Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz axioma #16875 üzenetére

    A banki hangfelvételek kikérésével kapcsolatban:
    A hívás elején, a tájékoztató végén, pl. ügyintéző bekapcsolása előtt, a felvétel azonosítóját bemondják, és sok esetben ismétlésre is van lehetőség, hogy le lehessen jegyezni.
    Aki odafigyel erre annak van lehetősége az azonosítót leírni.

    Továbbá az ügyfél adatoknál is rögzíti általában a bank rendszere, hogy ki mikor telefonált be, így onnan is megtalálható.
    És harmadszor az óra és a perc hozzávetőleges infójából is megtalálják, vagy telefonszámra keresve.

    Tévhit, hogy ha egy rögzített hangfelvételt nem hallgatunk meg, akkor az nem számít adatkezelésnek.
    Az adat tárolása számít adatkezelésnek, nem a meghallgatása vagy a felhasználása.

    Közbenső megoldás lehet, hogy mint "hangjegyzet" rögzítjük a hívást, majd az azonosítót kimentve belőle (ha nem sikerült leírni a hívás azonosítóját, vagy nem gondoltuk a hívás elején, hogy szükség lesz rá) töröljük a felvételt, vagy csak azon részét, amiben az ügyintéző hangja hallható.

Új hozzászólás Aktív témák