- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- AliExpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Amazon Prime Video
- Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
Új hozzászólás Aktív témák
-
siemenss65
tag
A témában egy jó, régebbi blogbejegyzés érdeklődésre számot tarthat - mondjuk lehet hogy már volt linkelve korábban.
[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
őstag
-
HoTaZo
őstag
-
Somatom
veterán
HoTaZo:
Neked sikerült már vmi térképet varázsolnod a kijelzőre? Ez vmi Android Auto -szerű izé. Van egy "Map", de csak a pozíciót jeleníti meg, alatta csak kockás lap van. Vmi Open Street Mapot ír. Az lenne jó, ha a G. Térkép forgalominfóját meg tudnám jeleníteni a kijelzőn, miközben megy a TuneIn. Vagy, álmodjak vmi reálisabbat?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
chop
őstag
No, akkor egy rovid osszefoglalo az elso Rudis hetemrol. Annyit mondok, hogy ma hajnalban ertunk haza Svajcbol, szoval beb*sztak a melyvizbe.
Kezdem a pozitivumokkal: a korulmenyek jok, az autok tenyleg rendben vannak, ujak es jol szervizeltek, minden gordulekenyen haladt, van (reszben) munkaruha, bakancs, stb., latszik, hogy aldoznak erre.
Ami negativum szamomra az, hogy rettento mod hektikus a munkaszervezes. Mult heten abban allapodtunk meg, hogy ezen a heten a telepen leszek, aztan gyakoroljam a tolatast, akasztast, stb. Ehhez kepest szerda reggel elkuldtek negykezben Svajcba egy tandemes szerelvennyel...ezzel alapvetoen nem is lett volna gond, csak ugye a cuccaimmal nem igy keszultem, anelkul pedig kurva szar tud lenni egy ilyen kirandulas. (Hetfon egy beborult potot kellett menteni, kedden pedig Hegyeshalomtol hoztam haza egy tandemet.) Kenyelmetlen is volt, a 30 oras munkanap egyszeruen horror, ha nem vezetsz, akkor is faradsz, 21 orat pedig neha ebren lenni is kihivas. Szoval a betanitas (sajnos) nem ugy megy, hogy te vezetsz, a masik pedig instrual, hanem elesben nyomjatok, aminek hatranya, hogy a "betanitod" is farad, bealszik, (plusz te is tizeniksz oraja vagy ebren..) es ilyenkor jonnek azok a hibak, amiket alapvetoen ugy lehet elkerulni, hogy a betanito szol, hogy oke, itt lesz egy tengelysulyos kontroll, figyelj majd es ezt meg ezt kell figyelni. Erre kezdokent rohadtul nem all ra az ember agya (az enyem legalabbis), szoval pl. hajnalban Hegyeshalomnal csak a szerencsen mulott, hogy nem szoptunk be egy kontrollt.
Akivel voltam srac is mondta, hogy azt latja a legnagyobb problemanak, hogy nem figyelem elegge a tablakat. Es igaza is van, egyszeruen annyi az uj info, hogy erzem, hogy nem tudom feldolgozni, nem tudok mindenre figyelni.
Biztos balf*sz is vagyok, de ez rengeteg info rettento keves ido alatt, egyszeruen kodolva van a hiba. Es ehhez kepest egy lehajtot neztem el (kerultunk kb. 10 km-t), egyszer picit hozzaertem a jobbelso kerekkel a padkahoz az egyik utcaban, plusz ugye ez a kontrollos tortenet, amibol ugy nez ki, hogy nem lett baj. Teszem hozza, mindharom eset hajnalban, rohadt faradtan tortent. Tobb, mint 1000 km-en kezdokent, ez szerintem nem annyira veszes.
Majd alakul, hetfon ujraindul a moka.
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
Gyorsított eljárásban tanítanak be. Mondjuk direkt négykezes melóra fullújoncot nem okos dolog betenni.
Jövő héten ha megint alakulna, mondj nemet. Simán csak szopatnak, és ez így fog menni, ha folytatod,meg ha engeded nekik.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
chop
őstag
-
Zolás
addikt
De igen, mindenképp így kellene. Másfél vezetéssel maximum, ez a teljes négykezes meló egyből, ez nagyon nem szép dolog.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Somatom
veterán
Köszi! Igen, arra külön hardveres navi gomb van. Persze, nekem sincs mögötte szoftver. Adtam neki Wifin netet, a TuneIn működik is szépen. Csak a Map -ra bökve térkép nem töltődik be a pozíciónyíl mögé. Mindegy, ha nincs G. Térkép forgalominfó, akkor nem erőltetem. Azt gondoltam, hogy telepíthetek rá Android Auto alkalmazásokat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
fesii
aktív tag
Semmi rosszindulat de most átértékelted szerintem azt a pár hetes ciklust amivel te szerettél volna kezdeni. Tippre épp angolból már mennétek le mondjuk portugálba a Gyuri bácsinál. Arra gondolnál ebből még 4-5het?
Egyedül az M5-oson lehet problémád a kontrollplacc miatt. M1esen egyszer bementem megmutattam az éves túlméret engedélyt mondtam neki hogy majd jövőre találkozunk. Ezt azóta tartom is. Osztrakba én 300 EUR tudok de lehet tévedek. -
Somatom
veterán
Beletúrtam. Döbbenet. Az csak egy dolog, hogy buta, mint a főd, de 3,4 -es kernelen, 2.3.7 -es Gingerbreadet futtat. Ez egy 2011 szeptemberi Androidverzió. A Google Play már az ICS -t (Android 4.0) sem támogatja. Jó reggelt
VietnamVolvo! 2019 -et írunk.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
chop
őstag
Felreertesz, tovabbra sincs bajom a hosszabb turakkal, de szoljanak legalabb fel nappal elotte, hogy felkeszulhessek ra es hozhassam a cuccaimat. Ennyi.
Az igazi problemam az, hogy 21 orat kell ebren lennem. Nekem ez egesz egyszeruen sok es meg egyaltalan nem megy az, hogy rutinbol vegignyomok egyes szakaszokat.
Hegyeshalomnal volt a kontrolplacc, de erted: pont arrol szol a betanitas, hogy figyelj, paraszt, itt egy kontrollplac. A betanitom meg ekkor mar aludt, amit tokeletesen megertek, mert 20 oraja volt ebren. Es a srac rengeteg mindent elmondott, de o is emberbol van, kihagyhat dolgokat, plusz legalabb annyira elfaradt, mint en, pedig o ezt mar evek ota csinalja, nyilvan nem eloszor van ott, ahol en igen. Akkor itt most ki a ludas?.. Az iranyito. Nem kuldok el full negykezbe egy total ujoncot, raadasul nagyon nem szimpatikus, hogy BARMI tortenik az ut alatt, mindenert en vagyok a felelos.
Amugy nekem tetszik ez a tandemesdi, szoval lehet, hogy maradok ennel.
[ Szerkesztve ]
-
-
Somatom
veterán
Basszus, tényleg, már emlékszem! Ez a rendszer egy vicc.
chop:
A négykéz katasztrófa. Pár fuvart csináltam csak négykézben, de nagyon útáltam. Nálunk általában úgy megy a betanítás, hogy két autót küldenek ugyanarra a melóra. Hátul megy a padavan és közben rádión, vagy telefonon kommunikálnak. Persze, itt már feltételezik a vezetési tudást és "csak" a melót tanítják, de sztem ez a módszer kezdő vezetőknél is működne. Egy másik autót egy kezdő is tud követni és közben kapja az infót, hogy mikre figyeljen. A többinél (vámolás, rakodás, stb.) meg konkrétan ott a betanító. A cégnek is kisebb veszteség, mint ha egy autó menne, szóló vezetős munkarenddel, de két fizetéssel.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
chop
őstag
válasz Somatom #8672 üzenetére
Engem meg az se erdekelne, ha nem kapnek teli penzt, de tanitsanak be normalisan, mert ha itt valamit elnezel, akkor vagy fizetsz, vagy megolsz valakit.
Nekem azt mondta a srac, akivel voltam, hogy vezetni tudok, azzal nincs gond, csak meg szemelyautosan tolom es jobban kell figyelnem a kifejezetten teherautos tablakat.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
De, mit lehet ott elszúrni? Ha nem húzol ki a mérőállomásra, miközben az az autó, amit követned kell indexel és kimegy, akkor tényleg nem neked való az a meló. Ha az előtted menő elfér egy híd alatt, akkor te is elférsz. Ha tudom, hogy kezdő sofőr jön mögöttem, akkor azt is mondom, hogy melyik befordulásnál, körforgalomnál, mire figyeljen. Persze, jó pénzért, de a tanulópénzt mindenhol meg kell fizetni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
chop
őstag
válasz Somatom #8674 üzenetére
Persze, ha valaki annyira agyhalott, hogy keptelen kovetni egy masik kocsit, akkor tenyleg rossz helyen van, ez nem is kerdes. Az osszes problema nalam akkor volt, amikor a betanitom aludt, pl. a fritzeknel egy lehajtot elneztem, de ez is azert tortent, mert tereles volt es a mogottem levo kisauto mindenkepp jonni akart es azt neztem, hogy be tudom-e engedni mellem. Aztan vegul behuztam kozepre, o meg szepen kivarta a sor veget. (Es akkor meg adalekinfo, hogy nem az en navim volt, halkan beszelt, nem hallotam, plusz hajnal 3 volt. Szoval olyan ez, mint a baleset: tobb osszetevo kell hozza, hogy megtortenjen.)
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #8672 üzenetére
Gondolom, náluk is gazdaságos licenccel vették, "ez még jó, elég nekik". Csak hát, egy része használhatatlan, mp4-et nem is tudtam lejátszani rajta. De azért a .flac-nak örülök, tudok neten francia rádiókat hallgatni, az RDS pedig nagyon jó. Néha ledobja a Bt. csatlakoztatott telefont, de nem vészes, ha meg a netrádióval van gond, akkor csinálok egy rendszer újraindítást és jó.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
Ilyesmi bárkivel előfordul. Nekem ebben a tíz napban háromból, kétszer nem sikerült odatalálnom egy olyan céghez, ahova évek óta járunk. Három hídon lehet átmenni, de kettő katasztrófa. Persze, a GPS nem a harmadikon akar átvinni, mert arra párszáz méterrel hosszabb az út. Röhögtem magamon, de ez van, megtörtént. A lényeg az, hogy olyankor ne kezdj kapkodni, az utolsó pillanatban ne rántsd át a kamiont, mert abból nagyobb baj lehet, mint abból, hogy kerülsz 10-20 Km -t.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Na, az a másik gyönyörűség. Hiába van automatikus csatlakozásra állítva, gyakran elfelejti és manuálisan kell összecsatlakoztatni a telóval. A DAF -ban külön rendszeren van a teló, még külön hangszórót is kapott. Az új Mancikban pedig két telót is lehet csatlakoztatni és megadhatod, hogy az egyiken a hívásokat, a másikon pedig a médiát kezelje.
chop:
Az új Volvo gyári fejegységéről van szó.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
Pont akartam írni mi a helyzet veled. Látid ez a xar helyzet. Téged már úgy kezelnek mintha rendes sofőr vagy, ezért dobnak a mélyvízbe, tudod kevés a sofőr munka meg van tökig. Ajánlanám neked, hogy hétvégén nézzél meg több oktató videót. Tanulságosak. Térképet kicsit böngészd. Amikor én tanítottam be a fiatal srácot mondtam neki amikor én vezetek nyugodtan feküdjön hátra és aludjon, ha zsaruk vannak úgyis keltem. És ha van háló az alsó ágyon nyugodtan aludhat a másik sofőr. Mi mindig így mentünk és pont ez végett jártunk éjjel.
Amúgy a rudinak téged először egy belföldi fuvarra kellett volna küldeni, ja és főleg nem tandemmel. Azért tandem nem kezdőnek való.
Beülnél mellém 5 nap után vígan mennél. Sajnos nálunk nincs 4 kéz és betanítás sem.Este 7-kor felrakják a kenyereket 10 perc aztán indulás osztrákba. Reggel kell a népnek a friss kenyérke.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
Somatom
veterán
Ha jól emlékszem, akkor nem. De, ez sztem azért van, mert a DAF -ban szabványos, kéthelyes dock -ban van (azaz lenne) a gyári fejegység, ami ezáltal extra. Naná, hogy a főnök azt kispórolta. Az egyik helyen fak van, a másikban pedig egy kicioccó fejegység. Pont azért lehet ezt megtenni, mert a telefon funkciók külön vannak. A Manciban, Volvoban a műszerfalba fixen integrálva van a fejegység.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#27070592
törölt tag
Szewa
Látom bedobtak a mélyvízbe tanulójárat helyett. Négykezes tandem meló hosszú műszakokkal az kezdésnek elég erős, (főleg akkor ha a betanítód alszik a jobbegyben ), de azért ki lehet bírni. Legalább látod mit szenvednek azok akik állandó négykézben pl. fix angol köröket csinálnak. Önállóan már sokkal tűrhetőbb lesz a napirend. De azért finoman az irányítódnak is lehet utalni rá hogy nem eldobós sofőrnek mentél a céghez, kicsit vegyék figyelembe azt is hogy kevés kilométeres ember vagy (jelenleg).
Egyébként vannak előnyei egy jó állapotban lévő tandemnek, főleg akkor ha szinte soha nem kell szétakasztanod. Rudi szerencsére figyel a műszaki részletekre is, valószínűleg a gépen lévő vonófej elég jó állapotban van, nem kell attól tartanod, hogy a sok elkúrt akasztás miatt tönkrement vonófejből egyszer csak leakad a pótod és átgurul a szembejövő sávba (amire volt már példa, itthon az M2-n Vác irányába gurult a szintén kezdő srác, amikor leakadt a pótja és egy szemből jövő szlovák nyergest telibe vert).
A másik dolog hogy tolatni ugyanúgy kell tandemmel is mint nyergessel, viszont tandemmel jóval neccesebb helyekre is könnyebben be tudsz tolatni mert középen csuklik.Remélem nem veszed belepofázásnak a hszem Esemény és hatóságmentes gurigázást neked!
-
KAMELOT
titán
Hát hajrá! Fix kamionom van fix póttal. Január óta 2x akasztottam mert elő volt rakva a másik, de aztán visszakaptam a pótomat. Tandemre a büdös életbe nem ülnék, ponyvásra meg duplán. Szeretek nyugodtan aludni és főleg nem retkesen beszállni a kabinba ponyvázás után.
Rudinál vannak boxos pótok próbáld magad rátenni.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Somatom
veterán
-
chop
őstag
válasz #27070592 #8689 üzenetére
Igen, mondani fogom, hogy ez igy eleg eros, kicsit kalibraljunk rajta, mert egyszeruen sok. Nem csinalnek negykezes melokat, ez undorito es kesz. Foleg mondom, ha elbarmolsz valamit, levonjak. Mindent.
Elvileg egy autohoz egy pot tartozik es sosem kell akasztgatni.
KAMELOT: persze, ha fix pot lenne, akkor maradnek a nyergesen, de tobben is mondtak, hogy nyergessel rengeteg atakasztas van es minden uj pot lutri. Megertem, hogy szar a ponyvas, de ha valasztani kell, akkor inkabb ponyvazok, mint nappal alszok.
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #8693 üzenetére
Hogyhogy gólyaláb? Hol élsz Te? A középkorban? Hol látsz Te itt tekerőt? A gólyaláb nehéz, elveszi a súlyt az értékes rakománytól. Ez a dugdosós aluláb tök könnyű. Az benne a legjobb, hogy csak akkor lehet feltalpalni, ha teljesen tehermentes. A "kedves", "rutinos" kolléga teljesen kiemelt Mancival letalpal. Aztán megyek a pótért Daf -fal, ami viszont nem emel akkorát, mint a Manci. Jó játék, csuklik a kolléga összes felmenője!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
Mármint a talp? Kifékezem a pótot, kihúzom a reteszt a nyergen, pár centit előre gurulok. Kicsit megemelem a vontató seggét, kétoldalt kihúzom a láb rúdját a lukból (rugós). Láb lezuhan, rúd vissza, aztán megismétlem a túloldalon. Továbbemelem a vontatót, amíg a láb a következő lukhoz ér. Akkor a rugó behúzza a reteszt a lukba. Visszaengedem a vontató hátulját és ennyi. Feltalpalásnál kiemelem a pótot, hogy levegőben legyen a láb, retesz ki, egy kézzel feltolom az alulábat, retesz vissza, majd ugyanez a túloldalon. Nálunk az összes új pót ilyen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #8697 üzenetére
Nem semmi, sose láttam még ilyet.
Akkor lesz buli, amikor az egyik fele kicsit elgörbül. Mert valami hülye rosszul akaszt össze, aztán meg rángatja, mondjuk rakottan.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Somatom
veterán
Ma eszembe jutott, hogy a négykéznek is megvannak az előnyei. Lassan este 8 és tudatosul bennem, hogy már senki sem fog elmosogatni helyettem. Jó lenne erre másik két kéz. Arról nem is szólva, hogy ha a másik két kézhez másik két láb is tartozik, az igényelt közdarabbal.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Fizika topic
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Gitáros topic
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Revolut
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- BestBuy ruhás topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- További aktív témák...
- iPhone 12 Mini - 64 GB - Független - Használt
- IPhone 12 Pro 256GB gyári független gyönyörű + ajándék magsafe tok
- Strix 15 GL503GE 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050Ti 16GB 256GB NVMe+1TB HDD magyar vbill gar
- CSAK 1DB!!! EZÜST! VADIÚJ BONTATLAN, 2ÉV+ GAROS Surface Pro 9 i5-1235U 16GB 1TB SSD
- CSAK 1DB!!! FEKETE! VADIÚJ BONTATLAN, 2ÉV+ GAROS Surface Pro 9 i5-1235U 16GB 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen