülyegyerek, majdnem csattanás lett a vége. Egy elég durva satuféket nyomtam, utána éreztem is, hogy már csak alig fog a hátsó fék. A következő fékezésnél hátulról egy csattanó hang, majd nulla fék. Így néz ki most:
Jól látom, hogy csak a bowden ugrott ki a helyéről és nem hagytam el semmilyen alkatrészt? Nem vagyok egy nagy szerelgetős, de ha csak ennyi, akkor ezt még szerintem visszaműtöm.
-
zoli03
őstag
válasz trialboj #151064 üzenetére
"Kár hogy a mavic nem szeret grafikát tervezni a felnikre, elég unalmasan néz ki, full fekete (már ott ahol a szállítóstól nem verték le a fényezést)"
Kerékszettnél szokott grafika lenni a felnin."Nem is mertem összeadni, (a küllőket szerencsére megtarthattam, de a küllő anya v fej, nem volt jó, abból 1 db 300ft volt, és 64 kellett belőle, szerintem 300ft ért egy kiló lett volna a reális ár de hát a sapim nem szarral gurigál )"
Nem tudom, milyen küllőanyát vettél, de 40-50 Ft-ba kerül egy réz Sapim/DT.
"A súlycsökkentés részét nem értem, mivel a tl gumi nehezebb mint a sima,"
Ezt nem értem, akkor is TL ready gumim volt, amikor belsőt használtam, mert kb az összes normális Scwalbe alapból TL ready.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151064 üzenetére
Én akkor vagyok különöen hálás, amikor hosszabb bandázós terepezésre megyünk, a banda fele defektet kap, amivel félórákat izzadnak, miközben mindenki rájuk vár... nekem ilyenkor mindig az jár a fejemben, hogy milyen fasza, hogy én ezt teljes egészében elfelejthetem, sőt, milyen király lenne, ha az egész banda tubelesses lenne és csak hajtanánk gond nélkül . Szoktak is érdeklődni ilyenkor, hogy mennyibe kerül a tyúkbelesítés .
Ha nem érzed a súlykülönbséget és nem vagy grammbuzulós, akkor a nehéz guminak nézd a jó oldalát: valszeg van anyag benne bőven és emiatt a tej sokkal hatékonyabban tömíti a lyukakat. Nekem az a tapasztalatom, hogy a könnyű külsőn mivel sokkal vékonyabb a gumiréteg, a tej nem mindíg tömíti, ráadásul könnyebben szakadnak, ezért ezek tubelessel sem annyira biztonságosak. Cserébe a vékonyabb külsők tubelessel sokkal hatékonyabban elnyelik az apróbb köveket-gyökereket, szal terepen kényelmesebbek.
A mavic felniről meg annyit, hogy ízlés kérdése, szerintem nagyon jól néz ki a felnid a schwalbe gumikkal, látványosabb lett a bringád. Az én Mavicomon hatalmas feliratok meg matricák voltak, amint kivettem a dobozból, lekapartam az összeset
Ja, ha továbbra is veszít a nyomásból, önts utána még egy kis tejet. Vagy a kerekenként 80-100ml már benne van?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #151065 üzenetére
Na ez jól esett így reggel,köszönöm! ...amúgy ezért nem kell egyes rendszer,100 kilométeren 25 másodperc az rengeteg idő nekem,annyi idő alatt már meg is keresem a házkulcsot,hogy kinyissam a kaput.
(#151066) Zsohi ...úgy tűnik valamiért ő immúnis a placebóra.
(#151068) 42861...mert eddig nem volt...rendesen becsípett bovdenen nyoma marad a szorításnak,jó,hogy megúsztad ennyivel.
(#151064) trialboj...nem tudom mi a jobb,ha 400 grammot sem érzel meg,még a kerekeken sem,vagy 20 gramm könnyítéstől máris úgy érzed Frúmot is állva hagynád,esetleg tyúkbelesítés után örülsz,mint majom a farkának,hogy elfelejtheted azokat a defekteket,amiből amúgy kettő volt évente. Én még kitartok,annak ellenére,hogy most már minden adott a gumik trutymóval való töltésére.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #151072 üzenetére
Figyumá, Crossrideról volt szó, nem? Vagy csak én nem figyeltem? Akkor mi ez pontosan?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...talán ha azt a fost nem kellene betölteni,de attól irtózok,hogy megtöltsem a kereket folyadékkal.
(#151073) 6030D...krosszrájd,krosszmáx,krosszkisf@szom...keverem őket. Végig erről volt szó,csak rosszul kommunikáltam.
(#151075) jjeahh...hát annak cseréje viszont majd újabb macera lesz,mert majd csinálnom kell (esetleg csináltatnom beosztottjaimmal ) egy csapágy ki/benyomó alkalmatosságot. Egyelőre olyan finoman forog,hogy ilyent még nem nagyon tapasztaltam,majd elválik mennyire tartós is. Az ID360 szabadonfutóra viszont nagyon kíváncsi leszek,érdekes így érzésre és hangra is. Most 1előre még marad a régi kerék,mert talán van még ~500 km a láncban és nagy valószínűséggel ugyanannyi a sorban is (ez a középső 3 sorral gariztatott XT sor) ,így ha addig kibírja az xt szabadonfutó is a még működő 3 reteszelővel a 4ből,akkor együtt lesz cserélve minden.Most a leggyengébb láncszem fogja eldönteni mikor kerül erre sor.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #151072 üzenetére
Cserébe most visszavághatsz trialbojnak, hogy talán már csak ő maradt kónuszos a topikban!
szerk: nincs baj vele szerintem, nem büdös, nem ronda, nem nyúlik, olyan mint a tej, vagy a tejet nem szereted? Amúgy ha sokszor cserélsz gumit, tényleg macera egy picit, de ha nem, akkor évente egyszer látod, amikor kicseréled a folyadékot és annyi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
Tényleg semmit nem találni a neten erről a Full Dynamix Core bringáról. Na mindegy, el kell hinnetek, hogy az volt. Amúgy olyasmi a váz, mint a linkelt feketének, csak a nyvcsőnél nincs az a hülye merevítés.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
Ok, elbsztam az átszámítást, nem 300 ft hanem csak 30 volt darabja a küllő anyának.
"Kerékszettnél szokott grafika lenni a felnin."
"Az én Mavicomon hatalmas feliratok meg matricák voltak, amint kivettem a dobozból, lekapartam az összesetí"
Ez kb főbenjáró bűn, ha csak nem valami nagyon gagyi cucc volt rajta, én nagyon hálás lettem volna bármi egyedi feliratért. Tiszta fekete egyáltalán semmi személyiséget nem hordoz.Biztos hogy tl gumiból is van lightos, de ahogy jjeahh leírta, ott nagyobb eséllyel nyalsz be defektet, ami teljesen értelmetlen kompromisszum, szerintem. az ikon és xking, is drótos olcsó vezrió volt, tehát nem várnék tapadásbeli hátrány a hasonlóan olcsó schwalbéktól, főleg hogy agresszívabbnak tűnik.
"elfelejtheted azokat a defekteket,amiből amúgy kettő volt évente."
" ...a banda fele defektet kap..."Nekem, de szerintem neked is jóval több volt mint 2/év, főleg tavasszal és ősszel, nem értem miért. Nálam pont akkor telt be a pohár, mikor egy új bringással találkoztam, együtt elindultunk, és 50m-el azután h letértünk az aszfaltról, a döngölt tiszta földúton olyan defektem lett, hogy a belsőben lévő, trutyi spriccolt kifele.
Mikor egyedül megyek nem izgat annyira a defekt, de a csoportos tekeréseknél csak és kizárólag miattam kellett defekt ügyben megállni, és ez elég kínos lett idénre."Nem tudom mi a jobb, ha 400 grammot sem érzel meg,még a kerekeken sem,vagy 20 gramm könnyítéstől máris úgy érzed Frúmot is állva hagynád"
Szerintem az én esetem a jobb, mert nem költök irreális összegeket, minimális fejlesztésekre, amelyek, nem javítanak a bringázási élményemen, és a 15kg bringámhoz közelebb van a 21kg neurON, ami remélhetőleg a köv gép lesz.
"...talán ha azt a fost nem kellene betölteni,de attól irtózok,hogy megtöltsem a kereket folyadékkal."
Vidd be egy szervizben és nem is látod én is ezt csináltam, remélem 1 évig nem kell fehér trutyit lássak. 120ml öntöttek bele, szóval nem spóroltak azzal sem.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
őstag
válasz 42861 #151068 üzenetére
úgy csinálod, hogy a karikázottal jelölt csavart kicsavarod addig, amíg menetet látsz rajta hátul, majd a fék karját meghúzod a nyíllal jelölt irányba (felfelé) amíg nem fog a fék.
ha ezzel megvagy (fog a fék) akkor megpróbálod ott rögzíteni a fék húzó részét, mondjuk egy kábelkötegelővel. Ez után a bowdent becsúsztatod a lemez alá, ráhúzod az imbuszcsavart, és elvágod a kábelkötegelőt. A fékkarnál megnézed, hogy van-e egyáltalán mozgása a betétnek (ha megszorítottad a féket az elején, akkor majdnem semennyi nincs) így elkezded a csavart a féken (karikázott, ugye) lazítani addig, amíg megfelelőnek nem érzed a fékkarnál a húzás mennyiségét. 2-3 erős húzás után ellenőrzöd, hogy a bowden bekötésénél lévő csavart meghúztad-e rendesen, azaz nem lazult-e le bármennyire is. ha már ott vagy, a féknyereg 2 rögzítő csavarját és az adapter 2 csavarját is nyomatékra húzod.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151078 üzenetére
Nekem normál nehéz 250g belsővel olyan sok defektem tényleg nem volt az elején, de aztán ahogy elkezdtem egyre "komolyabban" tekerni, a defektek is gyakoribbak lettek egy picivel. Végül grammánia miatt váltottam 140 grammos belsőkre, amiket nagyon megszerettem... volna, ha ezzel nem kaptam volna sorozatban a defekteket . Visszaváltani nehéz belsőkre már nem akartam, a tubeless átalakítás meg úgy gondoltam, hogy nekem nem éri meg, mert sem a felnim, sem a gumim nem támogatta, szal nem tudtam mitévő legyek. No de közben a régi kerékszettemből kiszakadt egy küllő, az egyik agyam rágott, a másikban meg darabokra tört valami alkatrész, ráadásul a gumim is elkopott már, szal vettem új kerékszettet és új gumikat, így meg adta magát, hogy ha már minden tl kompatibilis, alakítsam át tubelessre, főleg úgy, hogy akkor rááltam a grammozásra is egy kicsit.
Mindezt csak azért írtam le, mert párszor megkaptam már, hogy tubeless ellen voltam és mégis váltottam, meg, hogy anno 2 évente volt 1 defektem és minek nekem akkor a tubeless, de ahogy az események követték egymást, végül mégis megérte váltani és azóta sem bántam meg, más világ .Schwalbe gumik szerintem tapadásban általában közepesek, viszont van egy tulajdonságuk, ami miatt én kitartok mellettük: szinte sosem csúsznak meg hirtelen, mindíg pontosan ki tudod centizni, hogy hol vannak a határai, jobban "érzed" a gumit. igaz más márkáktól én eddig csak a Rekont és a Trail Kinget próbáltam, de mindkettőnél úgy éreztem, hogy mindíg akkor sodródnak el, amikor nem számítok rá, ilyenkor teljesen elvesztem a kontrollt és jó eséllyel repülés lesz a vége.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #151079 üzenetére
és elvágod a kábelkötegelőt...
triálboj...a kollégára gondoltam az évi 2 defekttel...de lehet túloztam,neki annyi sem volt.
jjeahh... más világ...keresztfiam kikunyizott szüleitől valami marha drága Apple nótbúkkot,és ő mondta ezt mikor kérdeztem mitől kerül az annyiba (valami 1500+ euró),és mivel jobb egy átlagos,jó laptopnál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151078 üzenetére
"egyedi" felirat
én is kizárólag azért nem az összes matricát szedtem le az Iron Cross felniről, mert ha valaha is véletlenül eladnám, legalább egy darab bizonyítsa, hogy mi is az. De nekem a legtöbb gyári matrica bazárinak hat, vázon sem szeretem a feliratot, csak ott általában nem lehúzható..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tegnap a Normafánál délután 1 körül láttam valakit BUBI-val tekerni. Innen volt valaki?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Szakbarbár #151083 üzenetére
Valószínű...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tomi_Sci
őstag
Adott egy Ultegra 6800 SS hátsó váltó. 11-28-as sor van rajta, elöl pedig egy 5 karos 36-46 CX hajtómű (RS500). Namost ehhez én hurka vagyok
Először GRX (RX600) hajtóműre akartam váltani, de a Shimano gondolt az ilyen pénztárcahuszárokra mint én, és eltolta a láncvonalat 2,5mm-el, azaz kéne új első váltó is. Na nemár...
Másik lehetőség, hogy veszek egy akármilyen 4 karos ultraszuperkompakt hajtást, pl. RS510, és felteszek rá mondjuk egy 32-as kistányért.
Illetve ezzel párhuzamosan, vagy az előzők kiváltására kéne hátulra valami nagyobb átfogás. Az internet népe szerint az SS hátsó váltó még viszi a 11-32-t, illetve több videót láttam működő koncepcióval, mint letépett váltófüllel.
De akkor már lehet, hogy picit fölé is mennék, egy hosszabb kanállal és Roadlinkkel
De hol találok olcsón GS kanalat a 6800-hoz? (sehol) Egyáltalán mennyire kompatbilisek ezek? Például a CeramicSpeednek egy terméke van a következőkhöz: Ultegra 6700/6770/6800/6870, Dura Ace 7900/7970/9000/9070, azaz ezek között a Shimano kanalak és csereberélhetők?Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
cdl
senior tag
válasz ZolkoW #151082 üzenetére
Én is leszedtem az új Mavic Cosmic Elite felnimről az összes matricát. Ez a sárga szín nagyon nem illik a piros fekete bringához.
Más. Nem hajtogatós gumit Ti hogy Postáznátok? Mennyire léehet ezeket hajtogatni?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Hasaggymeg #151081 üzenetére
ha összehúzod, akkor te utána még kinyitogatod? vagy hogy jön szét? én el szoktam vágni, ha már nem kell
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rétisün
veterán
harmadára össze lehet hajtani simán, kaptam is, küldtem is így drótos gumit. hasonlóan, mint ahogy a szalagfűrészt hajtják össze.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Fall-N
veterán
válasz parkr #151088 üzenetére
De egyébként nekem sem jön be ez a matricás dolog. Vagy legyen natúr alu fémszínű + pár fekete felirat vagy a fekete alapon fehér betűk. Bár az a legjobb ha semmilyen nincs rajta (mint nekem az olcsó Beretta felnin ). Egyedül akkor jön be a dolog ha bizonyos két vagy három szín kombinációja köszön vissza az egész bringán.
Például a BTWIN RockRider 520 2018-on matt fekete alapon fehér és kék volt a felirat mindenhol. Pedig egy olcsó kerékpár mégis egységes volt a design. Az más kérdés ha fele alkatrészt lecseréli az ember fejlesztés közben akkor oda az egységesség.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #151081 üzenetére
Nekem az is fura, hogy nem feszíti a bowdent a finombeállítóval, hanem lazítja. Nincs bowdenes tárcsafékem, szóval felőlem még helyes is lehet, de én v-féknél és váltónál is az összes finombeállítót tökig becsavartm, meghúztam kb feszesre a bowdeneket, aztán a finombeállítókkal megfeszítettem a bowdeneket/beállítottam a pontos pozíciókat.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Salex1
senior tag
A múltkori kerót csak nem vettem meg, nagyon rossz volt a fék és a váltó is rajta...
Most ezt néztem: SAVA 29" Vélemény?
Évi 2 alkalom a hegyekben, egyébként alföldi használatra lenne. 130-ért tudnám elhozni.
Ha van más, hasonló árban fekvő ajánlott vétel, szóljatok. -
őstag
válasz Salex1 #151094 üzenetére
valami generic taiwani váz, de egész jó alkatrészek ennyiért
a szerviz és a garancia intézése kérdéses lehet (hova kell vinni/küldeni, ha baj van, gondolom te se akard mondjuk 10-15 ezerért Szlovákiába postázni...)
nincs akciós Merida, Cube vagy Kelly's?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
samujózsi
senior tag
Szegény szervizesek... ahova egyszer én beszabadulok...
Pedig csak az a baj, hogy folyton stresszelek, hogy ne felejtsek el valamit, aztán mégis...Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
őstag
válasz Salex1 #151096 üzenetére
jó felszereltség ≠ jó kerékpár ezt azért ne felejtsd el
sz.rnak gondolt alkatrészekből is lehet összehozni egy jó egészet, és jó cuccokból is lehet csinálni egy alkalmatlan valamit...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen program, ami...?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Medence topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Szólánc.
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen