Keresés

Aktív témák

  • Vico87

    tag

    válasz Yodafon #1 üzenetére

    Csatlakozom az elõzõ hszekhez. Ha játékot akarsz programozni, akkor nem árt komoly matek és progi tudás. De egy játék megírása eléggé "favágó munka" (programozói oldalról). Egyébként egy játékot úgy csinálnak, mint kb egy filmet, vannak akik a szkriptet írják, van rendezõ/tervezõ (mint pl Sid Meier), vannak zenészek, 3D animátorok, és a programozók is persze.
    A matek és progi tudás alatt értem : egyetemi matek a 3D API használatához (DirectX vagy OpenGL), algoritmuselmélet, hogy ne 2fps-el menjen az atomzsírkirály 8videokaris gépeken :D, és még sorolhatnám. Ami még nagyon fontos : TEAM MUNKA!!!
    A BME-n mérnök informatikus szakon van alapképzésen grafika oktatás (OpenGL van benne, többek között), felvehetõ szabadon választhatónak játékfejlesztés (kettõ is van : C++/DirectX és C# / Managed DirectX).

Aktív témák