Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz #57018880 #20075 üzenetére

    CIB bank lakossági alap számlára ( és Inspire kártya) van valakinek alternatív javaslata?
    1. Budapest Bank mivel a jogszabály szerint kötelezően kínált alapszámláról van szó. A BB applikációja a legmagasabbra értékelt.

    2. Wise.
    Feltéve, hogy
    - a csoportos beszedést nem használod,
    - a havi utalások átlagos darabszáma >=13 (összeg sem összességében, sem utalásonként nem számít).

    Alábbi oldalon lehet olvasgatni a Google Play véleményeket, erős negatív összkép; ...
    3 magyar banki/pénzügyi appot használok, ebből 2 esetében az internetbankot is. CIB, Gránit, Mobilkincstár. Mindnek rossz az értékelése, sok a negatív vélemény.
    Nekem - leszámítva pár leállást, időleges központi problémát - mind megbízhatóan működik.
    Nem hiszem, hogy engem kiemelten kezelnének. Android esetében sok "hiba" a felhasználói oldalról orvosolható + megbízható mobilnet.

  • cocka

    veterán

    válasz #57018880 #20075 üzenetére

    Ha őszinte akarok lenni, tavalyelőtt kb. novemberben tértem át a CIB bank mobilalkalmazására (nem önszántamból akartam megszabadulni az ingyenes easytokentől) és onnantól kezdve folyamatos szívás volt a bankolás. Aztán '20 januárjában elmentem a bankba, hogy felmondjam a mobilappos szerződést és kértem hard tokent. Amióta megvan a javásba gyakorlatilag mindig be tudok jelentkezni. A webest nem használom, mert a javás gyorsabb, a mobilapphoz meg nem kapnak hozzáférést azok, akik hard tokenre szerződnek át. Már valami 362 Ft/hó, de a kedvezményes havi díj valamelyest kárpótol, meg az is vigasztal, hogy más hasonló színvonalú szolgáltatásokért már bőven 1k felett sarcolnak a bankok.

    Én meg azt untam meg, hogy ugye két kóddal lehet beaktiválni a cuccot rendesen és egy gyors újraregisztrációnál (mikor nem kell őket hívogatni) csak a másodikat küldik ki, amit egy idő után már el se fogadott. Mondom most akkor minden nem beengedéskor hívogassam a CIB24-et és fussunk megint köröket az első kód leküldésével? No way. Irány a bank és hard token. Kb. minden appos szarakodást megspórolsz.

    Ami még mondjuk egy kérdés a mobilapp-pal kapcsolatban, ami akkor felmerült bennem: Miért nem lehet több eszközön belépni?

  • cocka

    veterán

    válasz #57018880 #20086 üzenetére

    gyakorlatilag nem fér hozzá a pénzéhez napokig-hetekig.

    Hát igen, emiatt igényeltem a hard tokent.

    a mobil appot preferálnám az esetek többségében, feltételezve, hogy működik persze

    Én azért nem, mert ha megint jön egy frissítés, megint ki vagy téve annak, hogy ha nem tudsz withkey-s szarral jelszót generálni, akkor nincs hozzáférés semmihez.

    Arra meg kb. 0 az esély, hogy a hard token elbaszódik, maximum elírják a szerződésen a sorszámát (akkor persze nem fog működni, de ez korrigálható). Meg ha nem működik az úgy is kiderül az első körben, mivel az első használatbavétel előtt meg kell adnod egy PIN kódot.

    Eddig egy kezem is sok ahhoz, hogy megszámoljam hányszor nem tudtam hard tokennel bejelentkezni, de persze volt rá eset egyszer-kétszer, amikor pont akkor akartam volna belépni, amikor karbantartottak.

  • sifarr

    senior tag

    válasz #57018880 #20086 üzenetére

    Az utolsó kérdésed is jogos, szerintem itt is spórolni akartak,- mint ha IT-n bármikor is megérné spórolni
    Két eszközön (pl. app és web) egyidejűleg (!) biztonsági okokból nem lehet belépni. Tippem szerint ez más bankoknál is így van. A Gránitnál biztos.
    De lehet egyidejűleg 2 belépés is, csak akkor a tulaj mellett kell egy rendelkező is a számla fölött.

    Pontosan, nekem is az újra aktiválós kódnál akadt el,
    3 hete cseréltem mobilt. Régi gyalulva, újra minden feltelepítve. A 3 banki/pénzügyi applikációt 1-1 perc alatt működő állapotra hoztam. A CIB-et is gond nélkül, ahogy a Gránitot és a Mobilkincstárt is.
    Tudom, tudom, én vagyok a hiper szerencsés ... :N
    Ja, nekem a Wise is hibátlanul működik, hogy ne csak magyar banki esetekről írjak.

    Viszont amiről .tnm ír, az valóban banki hiba, ami az applikációt használhatóságát ellehetetleníti.

Új hozzászólás Aktív témák