Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz jjeahh #105581 üzenetére

    Tapasztalatom még nincs (80 km van benne), de az alábbi infók vannak a szerelőtől: mindenből lehet tubelesst csinálni. Ő azért használ vizes bázisút, mert a másik korrodál(hat)ja az alut. Neki volt olyan, hogy elpattant a küllőanya, és akkor látta, hogy belülről meg volt marva. Nekem is két küllőnél jött ki, tehát esély van rá. Az első keréken szinte egyből tartotta a nyomást, a hátsón azért pörgetni kellett két napig, 12 óra alatt engedett 0,5 bart. Vasárnap egész nap semmi gondom nem volt vele, ugyanolyan, mint amikor elindultam.
    Az én összeállításomban annyi rizikó lehet, hogy a nem erősített az oldalfala a guminak, ezért egyszerűbben kivághatja a kő. Soha nem volt felütéses defektem, pedig járok köves helyeken, nem is lassan, így inkább az emelkedőkön kell figyelni, hova kerül a hátsó kerék.
    A súlyom miatt (85 kg) 2 baron fogom használni (versenyen a belsővel is 2,0-2,2-n mentem), de elmondása szerint teljesen más a tl és a belsős ugyanazon a nyomáson.
    Majd írom a tapasztalatokat, meg csinálok képet, ha gond van. :) Ha nem felejtem el, mert most is akartam küldeni Hasaggymegnek képet a Csóványosról, de elfelejtettem.

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák