- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Router gondok
- Vivaldi (böngésző)
- Google Chrome
- DIGI kábel TV
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Mikrotik routerek
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz
axioma #16875 üzenetére
A banki hangfelvételek kikérésével kapcsolatban:
A hívás elején, a tájékoztató végén, pl. ügyintéző bekapcsolása előtt, a felvétel azonosítóját bemondják, és sok esetben ismétlésre is van lehetőség, hogy le lehessen jegyezni.
Aki odafigyel erre annak van lehetősége az azonosítót leírni.Továbbá az ügyfél adatoknál is rögzíti általában a bank rendszere, hogy ki mikor telefonált be, így onnan is megtalálható.
És harmadszor az óra és a perc hozzávetőleges infójából is megtalálják, vagy telefonszámra keresve.Tévhit, hogy ha egy rögzített hangfelvételt nem hallgatunk meg, akkor az nem számít adatkezelésnek.
Az adat tárolása számít adatkezelésnek, nem a meghallgatása vagy a felhasználása.Közbenső megoldás lehet, hogy mint "hangjegyzet" rögzítjük a hívást, majd az azonosítót kimentve belőle (ha nem sikerült leírni a hívás azonosítóját, vagy nem gondoltuk a hívás elején, hogy szükség lesz rá) töröljük a felvételt, vagy csak azon részét, amiben az ügyintéző hangja hallható.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!