Új hozzászólás Aktív témák

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz poli27 #8354 üzenetére

    Kedves poli27,

    Nem szívesen megyek bele ebbe, de ha már így meg lettem szólítva;

    1. Lehet, hogy Ti így kezelitek a panaszokat, nálunk viszont más a módi.

    2. Sem a hatályos jogszabályok, sem a tisztességes üzletmenet nem teszik lehetővé, hogy a szolgáltatók valótlant állítsanak, ha tehát a hiba/probléma nálunk van, azt meg szoktuk mondani és a munkatársaink megteszik a szükséges lépéseket a hiba elhárítása érdekében.

    3. Azért vagyunk jelen ezen a fórumon, mert itt (is) beszélnek a cégünkről, ergo az a minimum, hogy odafigyelünk arra, amit a jelenlegi és volt ügyfelek írnak a szolgáltatásainkról, az ügyfélszolgálatunkról, stb.

    4. Arra viszont nem használjuk ezt a felületet, hogy más szolgáltatók szolgáltatásairól állítsunk valótlan dolgokat, vagy félrevezető információkat adjunk a többi fórumozónak. (ld. a Te korábbi hozzászólásod az Invitel IPTV értékesítéséről. Anno nem mentem bele, mert értelmetlennek tartottam volna vitatkozni olyan dolgon, amit én tudhatok, te viszont nem.)

    A fentiek ellenére köszönöm, hogy Te is aktívan jelen vagy ezen a topicon és – mint volt előfizetőnk – véleményednek hangot adsz. Remélem, hogy egyszer ismét nálunk fizetsz elő telekommunikációs szolgáltatásokra és elégedett ügyfeleink népes táborát fogod gyarapítani!

    Jó munkát és kellemes hétvégét kívánok!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

Új hozzászólás Aktív témák