- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux Mint
- Router gondok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Zyxel NAS326
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #34625 üzenetére
Az is bent
Tegnap este hívott a mesterem, hogy mehetek érte.
Igazából már reménykedtem kicsit hogy ne szóljon aznap, mert éppen nagyban más közepében voltam, azzal is megkésve, úgyhogy az idegeim se voltak éppen rendben.
Több mint egy hónapig vártam mire a mesteremet sikerült rávenni a műveletre, addig is sokat olvastam róla, hogy igazából a különbség majd alacsony fordulaton lesz érezhető. Hát amikor beültem valószínű hogy én is erre számítottam, meg az idegeim sem álltak éppen jól, az adrenalin az egekben, megtapostam 4 ezerig.... mondom fasza! Nem érzek semmi különbséget úgyhogy be is álltam a garázsba és folytattam amit abbahagytam, talán még idegesebben mint ahogy otthagytam.Legközelebb ma este indultam egy próbakörre immáron nyugodt körülmények közepette, hát azért már a garázsból való megindulás is sokkal könnyedebb volt, előtte sokkal lomhábbnak tűnt. Ami érdekes hogy lényegi különbséget most sem igazán az alacsony fordulattartományban érzem, bár ott is inkább vtec-nél rúg akkorát hogy az eszem megáll Nagyon nagy élmény, és főleg most ezzel a gyári kuplunggal, imááádoom
Innen most leszűrtem a konzekvenciát, hogy mivel már a faceliftben is valamivel könnyebb a lendkerék, nem azért nyomatékosabb mert könnyebb, hanem mert más a görbéje, hasonló az fn2-hez, vagyis lent még nyomatékosabb, de korán nem rúg akkorát a vtec.
De ezt most hogy élvezem, le sem tudom írni, mint egy kisgyerek az édességboltban
Egyes éppen csak annyi vtec, hogy kettesben 6 ezer alá essen, hogy utána megint rúghasson amikor vált a vezérlés, aztán kettesből ugyanígy hármasba, majd hármasból ugyanígy négyesbe, és akkor már 150 km/h, szóval nem játék. Képzelem mit csinálhat egy 400 nyútonos 310 lovas FK2, néha már ezt soknak érzem.Napközben forgalomban bőven vtec alatt is nagyon dinamikusan és fürge, szinte bármilyen előzés gyorsan, dinamikusan kivitelezhető tökre felesleg vtec fölé forgatni, nem kell ide turbo Sokan akik beülnek mellém megjegyzik, hogy milyen jól megy ez szívóbenya létére, pedig sosem húzom még csak vtec közelébe sem ha valaki a jobb egyesben ül, még akkor sem ha direkt azért ül be, hogy elvihessem egy körre..
Szóval mégegyszer de mostmár igérem utoljára szeretném megköszönni a JDM flywheeles közreműködést, nagyon sok örömet okoztál ezzel egy hondás cartársnak
**bocs a szófosásért, talán mehetett volna privibe
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Path of Exile (ARPG)
- Asszociációs játék. :)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen