Új hozzászólás Aktív témák

  • Tündi2003

    csendes tag

    válasz BluEyes #3278 üzenetére

    Ahogy írtam a korábbi hsz-emben, az egész onnan indult, hogy a Voda szerint jó a modemem, és azt javasolták, telepítsem újra a Vistát. Ez megtörtént, azóta van gond a frissítéssel. Lehet, hogy én rontottam el a telepítést, bár nem tudom, mit lehet rajta elrontani, mert mindent pontosan úgy csináltam, ahogy a felhasználói kézikönyvben le volt írva. Konkrétan: tegyem be a lemezt, betettem. Ha bent van, nyomjam meg az F12-őt, és így kapcsoljam be a gépet, majd a Toshiba logo megjelenésekor engedjem fel az F12-őt. Így kapcsoltam be. Ezután meg kell jelennie egy menünek, amiből ki kell választanom a CD/DVD lehetőséget. Megjelent, kiválasztottam. Ekkor elkezdett dolgozni, majd egyszer csak kiadta a lemezt, és kérte, hogy tegyem be a másikat. Betettem. Tovább dolgozott, és a végén közölte, hogy az újratelepítés kész, és kiadta a második lemezt is, majd magától kikapcsolt a gép.

    Ezóta vannak problémák a frissítésekkel, de csak a frissítéssel. Tehát amikor az újratelepítés után először bekapcsoltam, rendesen működött, csak nem volt net, továbbra is vagy eszközhibát, vagy SIM hibát jelzett. Aztán teljesen magától az is megjavult. Ekkor letöltöttem az SP2-őt, ami nem sikerült, utána meg magától kínált fel elérhető frissítéseket, és azóta van teljesen meghalva a gép.

    Én már azt sem értem, hogy a modem (vagy a Sim-kártya) mitől gyógyult meg hirtelen, és vajon meddig fog tartani ez a meggyógyult állapota? Persze, most előbb a gépet kell rendbehozni. Holnapután viszem a szervízbe, kíváncsi leszek, mit mondanak.

    Amúgy nekem tényleg azt mondták a boltban, hogy CSAK a Vistával érvényes a garancia.

Új hozzászólás Aktív témák