-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
Szombaton Nézsára megyünk pecázni egyet, egy tavalyi kép.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz EQMontoya #33064 üzenetére
Nincs semmiféle rossz tapasztalatom ezzel a kombinációval.
Számomra ideális, jól választottam. Lehet ez az összetétel (futómű+gumi) neked pl már pattogós lenne, nem lennek komfortos. Nem szoktam kóvályogni, kerülgetni a kátyúkat, többnyire átmegyek rajtuk, és még ehhez képest is jól bírják. Persze nem direkt megyek át, ami nagyobb és kerülhető azt kerülöm, de cikázni nem cikázok emiatt.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Kerülgeted mert a normális autózáshoz 2cm feljebb kéne tekerni komám!
Nekem úgy van beállítva hogy a Hungaroringen a legnagyobb kerékvető is beleférjen.
Kerülgetem azért, de nem olyan mértékben mint pl Pók .... mentem már párszor utána, a legkisebb szarokat is kikerülte, de az olyat amit egyszerűen nem kell és leginkább nem is tudod mert valamelyik kerékkel egy másikat úgyis elkapsz.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
De rohadtul izgatott vagyok.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Tegnap fel lett progizva a kis rihe:
CAI + P28 (rajtprogi + váltást jelző -> Thunder) + GSR tengelyekHolnap MTA II. , nagyon várom!
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #33192 üzenetére
Sajnos nem, így meg pláne:
1060kilóra redukáltam, múltkor 1128kg volt.
Viszont nem tudtam így menni, mert Higannyal mértük a szektorokat (12őt, nem csak hármat) és elemeztünk. Az jött ki ha nem feszülnék rá annyira akkor lehet hamarabb jönne az eredmény.
Nem javítottam tegnap, 2:23.444 ami a 4.helyre lett elég......most nem voltam letörve, nagyon élveztem,
majd egyszer összejön egy 'tökéletes' kör.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #33225 üzenetére
Azt tegnap megvolt: hivatalos eredmény mta2
Sajnos ez így nem jó, nagyon kitör a segge, így ennyire kifilézve nem lesz, mert nem kompfortos.
Vadászok egy EK9 stab rudat ami egy ASR-el egybekötve hátul merevedést okoz.
Előre meg majd idővel egy itr féket, úgyis lassan a tárcsa+betét cserés, és akkor egybe meghúzom.
Bár leginkább nekem kéne fejben egy tisztát menni.Szerk: nincs erős motorom, így azzal főzök amivel tudok.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #33229 üzenetére
Pont azért nem lett helyezés mert most egy kütyüvel mértünk 12szektort, melyet ki tudunk elemezni, azaz nagyjából már meg is van. Higany (crx) ült mellettem és mondta a meglátásait. Van 2 kanyar amit szűkre veszek, illet egyet nem engedtem ki teljesen, illetve egy kanyar fékpontját nem sikerült sehogy sem eltalálni.
Fék nem melegszik el, de most beesett így majd holnap szétszedem megnézem.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #33231 üzenetére
Szétszedtem, megtisztítottam, pumplátam néhányat és újra faszán felkeményedett. (természetesen mindkét oldalt)
Így néz ki ~1000-1500km és 17kör (~75km) Hungaroring után:MG ZS 180 (282) tárcsa és valami fékbetét kombóra kíváncsi lennék, lehet majd az lesz a következő.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
A felsoroltak közül egyik sem minőségibb.
Én az elégedettek táborában vagyok, nekem bevált, írtam többször. (keressetek vissza)
3. sárga betétemet koptatom a tárcsán, nagyon bírja!
Aki nem pályázik annak nem kell ilyen prémium fék. Nekem is elég volt utcára egy ate-ate kombó.#33249 >>>W!nman*: TypeV Lacit vagy Boot kérdezném a crx fórumon, profi választ kapsz.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #33251 üzenetére
Ja hogy atééknál ilyen árak vannak, az a nem mindegy.
Én csak azt mondtam hogy mezei felhasználásra nem kell ebc szett, ebc tg tárcsa meg végképp.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #33274 üzenetére
Volt már hogy füstölt a fék mikor lejöttem a pályáról, mentem egy plusz kis kört hogy jobban hűljön.
Nagy melegben nem fogom tiporni annyira, azt megfogadtam.
Június 21-én lesz Pannónia ring, kíváncsi vagyok rá, elmegyek, de ha hőségriadó lesz akkor nem fogom nyüstölni a vasat.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #33286 üzenetére
Nekem ez már a 3. évet bírja, ~50k volt a két tárcsa, ha éves szintre bontjuk és ahogy használtam jó árban van/volt. 70kért is megérte ha ezen a logikán megyünk és megvolt vagy 3-4évig.
Lambót vállalnám, vinném pályára azt amit bír.
Bár inkább nem ebben a fikazöldben, inkább a lambonarancs színben.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Szerintem az nem drága.
Épp a múltkor néztük hogy az ATE is annyi lenne, így aztán ár-érték arányban szerintem kifejezetten jó ára van.Zimmermann tárcsa linket is tegyen be valaki, plz!
Újra itt, 5nap kihagyás, nem vezetés csak séta séta séta....már nagyon hiányzott a vezetés, öröm volt bejönni a munkahelyre.
Kevésbé örömteli h 6ft-al emelkedik a benya ára.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Legközelebb nem írom ki azt a nyamvadék 6forintot.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Ma reggel lett volna lehetőségem egy panameraval összemérni egy kicsit az 'erőt', dinamikusan haladt, kicsit cikázott és lámpánál mögé álltam. (előtte senki) Na mondom asszonynak, rajtprogi teszt...kuplung, 1-es, majd teligáz, bábábábábáábááábáááá, nem kellett sokáig mert ott tudom hogy vált a lámpa.
Az a szemétláda meg pont nem akarta elrúgni, na mondom micsoda pech.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz demars #33670 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek.
Nagy forgalomban nem racsingolok (baromi ritka), leginkább csak este szoktam eltúrni, mint tegnap iccaka is, mert annyira rázta a hüvelykujját egy fiat puntós, h éreztem ott meg kell mutatni a kidörr hangját, illetve azon a szakaszon rendre elszúrom.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Na végre volt egy kis időm és összesítettem a fogyasztásomat, előző hónapban
862km 118liter benya 13.7-es átlag
Természetesen a Hungaroringezés súlyosan rányomja a bélyegét a történetre.
Most hétvégén lesz az első jobb mérés, Balaton és vissza, meglátjuk mit tett az 'optimalizálás'.Köetsög macska/nyest.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #33728 üzenetére
Szééép munka!!!
Én ennyire még nem szedtem szét a féknyerget, mármint úgy hogy a munkahengert is ki és tisztítani, de lehet hogy rámegyek a közel jövőben, mert egy új festést az első nyergek elbírnának.
Munkahengereket mivel tisztítottad meg? (gyanítom abba nem fér a korong)Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #33766 üzenetére
Hova mentél, nekem is kell mennem.....sőt én olyanra mennék ahol színessel fújják meg, gyanúm van hogy valahol elszökik. 2éve volt töltve és most csak hűvös levegőt fúj. Szerdán ahova mennék nem biztos hogy odaérek.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Pollenszűrő cserélve, jövő hét szerdán klímatöltés, nyomáspróba, mindenpróba hogy van-e gond.
Kicsit összevisszaság volt a láng autónál, Nipparts-ot vettem 1975pénzért, kedvezmény nélkül, mert elfelejtettem a nevét akire szoktam kérni.
Ha kellene valakinek akkor a cikkszám: J1344003 ( a 04-es végű nem klímáshoz van )Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #33844 üzenetére
Tegnap voltam töltetni, ráfért, 135g volt benne, 625g-ig töltötték. (annyi volt az adatbázisban, így annyira töltötték, nem 650g-re)
alapjáraton 12bár
~1400rpm 14,2bár
7,4 °C -ot köpet befele, végre megint rendben van.
Kérdeztem az arcot hogy nem sűrű ez a 2évente tölteni kell, szerinte nem, ilyen korú autóknál inkább jellemző hogy évente mennek tölteni. Említettem hogy Apám 2005-ös Coltjában még a gyári gáz van, mondta hogy akkor is érdemes menni, mert ha kevés nafta van benne akkor csak a klímakompresszor dolgozik, erőlködik és csak kinyírja magát. (Na ma mondom is az öregnek h menjen intézkedni)
9990ft-ot fizettem, Lurdy mélygarázs. (ja meg 100pénzt a parkolásért, mert ahogy lemész az egy százas, ezt sem tudtam, látszik mennyit járok oda)Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #33972 üzenetére
Természetesen 1hónap múlva elmegyek valami szakihoz hogy megnézzük a színes cucc mutatkozik-e valahol.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Szombaton bekerült ez-az:
Még nem volt alkalmam tesztelni a fék hatékonyságát, az még várat magára.
Nagy szilentet kell vennem, már ráfér a csere, ki milyet ajánl?
Ilyen szilentet ajánlottak, de csak 1 ember, ami még ugye nem nagy halmaz.
Állítása szerint nem nyüszök, kicsit előtte bezsírozta, semmi baja vele.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #34008 üzenetére
Egyelőre felmérés, lehet hogy jó lesz nekem a piros is.
Nem akarom hogy full gokart legyen. De akkor ez a strongflex jó cucc, legalább már van még egy pozitív visszajelzés. Azt tudom h zsírozni kell mert nyüszög, majd megkenjük kacsazsírral.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Egy ismerősömnek kellene segítség, civic beárazás.
Honda Civic 1.6 vtec
2005, benzin, metálszürke
Jelenleg 92.000 km, kézi sebességváltó. Kívül-belül tökéletes, megkimélt, első tulaj, szerviz könyves.Mennyiért hirdesse? ~1,6-1,7M?
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest