Új hozzászólás Aktív témák

  • fattyu

    veterán

    válasz t72killer #123199 üzenetére

    ez meg nem így működik.
    ha már a munkát behozod.

    garancia: max 3 év. 3 év után akármilyen hiba lép fel az már fizetős javítás.
    ahogy mész előre az időben exponenciálisan nő a meghibásodások száma.
    elromlásokat meg nem bélus a 13 kerületi garzonból fog tudni hiteles adatot adni, hanem mondjuk a cég akinek egy SKUból van 6000 darabja. Az már talán alkalmas némi következtetés levonására....

    support: windows kb 5 éves terméktámogatási (plusz kicsi de nagyjából) ciklussal dolgozik. utána nem jön patch, security frissítés. sem processzorra sem chipsetre, Utóbbi cégeknek azért nem olyan dolog amin vállat vonnak.

    na emiatt kb a négy éves életciklus egy munkaeszközként kiadott laptopnál már belenyal abba hogy a költségcsökkentés oltárán riskeket vállalsz.

    magán használatra persze értem. de a munka világát a gyártók nem a katás fotós vállakozó szemszögéből kezelik hanem nagyvállalati léptékben, és ez az amit fent leírtam.
    és a thinkpad eladások kb ha 1%át teszi ki a civil vásárló meg a kisvállalkozó.

    mondom ezt nagyvállalati flotta üzemeltetőként

    ja és egy igen fontosat még ki is felejtettem. ugye nem tudsz ilyen léptékben évekig (gyakorlatilag egy évig sem) egy bizonyos SKU-t venni. tehát évente a g1 g2 g3 g4. céges szempontból is iszonyú megterhelés a belső supportot a windows imageket driver és bios sccm csomagokat gyártani folyamatosan.

    4 éves élet ciklus esetén ez ugye 4 gép. kategóriánként.
    de van a standard notid (t14) mellett még performance notid (zbook) meg enhanced Notid (t16) meg convertible Notid (yoga) meg 4 féle desktopod. meg tableted....

    érted? egy év tovább használat plusz 10 modell amit supportálsz belsőleg. driverek sccm csomagok win imagek....

    [ Szerkesztve ]

    a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

Új hozzászólás Aktív témák