Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz #57018880 #20086 üzenetére

    gyakorlatilag nem fér hozzá a pénzéhez napokig-hetekig.

    Hát igen, emiatt igényeltem a hard tokent.

    a mobil appot preferálnám az esetek többségében, feltételezve, hogy működik persze

    Én azért nem, mert ha megint jön egy frissítés, megint ki vagy téve annak, hogy ha nem tudsz withkey-s szarral jelszót generálni, akkor nincs hozzáférés semmihez.

    Arra meg kb. 0 az esély, hogy a hard token elbaszódik, maximum elírják a szerződésen a sorszámát (akkor persze nem fog működni, de ez korrigálható). Meg ha nem működik az úgy is kiderül az első körben, mivel az első használatbavétel előtt meg kell adnod egy PIN kódot.

    Eddig egy kezem is sok ahhoz, hogy megszámoljam hányszor nem tudtam hard tokennel bejelentkezni, de persze volt rá eset egyszer-kétszer, amikor pont akkor akartam volna belépni, amikor karbantartottak.

  • sifarr

    senior tag

    válasz #57018880 #20086 üzenetére

    Az utolsó kérdésed is jogos, szerintem itt is spórolni akartak,- mint ha IT-n bármikor is megérné spórolni
    Két eszközön (pl. app és web) egyidejűleg (!) biztonsági okokból nem lehet belépni. Tippem szerint ez más bankoknál is így van. A Gránitnál biztos.
    De lehet egyidejűleg 2 belépés is, csak akkor a tulaj mellett kell egy rendelkező is a számla fölött.

    Pontosan, nekem is az újra aktiválós kódnál akadt el,
    3 hete cseréltem mobilt. Régi gyalulva, újra minden feltelepítve. A 3 banki/pénzügyi applikációt 1-1 perc alatt működő állapotra hoztam. A CIB-et is gond nélkül, ahogy a Gránitot és a Mobilkincstárt is.
    Tudom, tudom, én vagyok a hiper szerencsés ... :N
    Ja, nekem a Wise is hibátlanul működik, hogy ne csak magyar banki esetekről írjak.

    Viszont amiről .tnm ír, az valóban banki hiba, ami az applikációt használhatóságát ellehetetleníti.

Új hozzászólás Aktív témák