Aktív témák

  • Yodafon

    senior tag

    Helló Mindenki

    Mivel most szeretnék felvételizni egyetemre azt szeretném tudni, hogy a nagy játékfejlesztőknek a dolgozóinak milyen iskolái vannak? Mert én is játékfejlesztő akarok lenni.
    Én a programtervezői informatikára gondoltam.
    FONTOS lenne.

    Várom a hozzászólásokat.

    Köszi.

    I'm gangsta!

  • cucka

    addikt

    válasz Yodafon #1 üzenetére

    igen, proginfó, mondjuk elte, esetleg a műegyetemen valami programozós szak.
    nem akarlak eltántorítani, de ha nem tudsz már most tűrhetően programozni, ha nincs kedved/erőd/lelkesedésed/affinitásod ahhoz, hogy új dolgokat tanulj magadtól, ezen kívül ha nincs tehetséged a témához, akkor kb. esélytelen, hogy később komoly játékok fejlesztésével foglalkozz.

    mod: ezen kívül ha nem megy a matek, akkor is esélytelen a dolog

    mod2: egyébként az egyetem annyiból fontos, hogy megtanulsz egy csomó dolgot (hasznosat és főleg haszontalant), de konkrétan a játékok fejlesztéséhez szükséges ismereteket nem nagyon.

    [ Szerkesztve ]

  • dregpeter

    tag

    válasz Yodafon #1 üzenetére

    üdv.

    Mai játékfejlesztés nem csak a programozásbol áll. Egy profi játék több témakörből épül fel. mint programozoi, tervezői zenei(hang) témakör, stb, ezeken mindig , általában mindig csoportok dolgoznak, hogy minden tekintetben aminek megtudnának felelni majd megfeleljenek, egy program mai világan elkészitési mondja team munkát igényel, egy nagyobb kaliberű program, vagy játék elkészitése 150 és annál is több ember csoport alkotja.

    Valami nagy hires porgamozo akarnál, akarsz lenni, akkor hatalmas agynak kell lenned, akár mint John Carmak, stb sb. De a tudás hatalom, nem mindenkinek adatok meg elég belöle . . . :W

    Az élet mndig olyan, amit nem mindig lehet szeretni, de egyet mindenki szeret MEGKÖNYEBBÜLNI

  • Vico87

    tag

    válasz Yodafon #1 üzenetére

    Csatlakozom az elõzõ hszekhez. Ha játékot akarsz programozni, akkor nem árt komoly matek és progi tudás. De egy játék megírása eléggé "favágó munka" (programozói oldalról). Egyébként egy játékot úgy csinálnak, mint kb egy filmet, vannak akik a szkriptet írják, van rendezõ/tervezõ (mint pl Sid Meier), vannak zenészek, 3D animátorok, és a programozók is persze.
    A matek és progi tudás alatt értem : egyetemi matek a 3D API használatához (DirectX vagy OpenGL), algoritmuselmélet, hogy ne 2fps-el menjen az atomzsírkirály 8videokaris gépeken :D, és még sorolhatnám. Ami még nagyon fontos : TEAM MUNKA!!!
    A BME-n mérnök informatikus szakon van alapképzésen grafika oktatás (OpenGL van benne, többek között), felvehetõ szabadon választhatónak játékfejlesztés (kettõ is van : C++/DirectX és C# / Managed DirectX).

Aktív témák