Új hozzászólás Aktív témák

  • eddie1978

    aktív tag

    válasz Tothgera30 #107914 üzenetére

    Köszönöm az infókat!

    SuperX. Eddig 2700km van benne. Még egyben van :DDD Montiknál is látok szívószálakat támvillának beépítve. Ennek nem vékonyabb a támvillája mint az 1992-es évjáratú Cannondale R600 alu gépemé. Ellenben a homlokcső/alsócső/felsőcső egy monstrum. A Radon XC gépé egy filigrán megoldás ehhez képest.

    Ez is olyan mint pl a km óra. Ha kell a térkép, vedd meg a top modelt.
    Árak arányában nem 3x jobb ez a SuperX a Giant TCX SLR2-nél. Ez elvitathatatlan.

    A teló/tag kisszervizeket itthon megcsináltam már 2x. A nagy is menne szerintem. Viszont mire felszerszámozza az ember az otthoni szervizt, addigra ellőtted egy évi szerviz árát. Amennyiben valakinél gyorsan forognak a gépek, nem éri meg. Hosszab távon megérheti otthon megcsinálni. Sok esetben lehúznak dolgokat, de lehet csak meg kellene adni azt ami karbantatást kíván.

    Egyetértek abban hogy a féléves vagy éves szerviz kell még ha keveset is megy az ember. A lehúzó alá azért megy be szennyeződés. Lejjebb patyolat tiszta volt mindkétszer a teló és a tag is.

    A másik aggodalmat keltő dolog az az alkatrész ellátottság több éves távlatokban.

    más:

    Nem tudom mit lehetne még állatani, de én mindig úgy éreztem, hogy a SID RL nem mozogja ki a kis hupikat. Olyan mintha a fix lenne az eleje és akörül mozogna a bringa. Sag mindehol ok. Kisebb nyomásnál jobban mozog, de akkor nagyon beül. A tagot keményebbre fújva meg túl kemény a hátulja. Igazán nem sikerült jól beállítani.

    más2:

    A vázban vezetett tyúlbelek zörögnek. Erre valami gyógyír? Nyomjam ki purhabbal? :DDD

Új hozzászólás Aktív témák