Hirdetés
- Pert indítottak a CrowdStrike ellen a globális leállás miatt
- Készül a Google AI, ami helyettünk böngészik és vásárol
- 63 százalékkal többet keresett idén a Microsoft vezérigazgatója
- Megtriplázódik az európai adatközpontok fogyasztása
- Sorra indíthatja újra az atomerőműveket a Microsoft és a többi nagy tech cég
- Linux kezdőknek
- AliExpress tapasztalatok
- Új, mobilmentes AI-asszisztenst raknak az autókba
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- OpenMediaVault
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- 63 százalékkal többet keresett idén a Microsoft vezérigazgatója
- Sorra indíthatja újra az atomerőműveket a Microsoft és a többi nagy tech cég
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Készül a Google AI, ami helyettünk böngészik és vásárol
-
IT café
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz powerup2 #11843 üzenetére
Igen, kicsit másképp álltak ehhez a levélhez!
Előtte ezek is olyan kifogásokkal utasítottak el email-ben tett hasonló bejelentésem, amik nem is a kérdéses problémára adott válaszok voltak, magyarul mellébeszéltek! Kb olyan szinten, hogy a hosszabb kiesés után megreklamáltam a dolgokat a rendelkezésre állási mutató alapján, kértem kötbért, majd jött a postai válaszlevél, hogy kivizsgálták, és mivel a hiba elhárítása 72 órán belül megkezdődött, ezért nem illet meg kötbér! Érted, hiába írtam, hogy nem a hibaelhárítás megkezdése volt a problémám, hanem, hogy x ideig nem volt szolgáltatás, le se szarták a szöveget! Adtak választ tök másra, és kész!
Na erre aztán már jött, hogy kivizsgálták a panaszom, és jogos, és kapom a jóváírást!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest