- Mozilla Thunderbird
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- Milyen routert?
- Microsoft Excel topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Domainekkel kapcsolatos kérdések
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #16694 üzenetére
(#16674) sifarr eredeti üzenetéből:
"Szóval még mindig a CIB a legkorrektebb. Még BM kedvezmény nélkül is"Tőled: "Erre azért nem vennék mérget."
Nyugodtan "vehetsz" rá mérget.
És MOST bizonyították be nekem, hogy korrektek.[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz sifarr #16688 üzenetére
Ez melyik számlacsomag volt a gránitnál? (ha nem titok)
Én márciusban rákérdeztem, hogy lesz itt is 20 000 Ft alatti ingyenes utalás, ha már az AFR bevezetik, de kedvesen a gránit bajnok plusz és a nem rég bevezetett digitális plusz csomagot ajánlották, ott ingyen utalgathatok. (igaz, csak elég drága a számlavezetési díj)
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #16703 üzenetére
Nem azért vibrál.
Írhattam volna azt is, hogy kicsit jojózik a szemem olyan "sok" hangulatjelet használtál, ugyanis a 7db hangulatjelből 4db mozog is
Az OFF használata meg szükségszerű, ha nem a Topik témájába vág a Hsz.
Mindjárt kész vagyok amúgy..., pár perc még.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #16724 üzenetére
+1
Nem akartam pont én leírni, de a CIB-nél valóban van ez a feltétel elengedési "kedvezmény" év végégig, amit automatikusan beállítottak bizonyos ügyfeleknek. Mi is megkaptuk a családba, be van állítva december 31-ig.
Jól esett ez nekünk is, még, ha nem is használjuk ki, ez valóban korrekt hozzáállás, és nem igazán dicsekedett a CIB vele. -
cocka
veterán
válasz sifarr #16724 üzenetére
Haragudj miatta arra, aki kivetette
Miért is lett egyáltalán bevezetve?
Minek van bankszámlája, akinek nem elég a törvényileg ingyenes 2 db 150 ezerig?
Mert jövedelemátutaláshoz kötelező?
Nálam a "de minimum" az átverés kategória.
Meg az elvárás, hogy minimum mennyit kéne utalnod, hogy ne szégyelld magad. Jelen esetben akkor min. 12068 Ft-ot.
Hát talán Magnet Csillag meg Erste Egyszámla, nekem legalábbis ezeket hajigálta fel a bankmonitor.
-
cocka
veterán
válasz sifarr #16732 üzenetére
Jó, szerintem mi ketten már tárgyaltunk a Magnetről, hogy nem a legjobb, most nem kezdem el újra taglalni, hogy miért.
Mielőtt rohadtul beleélitek magatokat abba, hogy márpedig a CIB ECO bankmonitoros verziója a legjobb ajánlat, azt halkan persze soha nem teszitek hozzá, hogy ez csak annak opció, akinek nincs már eleve a CIB-nél számlája. Bankmonitoros CIB ECO-ra nem lehet csak úgy átszerződni. Úgyhogy itt máris bukta van.
Nálam a bankmonitoron a Raiffeisen hirdetése után a Gránit Digitális az első.
-
cocka
veterán
válasz sifarr #16735 üzenetére
a CIB-es akciós csomagra nem lehet bankon belül átváltani, a hosszabbítás nem garantált (szerintem nem lesz). Ettől akció, ez nem bukta.
Hát nem is a hosszabbítás esetleges elmaradására írtam, hogy bukta, hanem arra, hogy nem lehet rá átváltani. Értsd: aki eddig nem bankmonitoros csomagban volt a cibnél, annak ez az ajánlat most sem létezik. Ez a bukta.
Mondjuk az online-nal alapvetően elégedett vagyok. Szerintem más is megtartja, amíg lehet.
-
HyP3b0y
senior tag
válasz sifarr #16740 üzenetére
"Nem elsősorban azért, hogy többen vezessék nála a számlájukat (ez nem nagy pénz)..."
Egy bank egy valag pénzzel játszhat úgy, hogy újabb és újabb ügyfél vezeti náluk a számláját és ezzel vagyonának egy jelentős részét. Nyugaton már ennek örülnek és minden más szolgáltatást gyakorlatilag hozzád vágnak és nem még ezzel is keresnének rajtad. Csak inkább legyél náluk mint másnál.
Sáfárkodjon a bank a pénzemmel ahogy akar, pénzintézetként érthető hogy ebből élnek, de valahogy a tény ahogy itthon mindenáron le akarnak MÉG gombolni rólam pénzt...
Na mindegy, ez csak az én percnyi agymenésem amikor azt olvasom, hogy nem nagy pénz a náluk vezetett számla."ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
István89
tag
válasz sifarr #16796 üzenetére
Igen, korábban már írtam, hogy CIB elvileg tervezi a Samsung Pay-t is, szóval lehet ők hozzák el a Google Pay-t is elsőként, de nem vennék rá mérget, hogy ez pár hónap múlva bekövetkezne.
Értem én, hogy sokakat ez nem érdekel, de szerintem ez egy kényelmes megoldás és az MNB statisztikája szerint is rengetegen használják. 500 ezernél több kártya van már digitalizálva mobiltárcákba. Jelenleg az ApplePay a legkedveltebb megoldás.
-
tlala
addikt
válasz sifarr #16867 üzenetére
A telefonom a beszélgetés végén kérdezi meg, hogy meg, hogy "Mentem a beszélgetést?" A hívások 99,9%-át nem rögzítem, csak a telefonbeszélgetés során döntöm el, hogy fogom-e a végén menteni.
A kölcsönös tiszteletteljes kommunikáció fontosságában teljesen egyetértünk. Ahogy írtam is, a beszélgetésünk során cseppet sem voltam indulatos vagy udvariatlan, kölcsönösen jó hangulatban, a legnagyobb tisztelettel beszéltem az ügyfélszolgálatossal (az igazság szerint ő volt kioktatóbb és fellengzősebb), de ki-ki egyenrangú félként feltette a maga kérdéseit.
Ami nem igaz, az az egész álságos szimmetrikus tálalása.
Értem, amit írtál, de valójában nem egyenrangú felek kötnek szerződést egy banki szolgáltatásnál.
A bank erőfölénye óriási, bármikor módosíthatja a feltételeit, és nekem csak az a választásom, hogy jelentős költségekkel és hátrányokkal elhagyom a bankot, vagy maradok, és lenyelem a békát.
Ezt a 22 év alatt számtalanszor megéltem az Intereurópa/Cib banknál. Ehhez képest a több mint két évtized alatt módomban állt láthatóan követni, ahogy az V. kerületben látványosan növelte ingatlan területét, és egyre csilivilibb környezetet alakított ki.
És legyen jogom szóvá tenni, hogy a bankom inkompetens tinédzserekkel oldja meg a telefonos ügyfélszolgálati feladatait, miközben 2 fiókját bezárta a lakóhelyem környékén, és saját belső szabályzatára hivatkozva rákényszerít, hogy vírusjárvány idején is be kelljen mennem a bankfiókba, mer pl. nem lehet a weboldaláról letölteni egy nyomtatványt, amit ügyvéd vagy közjegyző előtt aláírhatok és elküldhetnék - kizárólag a nagyforgalmú, távoli irodájába rengeteg ember közé beülve, hosszas várakozás után intézhetek el (ez a példa arról szól, hogy a fiamat akartam felhatalmazni haláleseti kedvezményezettként).
Ha én késlekedem éjfél után 1 percet a hitelkártya feltöltésével, akkor annak súlyos anyagi következményei vannak. Ha a bank 10 perccel haladja meg a jogszabályban maximalizált telefonos ügyfélszolgálati várakozási időt, annak semmilyen törvényi következménye nincs.
Szerintem fontos, hogy beszélgessünk a jövő generációjával arról, hogy ennek az aszimmetriának nem feltétlenül kell így maradnia egy ügyfélcentrikusabb, demokratikusabb világban. -
axioma
veterán
válasz sifarr #16870 üzenetére
Most nem azert, de nem az van hogy a felvetelt nem hasznalhatja fel, ha nem tajekoztatott elore, hogy rogzites tortenik? De itt mar a bank tajekoztatta mindket felet(!) hogy rogzitve lett. Es bar bemondani nem feltetlen erdemes legfeljebb ha "veletlenul" rossz felvetel kerulne elo a bankbol (amely esetben a birosag siman adna felmentest a sajat peldanyra az ismertetes tilalma alol), de sajat celra miert ne hasznalhatna? Egyszer hallhatom, amit mond (raadasul algoritmus alapjan meghatarozzak mit mondjon...), masodszorra nem? Csak az emlekezetem pillanatnyi allapotan mulik hogy mennyi infot rakhatok el belole? Nonszensz. Barki masnak megmutatni, az mar mas, de a rogzites onmagaban nem kene felhaborodast keltsen. En is csinalnam ha tudnam melyik progi ilyen rugalmas, persze root nelkul.
-
tlala
addikt
válasz sifarr #16870 üzenetére
A személyeskedés részébe nem mennék bele, maradnék a topik témájánál. Tisztelem a véleményedet, számos ponton nem értek egyet vele - vitatkozunk, de ez nem baj, ezért nem kell haragudni egymásra.
Az ügyintéző nagyon jól tudja, hogy "a beszélgetés rögzítésre kerül", erre mindkettőnket szó szerint így figyelmeztet a gépi hang a hívás elején.
Amikor a hangjegyzetből eldöntöttem, hogy hangfelvételt készítek, ezt is egyértelműen jeleztem az ügyintézőnek, aki nyugtázta is.
Aki járt már bíróságon, az tudja, hogy milyen jelentősége van annak, hogy van-e fotód, felvételed az ügyről. Mindez egy olyan országban, ahol 2020-ban el tud "tűnni" egy komplett rendőrségi életellenes ügy "aktája", ahogy nem is olyan rég olvasható volt a sajtóban."A bankváltás még a ráfordított idő költségét beleszámítva sem jelentős költség."
Ezzel egyáltalán nem értek egyet. Többféle elkötelezettséget, alszámlát, stb. felbontani, átutalni másik bankba nagy összegnél jelentős költség, nem 2 forint. És valóban, a ráfordított idő is pénz.
"ott kell hagyni."
Nem kell elfogadni ezt egyetlen opcióként. Ráadásul ha nem tesszük ezeket a dolgokat szóvá, akkor minden bank megmarad ugyanennél a gyakorlatnál. Nálunk nagyobb emberek is buktak bele a "ha nem tetszik, el lehet menni" érvelésbe (egyéb okok mellett).
És egyre nagyobb ereje van a nyilvános fogyasztói fórumokba beírt ügyfél véleményeknek, ez tapasztalható.Illetve az egyik kialakult aszimmetriát nem egy másik aszimmetriával kell feloldani, ezt nem mondta senki. De elfogadhatatlan, hogy nálunk marad az "el lehet menni", meg a "hát ez van", és néhány km-rel odébb meg európai szolgáltatói kultúra tapasztalható.
Lehet azt mondani a gyermekeinknek is, hogy "el lehet menni" (sajnos látom is, hogy hány barátom gyermeke inkább külföldön próbál boldogulni a hazai viszonyok miatt). Természetesen nem a szolgáltatói kultúránk miatt mennek el, de ez is része a mindennapi közérzetünknek.
De szerintem érdemes megtanítani nekik, hogy ne fogadják el ezeket a dolgokat (meg az "amit szabad Jupiternek..." rendszereket), hanem viselkedjenek felelős polgárok módjára, akik tudják a kötelezettségeiket, és élni is tudnak a jogaikkal, valamint ki merik nyitni a szájukat, ha valami nem megfelelően megy. -
axioma
veterán
válasz sifarr #16881 üzenetére
Ettol me'g en nem ertek egyet, ami jogom, me'g ha nincs is igazam (amit nyilvan nem hiszek). Mert az ugyintezonek NEM szemelyes adata ami az EN ugyem kozben elhangzik. Forditva persze hogy az, azert adatkezelok. En semmi szemelyes adatat nem ismerem meg, sot szemelyhez se tudom kotni, nekem o csak a CIB egyik felolvaso munkatarsa (ezzel most nem kicsinyitem le a melojat, mert tudnia kell hogy mit kell felolvasni, de teny, hogy me'g csak nem is sajat gondolatat ismerjuk meg). Nekem tok oke lenne eltorzitott gephangon hallani az egeszet. Akkor mar a hangmintat se lehet mint szemelyes adat rafogni (ami persze szemelyhez kotes nelkul me'g mindig nem adat, mintha felvenned az etterem alapzajat, hangminta de szoveg nelkul).
-
axioma
veterán
válasz sifarr #16889 üzenetére
Nem akarok megint hulyesegert buntetopontokat gyujteni a felugyelonknel, szoval csak a lenyeg, a tobbit toroltem:
Akkor olyan szoftverrel, ami egybol torzitja is a hangot (a masik fel hangjat, szavak erthetoek de hangszin levagva) _mielott_ rogziti, azzal mar a beszelgetes felveheto lenne? Ha ilyen app nincs, ezzel kene vagyonokat keresni... legalis megoldas lenne egy valos problemara.[ Szerkesztve ]
-
-
HyP3b0y
senior tag
-
scream
veterán
válasz sifarr #16996 üzenetére
Értem és megértem, viszont egy publikus platformon közzétenni - nagyságrendileg is - a bevételem nekem nem fér bele, akkor se, ha ezáltal nem tudtok tanáccsal szolgálni - amit persze megértek, hisz ha nem tudtok miből kiindulni, akkor miből kéne tudnotok.
Mivel 1%-nál kevesebb az új csomagokban - számolásaim alapján - így szerintem maradok, de még lehet személyesen is bemegyek, rákérdezni az árakra és elérhető szolgáltatásokra, hogy tuti jól olvastam, gondoltam, mielőtt belemegyek.
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat, és ajánlásokat!
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #17050 üzenetére
Tudom, hogy a Tag kérdése mire irányult, én is arra válaszoltam neki 2x is.
A beállítási lehetőség az csak egy opció, nem is az a lényeg, hanem, hogy legközelebb már Push belépési jóváhagyást kapjon.Én ezt hónapok óta (5 hónapja) próbálom szinte minden nap, de még 1x sem sikerült kapnom erről Push üzenetet.
Amennyiben szerver hiba lenne, akkor te sem kapnál.
Vannak akik soha nem kaptak, vannak akik 1-2x, vannak akik kb. mindig?
Akkor ez konfigurációval függhet össze, és azzal, hogy nem minden konfigurációt támogat még a CIB ezen része, vagyis nem érkezik meg a CIB-hez a kérés, ezért nem küld Pusht az appnak.Azért írtam HyP3b0y-nak ezt:
"Tehát esetleg próbáld meg máshol, vagy másik böngészőben."Mi pl. nem 64 bites rendszert használunk, és Win7-et. Gondolom te nem Win7-et.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #17063 üzenetére
Akkor viszont leszűkült a kőr, Win.10, és 64 bites rendszer "kell" hozzá
Mert most tettem fel ez miatt ezt:
Microsoft Edge
Verzió: 86.0.622.69 (Hivatalos build) (32 bites)Továbbra sem kapok Win7 alatt Pusht.
Vagyis nem szerver hiba lehet, hanem konfigurációs támogatás probléma.
Még senki nem írta, hogy 32 bites rendszeren menne, vagyis jönne neki a Push, ami nem Win10.
Most mehetek egy 64 bites Win 10-ért. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #17068 üzenetére
Valami biztos, hogy hiányosan van konfigurálva, nem kötelezően az oldal, hanem az általunk elküldött "kérést" nem fogadja vagy nem értelmezi a CIB rendszere helyesen, konfigurálás hiányában.
És egyébként meg "rossz" vagy.Én nem nagyon szeretem a Win10-et, próbáltuk a családban többen is, mindenki visszatért Win7-re. Szóval most csak ez miatt teszem fel.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz sifarr #17084 üzenetére
Ráadásul a CIB-es kártyák többsége VISA is ...
Egy kis remény a portfolio.hu oldalról:
A Mastercard közleményét követően szerkesztőségünkhöz eljutott a Revolut közleménye is, melyből kiderül, hogy nem csak Mastercard, hanem Visa kártyákkal is működik a Google Pay a Revolutnál.
Ha a Revolut megoldotta, talán a CIB is."... nem csak ..." Hm. Ezt itt egybe kellene írni. Ők is spórolnak az olvasószerkesztőn, pedig nem rossz portál.
-
Brandynew
őstag
válasz sifarr #17088 üzenetére
Ne félj ezektől a fintech cégektől, főleg ne a Revoluttól. Hidd el, hogy egyáltalán nem macerás és neked is megéri, semmit nem veszítesz, ha nyitsz egyet 1,5 perc alatt. Teljesen ingyenes (0, tehát 0 Ft), nem kell se töltögetni, se figyelgetni, simán hozzákapcsolod a kártyádat és azon keresztül fizetsz.
A Curve is nagyon jó, ott nincs konkrétan számlád, az arra való, hogy akárhány hagyományos bankkártyát hozzákapcsolhatsz és egy mozdulattal megadhatod, hogy a szintén ingyenes Curve kártyádon keresztül melyik hagyományos bankkártyával fizess.
Ne félj ezektől, teljesen ingyenesek, semmit nem veszítesz, bármikor megszüntetheted. Nekem szinte minden fintech cégnél van felhasználóm, a Revoluton a legnagyobb összeg, amit egyben forgalmaztam, 7 millió Ft volt.
-
wanted5
őstag
válasz sifarr #17088 üzenetére
Én kb. 1,5 éve használom a revolutot. Elsősorban azért kezdtem el, hogy egy plussz biztonsági faktor legyen, mivel azon mindig egy viszonylag kisebb összeg van, valamint a sokkal részletesebb kimutatások miatt.
Ezidő alatt semmilyen probléma nem volt vele, be lehet állítani automatikus feltöltést is, szóval amiatt sem kell aggódni. Tök király az egyszer használatos kártya is.
Nem ajánlani akarom, mert mégsem egy bank, de azért amikor probléma van, az nagyon sok esetben a user miatt van. Ez a saját tapasztalatom és véleményem eddig. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #17102 üzenetére
Nem fogod elhinni, de nekem is az első tippem Samsung "intolerancia" volt, csak hogy nekem Huawei (Mate 20 pro) telefonom van, és nem jön a Push, hogy a fene enné már meg.
Annyi haszna volt ezeknek a köröknek, hogy a CIB elolvassa talán majd a mai hsz-eket is, és talán kényszert érez, hogy "megcsinálja" -
axioma
veterán
válasz sifarr #17084 üzenetére
Nekem a revolut kartyam siman be van rakva ra. (Mondjuk az a ceges ios ala is, 1x hasznaltam tesztelesre).
Ami viszont erdekes: amikor beallitottam a GooglePay-t alapertelmezettnek valahol a folyamatban (legalabbis nekem ugy tunt az a lepes), akkor szolt hoghy heloka, leszedte a simple-t. Namarmost en mar eleg regen kerulom a simple-t, gyanus volt hogy ezen a telefonon biztos nem volt, az elozon se, talan 2-vel elotte. Piszkalta a csoromet es beleptem a RaiPay-be: az egybol erdeklodott, hogy teheti-e sajat magat default-nak.
Szoval ebbol ugy tunik, a RaiPay egy skin-elt simple? Most komolyan? Vagy valamit beneztem?
Revolut-ot kimondottan deviza, vagy kicsit is kevesbe megbizhatonak latszo magyar webes vasarlasokra hasznalom, igazabol akkor a virtualis kartyat, automatikus feltoltes nelkul, ha epp nincs fizetes folyamatban, 5e alatt van rajta. A googlepay viszont ugy tunik csak a fizikait eszi.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mercutio_
félisten
válasz sifarr #17186 üzenetére
Igen, elírtam, debit kártyám van a választ köszönöm, akkor jövő héten bemegyek és leadom a kártyát, felmondom a kártya és a folyószámla szerződést.
Van valamilyen zárlati, felmondási díja, vagy a beérkezést (minden hónap 8. napján teljesül) követő napon tovább is utalhatom az egész 120k-t a CIB-ről?
Mivel az app-ban nem találhatóak meg az egyenlegek és jó lenne, ha az utóbbi 2 év forgalmát vissza tudnám nézni azt a bankfiókban kérhetem ingyen, vagy plusz költsége lesz?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
SzGee
aktív tag
válasz sifarr #17211 üzenetére
a bankkártyát csak a tulajdonosa használhatja jogszerűen, az hogy valaki tudja a másik pin kódját az nem szerződésszerű, így természetesen pénzt sem lehet felvenni erről a számláról
a bank azonnal zárolja a számlát, amint tudomására jut, hogy elhunyt a tulaj
jogszerűen a hagyatéki tárgyalás előtt egyedül haláleseti rendelkezéssel lehet felvenni a számlaegyenleg illetve a lekötött betét erejéig a számláról (tehát állampapírra, értékpapírra, részvényre, ÉP számlára nem vonatkozik a rendelkezés, az mindenképp a hagyaték része lesz
ilyen esetben hiába vagy teljeskörű meghatalmazott a számla felett, a haláleset pillanatában ez a meghatalmazás érvényét vesztiIf you leave me, can I come, too?
-
axioma
veterán
válasz sifarr #17285 üzenetére
Szerintem a sztoribol nem egyertelmu, hogy nem azert jelezte-e a bank hogy elloptak a kartyajat, mert nem Mo-on hanem Kinaban hasznalta. Ha ez okozta, akkor eloszor is be kene jelenteni, hogy a cserekartyat is ott fogja, ezt nala ne vegyek gyanus esetnek, masreszt meg okot adhat a reklamaciora is. [Persze ha tenyleg elloptak azaz altala nem ismert terheles vagy terhelesi kiserlet tortent, az mas teszta, akkor a bank nem hibazott.]
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz sifarr #17302 üzenetére
"Viszont egy bankoldali adatszivárgás nagyságrenddel fajsúlyosabb ügy."
Egy ilyen esetet konkrétan kötelessége jelentenie egy cégnek, pláne egy pénzintézetnek.
Egyébként nyugi, ha a CIB lenne az érintett, fel sem merült volna hasonló feltételezés.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- T14s Gen1 27% 14" FHD IPS Ryzen 7 PRO 4750U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo)++ FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 4 akku
- HP EliteBook x360 1030 G4 i5-8365U 16GB RAM 512GB SSD világító MAGYAR bill érintő képernyő LTE modul
- AKCIÓS áron Dobozos ÚJ Asus Tuf FX506LHB /I5-10300H/16GB/512 GB SSD/GTX1650 4GB/FHD/IPS/144Hz/Gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen