Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz #57018880 #20075 üzenetére

    Ha őszinte akarok lenni, tavalyelőtt kb. novemberben tértem át a CIB bank mobilalkalmazására (nem önszántamból akartam megszabadulni az ingyenes easytokentől) és onnantól kezdve folyamatos szívás volt a bankolás. Aztán '20 januárjában elmentem a bankba, hogy felmondjam a mobilappos szerződést és kértem hard tokent. Amióta megvan a javásba gyakorlatilag mindig be tudok jelentkezni. A webest nem használom, mert a javás gyorsabb, a mobilapphoz meg nem kapnak hozzáférést azok, akik hard tokenre szerződnek át. Már valami 362 Ft/hó, de a kedvezményes havi díj valamelyest kárpótol, meg az is vigasztal, hogy más hasonló színvonalú szolgáltatásokért már bőven 1k felett sarcolnak a bankok.

    Én meg azt untam meg, hogy ugye két kóddal lehet beaktiválni a cuccot rendesen és egy gyors újraregisztrációnál (mikor nem kell őket hívogatni) csak a másodikat küldik ki, amit egy idő után már el se fogadott. Mondom most akkor minden nem beengedéskor hívogassam a CIB24-et és fussunk megint köröket az első kód leküldésével? No way. Irány a bank és hard token. Kb. minden appos szarakodást megspórolsz.

    Ami még mondjuk egy kérdés a mobilapp-pal kapcsolatban, ami akkor felmerült bennem: Miért nem lehet több eszközön belépni?

Új hozzászólás Aktív témák