-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz sifarr #28093 üzenetére
Köszönöm az info-t Neked, Gallmix és RR-13 fórumtársak is!
Az elmúlt években (mióta a régi, kis ovális tokent megszüntették) a mobilapplikációt használtam, de nem emlékeztem arra, hogy külön "szerződnöm" kellett rá. Az első telepítéskor, aktiváláskor szükség volt a CIB24-es telefonos ügyfélszolgálatra is, az biztos.
Mindenesetre én csak és kizárólag az internetbanki bejelentkezéshez és online fizetéshez szükséges kódgenerálásra használtam a mobil applikációt, így - bevallom - nem is tudtam, hogy más funkciókat is tud.
Mindenesetre nemrég tárgytalanná vált a dolog, mert igényeltem hardveres tokent.
Azt ennek ellenére furcsának tartom, hogy csak "vagy ez, vagy az" használható ugyanazon előfizetéssel.
Ha jól értem, a hardveres token mellett nem üzemel a mobil alkalmazás... legalábbis abból gondolom, hogy az online fizetés során most már egy másik, ezúttal token-specifikus "kódbeíró" CIB-es ablakocska ugrik fel.
Nem világos, hogy technikailag miért nem megvalósítható az, hogy valaki mindkét megoldást használja a gyakorlatban, ha neki éppen úgy volna kényelmes, praktikus!?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen