Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VoidXs

    Topikgazda

    válasz denesdr #112798 üzenetére

    Nem néztem a kódját (már ha egyáltalán open source), de simán mondhatja azt, hogy egy jó felkeverőt használ és natívan hajtja az eszközt, miközben az ASIO garantáltan nem ezt csinálja.

    lapalapa: Szoftveres jitter nem létezik, mert úgyis a DAC bufferébe kerül, ahonnét már ő olvassa ki a saját jitterével, de azon a ponton ez tiszta lappal indul. Hardveresen szokott csak különbség lenni. 60 us körül szoktak járni a legolcsóbb darabok, ez azt jelenti, hogy a változás 16.7 kHz-től indul. Ez még hallható, de a Realtek féle darabok jellemzője, amik arra vannak, hogy tesztelni tudd a kimenetet, egy külső hangkártya már akár 50 kHz fölé is tolhatja a jitter zaját. Nálam 33-tól indul, és mivel 18-ig hallok, ez nem igazán zavar.

    [ Szerkesztve ]

    W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?

  • lapalapa

    senior tag

    válasz denesdr #112798 üzenetére

    Igen.
    Minden jittert termel, a win a player progi és a win által használt hw elemek.
    Próbáld ki, tiltsd le a hálókártyát ideiglenesen, jó eséllyel hallani fogod a pozitív változást.
    Ha mindent letiltunk (hw, sw) és csak azt hagyjuk meg ami a lejátszáshoz kell, vagyis hogy kimenjenek usb-n a bitek, akkor nyertünk.
    Ezt csinálja a wtfplay. Még azt is tudja, amiben szerintem páratlan, hogy össze lehet hangolni az adatkapcsolatot a daccal, vagyis beállítható a csomagok száma és mérete amik mennek a dac felé, mert minden asszinkron dac bemenet más beállításoknál termeli a legkisebb jittert.

    Ha nincs minőségi forrásod, akkor mosóbenzinnel járatod a Ferrarit..

Új hozzászólás Aktív témák