Új hozzászólás Aktív témák

  • #41133696

    törölt tag

    válasz kabelmania27 #14076 üzenetére

    Persze, nyilván viszonylag sok olyan van, aki ilyen vagy olyan okból kifolyólag technológiai analfabéta. Erős kifejezésnek hangzik, de személyesen is több olyan valakit ismerek, akik a legalapvetőbb dolgokkal sincsenek tisztában, mint például, milyen OS-t, böngészőt használnak.Volt olyan - ráaádásul távoli rokon - aki egy kórházi laborban volt vezető, aztán felhívott tavaly, hogy elment a T-s szerelő, és nem érkeznek meg neki a levelek, pedig régen olyan jól működött. Persze 2014-ben még Outlook Express-t használt, de az volt az igazi poén, hogy annak a programnak a nevét harapófogóval kellett kihúzni belőle, amit évek óta használt, mert a címsorban sosem nézte a nevet, illetve a böngészőből is annyit vágott, hogy nagy E betű. Amikor megkérdeztem, hogy webesen be tud e lépni azt sem tudta, mi az... és még nem is 70+ korosztályba tartozik.

    Viszont sok az otthonában egyedül élő idősházaspár is van, akik az új szolgáltatással járó távirányítóval is bajban vannak. Elállítja, vagy nem tud a kívánt csatornára váltani, mert például teljesen más helyen van, mint a régi szolgáltatónál, és ilyenkor:

    a:) telefonos instrukciók alapján az ügyfélszolgálat tud nekik segíteni
    b:) eleve úgy indítanak, hogy rossz a szolgáltatás, és menjenek már ki...

    Az utóbbi azért nagy teher a szolgáltatónak, pláne akkor ha nincs saját kiszálló szakember gárdája, hanem ilyen alvállalkozós móka megy. Azonban az Invitelen kívül, ez a jelenség nyilván a többi szolgáltatót is sújtja, mégsem hallottam ilyen automaüzenetet a Telekomtól sosem. Ez elég rémísztően hat, az emberek - főleg a laikusok - egy ilyen üzenet hallatán, megijednek, és azt mondják, jaj, hát nem értünk hozzá, és leteszik a telefont. Ez is egy módja a költségcsökkentésnek, csak éppen az ügyfelek már csak akkor fognak rinyálni a szolgáltatónál, ha kompletten nem működik abszolút az Internet, TV, telefon. Amit meg én csináltam - semmi extra, csak elvártam, hogy rendes munkát végezzenek - eleve vagy el sem jut, mert lövése sincs, milyen értékeknek kellene lennie, vagy nem mer belevágni. Esetleg szolgáltatót vált ha van rá módja, és valami olyan rokontól azt hallja, hogy hát az ő szolgáltatójánál ilyen nincs, kimennek minden további nélkül.

    Szerk: egyébként még az alvállalkozók felkészültségével kapcsolatban dchard másik topicban megírt hozzászólása a kedvencem, sokat nevettem a dolgon :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák