Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferenck

    senior tag

    válasz Mauzes #474 üzenetére

    Feltettem a kérdést a Jófogásnak:

    Ha vevő igényli a Foxpost szállítást, nekem kell fizetnem a feladási költséget. Próbáltam információkat találni a honlapjukon (https://foxpost.jofogas.hu/) arról, hogy mi történik akkor, ha a vevő nem veszi át a csomagot miután feladtam, de semmit sem írnak erről, nem tudom miért, hiszen fontos információ lenne.

    Tehát a kérdés: mi történik akkor, ha nem veszi át a vevő a csomagot?
    - Akkor bukom a feladási költséget?
    - Hogyan kapom vissza a csomagom?
    - A visszaszállításért külön díjat számol fel a Foxpost?

    Ezt válaszolták:

    Levelét köszönettel vettük. Szeretnénk tájékoztatni hogy egy adott Foxpost szállítás esetében, ha a beállítások alapján a Vevő a szállítási költség viselője, úgy abban az esetben az Eladónak meg kell előlegeznie a szállítási költséget a feladáskor, mely a sikeres kézbesítéskor természetesen beszedésre, majd visszautalásra kerül az Eladó felé. Ugyanakkor a Foxpost felhasználói szabályzatában szerepel, hogy amennyiben a Vevő nem veszi át egy adott időn belül a csomagot az automatából, abban az esetben a visszaszállítási költség az Eladót terheli. A címzett által át nem vett visszakézbesítési díja minden csomagméret esetében 550,- Ft. Továbbá felhívnánk figyelmét , hogy amikor elfogadja a megrendelési igényt email levelünk alapján, akkor a Foxpost szabályzatát is el kellett fogadnia. Ennek megfelelően a FoxPost Szolgáltatás nyújtásában Társaságunk nem működik közre, abban nem vesz részt, azért nem felelős. A Háztól-Házig szolgáltatás tekintetében azonban bármikor a Vevő, és az Eladó is elállhat az adás-vételtől.

    Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

Új hozzászólás Aktív témák