Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FG

    csendes tag

    Sziasztok!

    Itt sokatoknak van már tapasztalata az inviteles ügyfélszolgálattal, ezért fordulok hozzátok.
    A modemmel van problémám: kb. egy éve az a helyzet, hogy véletlen időközönként "leáll" a modem, vagyis nem bonyolít le semmilyen adatforgalmat - de a LED-ek az elején azt jelzik, hogy minden OK. Mintha "lefagyna" a modem. Ez naponta legalább egyszer előfordul. Ilyenkor viszont kikapcsolom, majd rögtön vissza, és ettől helyreáll a működése.
    Tehát biztos, hogy ez modemhiba. És ez nagyon bosszantó tud lenni, ha folytonos internetkapcsolatra van az embernek szüksége (pl. 24 órás webkameraképet közvetít. Vagy ha netán torrentezne.), de nincs mindig gép/modemközelben.
    Ha ezt bejelentem nekik, akkor kicserélik a modemet? Mert ez egy bosszantó hiba ugyan, de nehezen igazolható. Nem kérhetem meg a szerelőt, aki kijön, hogy most akkor üljön itt néhány órácskát, hátha meghal a modem... Meg amúgy is Murphy törvénye az minden ilyen hazárdos dologra, hogy akkor működik kifogástalanul, amikor a szerelő nézi....
    Szóval ennek ellenére kicserélik? Már vagy 4 éve ez a modem van...
    A másik meg, hogy elméletileg nem lehet megosztani több számítógépen az előfizetett internetet. Legalábbis nekem ez rémlik... Na, belekötnek abba, ha wireless megosztom 2 gép között a netet (laptop + család asztali gépe), vagy pedig jobb, ha eldugom a routert a szekrény mélyére, ha jön a szerelő? :)

  • FG

    csendes tag

    válasz Reag3nS #3170 üzenetére

    Köszi a választ, megnyugtatott. Már írtam is nekik az e-mailt.
    Amúgy nézegettem a szerződést, és nem találtam azt a részt, ami tiltaná az ilyen jellegű megosztást, szóval nem tudom, mire emlékeztem...

    üdv
    G

Új hozzászólás Aktív témák