- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Synology NAS
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
-
niti
aktív tag
válasz fullextra #2803 üzenetére
Nem, ő nem szigorú. Ő lekezelő (de nem mindig, hozzáteszem). Azért van küönbség...
Következetesség és beleérzőképesség. Ezek a legfőbb tulajdonságok, amik elmondhaók egy jó oktatóról. Szerintem.
Az adott szitációban meg biztos igaza volt, de akkor sem hülyézheti le a srácot ezerrel ordítva, meg mondhat neki olyat, hogy mekkora barom vagy...[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz fullextra #2844 üzenetére
A porsche annyira nem tetszik, bár elég jó árban van és műszakilag is elfogadhatónak tűnik. Nekem a formája illetve a színe abszolut ne nyerő
A Testarossa elég komoly kis gép lehet, de nagyon borsos az ára nem beszélve a fenttartásáról, figyasztásáról esetleges szervizelésről... Nemtudom mennyibe kerülhet egy bal első index burkolat pl. Bár aki megengedheti magának hobbiautónak tökéletes az biztos
[ Szerkesztve ]
-
Kazimír
őstag
válasz fullextra #2843 üzenetére
Senki nem mondta, hogy mindig mindehol be lehet tartani a KRESZ-t. A balesetek, veszélyhelyzetek elkerülése érdekében időnként át is kell hágni szerintem. A budapesti közlekedésről csak mint gyalogos vagy tömegközlekedő tudok nyilatkozni (arról is évente csak egyszer).
Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
Zewa
senior tag
válasz fullextra #2847 üzenetére
Szerintem inkább a Porsche mint a Testrarossa.
Oké A Testarossanak a nyomában és nincs egy Ferrarid viszont jóval kölcstség hatékonyabb, és alkatrész viszonylag könnyű hozzá szerezni.Bár ha megteheted akkor inkább a Ferrari..
Igazán fejlödhetne a vezetési kúltura.. Ma kb 10 percet áltama zebránál hogy végre valaki átengedjen. Ne akarom megint felhozni Német o.-t de ott mikor megáltam a zebránál első autó megállt és átengedet..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
AMD Power
titán
-
Eagl3
veterán
válasz fullextra #3289 üzenetére
Én nem azt mondtam, h. nem erős, csak azt, h. nem olyan vészes... Szépen lehet vele közlekedni, betarta a sebességhatárokat. Ha valaki nyomni akarja neki akkor úgyis tolja majd, nem kell annak feltétlen BMW-nek lennie. Sőt az legalább biztonságos ilyen szempontól. Ha meg valakinek annyi esze van, h. friss jogsival száguldozik, az meg is érdemli ha megcsukja a 2millás autót.
-
Sipi16
senior tag
válasz fullextra #3300 üzenetére
A 124-es merci nem rossz választás, de én a helyedben elgondolkodnék a 190-eseken is. Ha dízelt veszel akkor csak 4hengereset vegyél mert az újabb 124-esekbe van 250D és nem megy sokkal jobban és csak többet eszik. (8L)
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
I_Am
veterán
-
hoby36
senior tag
válasz fullextra #4345 üzenetére
Ameddigre leállna a motor valószínű le is lassulsz.Nekem 5.-ben is bírná kb 30-ig tutira.Ha meg városban mész akkor nem valószínű,hogy 5-ben.Akkor meg mégúgysem fullad le.De kimész a kocsidba,keresel 1 kihalt utat és kipróbálhatod,hogy mikor jobb.
A logikában semmi sem véletlen!
-
jerry311
nagyúr
válasz fullextra #4345 üzenetére
A motort mióta lassítja a fék? Gondolkozz már kicsit, nem véletlen van a nyakadon az a fejnek nevezett izé.
Mire átteszed a lábad a fékre, már lassít a motorfék.Egészen addig lassít, míg az alapjárati fordulatszám által meghatározott sebesség alá nem lassul a gépjármű.
Motorfékes üzemben a fékrásegítő is hatásosabb. Az autók többségén ún. vákuumos fékrásegítő (szervó) berendezés üzemel. Motorfék esetén nagyobb mértékű a vákuum a szívócsonkoknál, így a fékezéshez kevesebb izomerő szükséges, mint alapjáraton (=kinyomott kuplung).
Az ABS nem segít jobban lassítani az autót, nem ezért találták ki. Az ABS szerepe, hogy engedje gurulni a kerekeket, így biztosítva az autó irányíthatóságát. Egy jó vezető ABS nélkül rövidebb úton áll meg, mint ABS-szel. A vezetők többsége viszont csak akkor jó sofőr ha haladni kell. Vészfékezéskor, mindegyik tapossa a féket. Ilyenkor jó az ABS, mert nem folyamatosan csúszik az autó, ezért jól reagál a kormány tekergetésre is.Mellesleg az emberek többsége nem nyomja eléggé a pedált vészfékezéskor, sőt kicsit feljebb engedi, ha kattog az ABS. Nem véletlen, hogy kb. az első próbatételek közt van a megfelelő vészfékezés megtanítása a vezetéstechnikai tréningeken. Amíg nem az ABS dolgozik, hanem a sofőr lába, addig végig megbukik a teszten a sofőr.
UI: a leáll a motor téma, csak a vészfékezés legvégén áll fenn, a legtöbb autó nem képes azonnal állóra fékezni a kerekeket. A kuplungot pedig akkor kell nyomni, amikor a fékezéssel mér leállítaná az ember a motort is. Gyakorolni kell, ennyi az egész. Aki időt szán rá, később sokat profitálhat belőle. Aki nem, az meg vészfékezzen kuplunggal.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz fullextra #4355 üzenetére
A motor fordulatszámát csak akkor lassíthatod a fékkel, ha már az alapjárati fordulatszám alá esett. Vagy ha vészfékezés közben a gázt is nyomod, ami ugye elég buta ötlet meg hát nem is szoktak ilyet csinálni az emberek... Sőt egyes intelligens típusok egyáltalán nem adnak üzemanyagot a motornak, ha motorfék-üzemet észlel a fedélzeti számítógép. Ilyenkor egészen addig nulla a fogyasztás és a befecskendezett üzemanyag mértéke, amíg a motor az alapjáratig lelassul. Tehát még hatásosabb a motorfék.
Megjegyzem, városi 40-50-es, dugóban araszolós sebességnél, a motorfék nem segít semmit, mert kb. amikor beletaposott az ember a fékbe, már áll is a kerék vagy kattog az ABS. Ilyenkor nyilván kuplunggal együtt vészfékez az ember, mert különben már le is fulladt.
Tehát a motorfékes vészfékezés csak akkor alkalmazható, ha olyan sebességgel haladunk, ahol már nem fogja állóra a kerekeket a fék. Jellemzően lakott területen kívül, 70 km/h felett. -
válasz fullextra #4342 üzenetére
Egyszer próbáld ki valami elhagyatott helyen:
- felgyorsítasz kb. 80-ra, majd a sebességek visszafelé kapcsolgatása mellett nyomd a féket, természetesen az egyes váltások között mindig felengedve a kuplungot
- illetőleg szintén 80-ról kinyomod a kuplungot és nyomod a féketÉrezni fogod, melyiknél nagyobb a fékhatás, előbbinél ugyanis a motorfék is besegít, másodiknál a féknek csak a saját képességeire kell támaszkodnia.
https://www.coreinfinity.tech
-
Zewa
senior tag
válasz fullextra #7780 üzenetére
Melyik iskolában vagy?
Ha rendszeresen tudnék járni akkor Szep. 9.-ei kezdéssel Oktober végére a kezembe lenne a jogsi... Így csak November eleje-közepe tájékára..Bírd ki!! Én sem bírtam ki és ezért majd' 1,5évvel késöbb lesz csak jogsim...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
harylmu
őstag
válasz fullextra #7778 üzenetére
Osztálytársam is ezt mondta. Az emberke folyamatosan javítgatta, hogy hogyan csinálja, aztán átengedte. Azt hiszem ő is a Moszkva téren vizsgázott.
Én jövőhét utáni csütörtökön (21-én) fogok ugyanitt. Azelőtt hétfőn (18-án) meg kresz vizsga lesz. Most átlagban 65 és 70 pont között teljesítek itthon, fingom nincs hogy lehet ilyen 74 pontokat csinálni.
Egyébként decemberben töltöm a 17-et, szóval ha minden jól megy, január elején már meglehet a jogsi.
[ Szerkesztve ]
-
Killing
addikt
-
jerry311
nagyúr
válasz fullextra #8800 üzenetére
Az vezethet, akinek van jogosítványa, ott a kezében a plasztikkártya vagy az ideiglenes jogosítvány.
Akinél ilyen nincs, az büntethető, a minimum egy ejyne-bejnye, a max. büntetési tétele viszont 2 év eltiltás és/vagy pénzbírság. Teljesen mindegy, hogy otthon felejtette, megette a kutya vagy még meg sem kapta.
Ezek alapján mindenki maga mérlegelheti, hogy mennyire szükséges vezetnie az okmányirodai kirándulás és a jogsi kézhezvétele közt. -
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Ingatlanos topic!
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- PlayStation 5
- Autóhifi
- Milyen autót vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen