Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferrari fan

    tag

    Sziasztok!
    Gödöllőn lakom és pár gondolatot megosztanék átállásról, egyéb dolgokról.
    Pénteken(10.30.) este 8-kor, volt egy nagyobb központi hiba így az Inviteles ügyfeleknek elment minden(optika van nálunk, se tv se net nem volt).
    Kb fél óra múlva volt minden, de be volt lassulva a net (250Mbps volt előtte, ekkor 10 és 40 között mértem, de beesett 10 alá is a letöltés, viszont a feltöltés tökéletes volt )és ingadozott is a sebesség egyszer-kétszer megszakadta kapcsolat is. Szombat reggel hiba bejelentés, intézik, Invitel hibabejelentő.
    Október elején talán jött a levél, hogy átállás lesz október 25. az utolsó Inviteles napunk, csekk is jött eddig számolva. Levélben a továbbiakról annyi volt, hogy jön egy másik a hűség idő, meg a csomaggal kapcsolatban stb. Nah ezt még nem kaptuk meg :U , ezért ha már beszélek velük rákérdezek.
    Elmondta a hölgy, hogy átállás alatt vagyunk és már félig a Digihez tartozunk, de még Gödöllő nagy része nem, de folyamatos a munka. Azt mondta, hogy a Diginél érdeklődjek a jövőt illetően, hogy hogyan is lesz a szerződés stb és a hiba bejelentést is feléjük továbbítja már(ez fontos később)
    Digit felhívva másnap reggel (szombat 10.31.)meglévő ügyfélként nem tudtam azonosítani magam, szerződésszámot kér a rendszer(Inviteles szerződésszám nem jó, újat kap mindenki), úgyhogy új ügyfél internetes szolgáltatás rendelés stb menüpontot választva végre sikerül beszélni velük :DD
    Megkaptam az infókat miután beazonosítanak, köztük az új szerződésszámot, de már rákérdezek mi a helyzet a hibával.
    Kiderült, hogy tényleges technikai átállás még nem teljes, ezért nem lát mindent még a Digi:
    Nem érik el még a modemet(pedig új Local IP-je lett egy éjféli központi leállás után)

    Az előfizetési csomag bizonyos részeit látják(IPTV jelenleg ingyen használjuk, hűség időt nem lát, IPTV BOX havi díja, IPTV tárhely havi díja, telefon havi díja és a net havidíja)
    Tehát hibabejelentést még az invitel felé kell nekem megtenni, csak ők érik el az eszközt.
    Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy november közepére meg lesz az átállás, eszköz csere nélkül, akkor hívjam őket újra a szerződés és minden egyéb miatt, hogy még is mi mennyi lesz és mit kapunk, esetleg hiba miatt. Egy dolgot modnott, hogy 1000Mbps lesz a net ami garantált minimum 300Mbps lesz.

    Ma délután meguntam a várakozást, home office-ba dolgozunk a nejemmel és holnap meló.
    Hívom Invitelt, nem látják egyáltalán a rendszerben a hibabejelentést, kaptam e hibaszámot? -jön a kérdés..Nem kaptam..
    (kérjétek el a bejelentés számát, ez nem a hangfelvétel azonosítója)
    Utána kérdez technika se látta, nincs meg. Kiderült az átállás miatt már nem tudnak úgy keresni a bejelentések között ahogy eddig pl a megadott értesítési telefonszámra, csak a címre, ügyfélre, és a bejelentés számára tudnak.
    Mindegy is, felvették újra a bejelentést. Elhangzik, hogy legközelebb már a Digit hívjam ha fennáll még a probléma, elmondom mit mondott a Digi(nem látja az eszközt és legkésőbb november közepén lesz minden náluk), ügyintéző meglepődött, mondta , hogy jaaaah, akkor igen minket kell, mert ők látják csak az eszközt jelenleg.

    15-20 perc múlva mértem a netet újra minden működik, ahogy eddig, még a megszokott sebességgel. Viszont!

    A IPTV box kiírta, hogy az adott csatornára nem jogosult, nem előfizető..
    Újraindítom, kiírja bekapcsolás után, hogy a Box 5 másodperc múlva újraindul ne kapcsolja ki, visszaszámol és újraindulás után már lefrissült a box és Digi logóval indult az eszköz, új csatornakiosztással és Digi csatornákkal.

    Remélem tudok segíteni a velem történtekkel nektek, egy kicsit átlátni ezt az átállás állását :DDD és hogy utána kell menni a dolgoknak mindkét szolgáltatónál, hogy ki mit lát vagy nem lát stb.
    Illetve hogyan oldják meg az átállást, simán frissítve távolról eszköz csere nélkül és bármilyen kábel behúzás nélkül.
    huhh sorry de rövidebben nem tudtam leírni, így is igyekeztem :B

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák