Új hozzászólás Aktív témák

  • vizimento

    senior tag

    válasz Kernel #46159 üzenetére

    Nos méricskéltem kicsit: igazad volt, töltés közben teljesen mást mutat a gyári töltő (a Li-ion akkupakkos)

    Szóval felraktam a gyári töltőre a lemerült akkupakkot, ekkor a fesz 10,2V lett. Ami szépen lassan kúszott felfele (sajnos csak 1 multiméterem van így az áramot nem tudtam mérni közben). Kb 15-20 perc alatt elérte a 16,5V-ot!!! Mivel ezt én már veszélyesen soknak ítéltem meg, levettem a töltőről, de gondlom ment volna feljebb is... Ami ha jól tudom nem tesz épp jót a Li-ion akksinak!

    Belekukkantottam az akkupakkba, egy "elég komoly" áramkör is lapult a burok alatt, gondolom ez a balanszer... Ha csinálok róla fotót az segít esetleg kikövetkeztetni hogy tényleg az-e?

    Aztán visszaraktam töltőre újra (még mindig a gyárira) de már csak pár percre, áramméréssel. Alig 0,06A volt az átfolyó áram (gondolom emiatt emeli az égig a feszültséget hogy nőjön az áramerősség, töltődjön az akksi!?)

    Az hogy a B6 miért nem tölti, azt nem értem még most sem, mert a beállítások stimmeltek, ezek voltak multkor is beállítva amiket írtál, és azt írtad szerinted a balanszer csati nélkül is töltenie kéne... Hisz valamiféle védelem úgyis van beépítve magába az akkupakkba...

    A B6 vs 12V Nicd akkuval kapcsolatban pedig keresgéltem a menübe + olvasgattam a rövid kis manuálját, de erre az akkutipusra nem találtam meg hol lehetne beállítani, hogy hány cellás!

    Vennék hibás elektromos rollert/hoverboardot!

Új hozzászólás Aktív témák