Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz Somatom #9598 üzenetére

    Ide nem kell több - bár volt olyan hogy a 10 óra épp kiadta. Viszont amíg nemzetköziztem addig a 4,5 óra nekem baromi rossz volt. Pont olyna fuvarjaink voltak, hogy a 4,5 vagy kiadta normálisan vagy nem. Akkoriban az 5 órás vezetési limitnek jobban örültem volna, viszont utána a 45 helyett minimum 1 óra pihi kellene. A 45 perc ( főleg az osztott 45 perc) az semmire nem elég.
    Én simán engedném a napi 10 óra vezetést minden napra, de napi pihenpőnek semmiképp nem engednék 10 óránál kevesebbet.

    Nálam a 24 órás pihenő sem jön össze sehogy. Megállsz teljes műszak végén, alszol mondjuk 7 órát ébren vagy mondjuk 12-t és akkor 5 óra alvás után kezded ismét a teljes műszakot? Lehet az én napi ciklusommal van a baj, de szerintem a 24 óra az túl rövid, inkább csak felrúgja a normális ciklusodat.

    Amíg nemzetköziztem addig én ezt így totális baromságnak találtam. Itt-ott szerintem engedni kellene, máshol szigorítani és jobb na meg főleg egyszerűbb lenne ez az egész.

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák