Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #57018880

    törölt tag

    Sziasztok!

    CIB bank lakossági alap számlára ( és Inspire kártya) van valakinek alternatív javaslata? Eddig többnyire elégedetten használtam, de 2021-re a mobil és internetbank használat kiszámíthatatlan lett , gyakorlatilag hol működik-hol nem. Az ember ilyenkor teljesen sötétben van, hiszen még egy egyenleg lekérdezése sem működik, az addig tökéletesen működő Auth kódokkal.

    Alábbi oldalon lehet olvasgatni a Google Play véleményeket, erős negatív összkép; az auto/scriptelt válaszok is arra utalnak, hogy nem igazán érdekli őket, hogy fejlődjenek. Erre azért egy tisztességes intézménynél költenek specialistára, hogy a válaszokat megfogalmazza.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=hr.asseco.android.intesa.isbd.cib&hl=hu&gl=US&showAllReviews=true


    Ahol kezdem feladni: Gyakorlatilag a Customer Support nem létezik, körbe körbe irányítják az embert sablon válaszokkal.

    1) Mobil app bejelentése E-mailen: 1db autó válasz, 0% tartalom a megoldás felé.
    2) Online chaten: a tipp, hogy aktiváljam újra, a sikeres újra regisztráció üzenetet követő belépéskor pedig egyszerűen törli a regisztrációt, majd a telefonos ügyfélszolgálatra irányít ahol pedig 15-30 percig várni kell egy talán megoldásra.

    Végül ott köt ki az ember, hogy ráment a sok vacakolás, ahelyett, hogy elfogadná az 1.5 órás utazás RTT-t, a covidban lobbizást és a kitudja megint meddig működő személyes regisztrációt. :( Ez már így 2021-ben nem menő, CIB bank!

  • #57018880

    törölt tag

    válasz sifarr #20076 üzenetére

    Köszi szépen, végig nézem ezeket. Valószínűleg egy ideig nekem is lesz 2, aztán meglátjuk, hogy milyen a másik banknál az online felület, havi tipikusan <5 utalásom van, nekem sem utalnak sokkal többször rá. CIB-el eddig nekem sem volt túl nagy problémám, és alapvetően a mobil app is működött relatíve sokáig.

    Néha a fingerprint olvasót nehéz belőni, így volt, hogy sokat kellett PIN kódozni (habár azt 100% jól adtam meg), talán ezt fogta meg egy "security hardening" vagy nem tudom mi lehetett az én oldalamról, ha volt ilyen hiba.

  • #57018880

    törölt tag

    válasz cocka #20082 üzenetére

    Pontosan, nekem is az újra aktiválós kódnál akadt el, de egyáltalán ha nincs semmilyen változás kliens oldalon, miért kell újra aktiválni. Az utolsó kérdésed is jogos, szerintem itt is spórolni akartak,- mint ha IT-n bármikor is megérné spórolni :) .

    Igen, hát engem főleg a stabilitás érdekelne, illetve, hogy ne túráztassanak olyan esetekben amikor egyértelmű, hogy az ő rendszereikben (szerver oldal) van a hiba. Én szívesen kifizetném a havi +500-1000 Ft-ot a számlavezetés felett, ha minden kiszámíthatóan működne, illetve lenne valamilyen stratégia arra amikor kell egy auto-recovery és nem a userre delegálnák, ami sanszos, hogy csak bonyolítja mindenki életét.

    Covid nélkül is nehezen elfogadható szerintem, hogy ha valaki nem tud vagy nem akar telefonon ás személyesen szenvedni velük, akkor gyakorlatilag nem fér hozzá a pénzéhez napokig-hetekig.

    Szvsz, komoly szemlélet váltás kellene a CIB banknál, a trendiség helyett inkább a megbízhatóságra építeni.

    Érdekes ez a hard token mint esetleges kerülő megoldás, bár én a mobil appot preferálnám az esetek többségében, feltételezve, hogy működik persze :( .

  • #57018880

    törölt tag

    válasz sifarr #20093 üzenetére

    Sajnos mindkét eset banki hiba, hiszen nálam egy működő, változatlan kliens konfigot dobott el ugyan az a verzió. Én is fejlesztő vagyok, és erre nem rendszer hibát dobok, hanem vagy auth hibát vagy valamilyen egyéb azonosítható kliens oldali hibát.

    Az aktivációnál konkrétan sikeres üzenetet adott vissza, végig ment a folyamaton, ismét program hiba, jeleznie kellett volna a végén ha valami nem 100/100, a következő loginnál egyszerűen letörölte azt a regisztrációt amire kb 5 perccel előtt vissza dobta a sikeres üzenetet. :D

    Nem szoktam indokolatlanul kritizálni, itt most indokoltnak éreztem, és ahogy a kommenteket néztem másnál is előjöttek hibák. Bár én is azt mondhatnám, hogy szerencsés vagyok, kb 1 évig mondhattam volna :K

    Nyilván én sem ismerem a teljes képet, jó lenne pedig tudni, hogy miért nem megy ennyi usernél az appjuk.

Új hozzászólás Aktív témák