Új hozzászólás Aktív témák

  • #07746304

    törölt tag

    Ha már CIB-es hibákat sorolunk, akkor ami nálam van.

    - harangjelre hiába kattintok, majd az olvasottnak jelölésre mindre, ugyanúgy most is 82 értesítést mutat.
    - A CIB Widget csak akkor frissül nálam, ha belépek az alkalmazásba, akkor persze egyből...Így nem egyszer előfordult, hogy tudtam, hogy eltérésnek kell lennie akár pozitív vagy negatív irányba, magától 1 napig sem csinálná meg...
    - A jóváírások vagy a terhelések random jelennek meg, jókora késleltetéssel, kivéve ha a bánkártyámmal vásárolok
    Van amikor éjjel lefrissül, meg ugye van viszonyítási alapom is, mert vannak fix dátumok a hónapban ,amikor tudom, hogy érkezik az utánpótlás és akkor látom, hogy na aznap megjelent időben vagy sem.
    - A számlatörténet kaotikus, olyan 4 nappal később látok bizonyos tételeket attól függetlenül, hogy mondjuk csoportos beszedési megbízás keretében időben végbement. Példa: most is van olyan, hogy még 9-én történt a tranzakció, és 13-ával van elkönyvelve. De mielőtt bárki rávágná, hogy a hétvége, megesik ez nálam hétközben is.
    Ami még érdekes, hogy bizonyos dolgok mobilkészülék függők lehetnek.

    Korábban Xiaomi MI A2-n használtam, ott is voltak gondok, de nem ilyen mértékben. Most Samsung Galaxy A50-em van, és azt megfigyeltem, hogy mélyalvásba helyezi magát néha, ami abban merül ki, hogy mikor előveszem, akkor frissül le még a Messenger is :D

    Ja plusz extra. Az egyik csoportos beszedésem 7-én lett volna aktuális, közüzemi szolgáltatásról van szó. Limit volt beállítva, meghaladta. De nem jelezte volna a CIB mobilapplikáció egy felugróban, hogy elutasította...

    Nagyjából ennyi jutott eszembe, de mivel szerintem még így is a legjobb bankok között van az országban, így természetesen szóba sem jön a váltás. Csak rosszabbul járnék...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák