Új hozzászólás Aktív témák

  • Auratech

    őstag

    válasz Jimmy8 #18457 üzenetére

    Az analógos alapzaj az egyik felvételi metódusból eredhet.

    AAD-analóg felvétel, analóg keverés digitális master-CD
    Többnyire régi mesterszalagok átjátszása, keverése, végül digitalizálása. Itt a szalagzaj néha kivehető, de nem törvényszerű.
    Esetenként, szándékosan, ha nagyon hi-end a felvételi lánc, a mastering végén vetnek be egy szép-drága DAC-ot. Két mikrofonos, minimalista felvételeknél használatos..

    ADD-analóg felvétel, digitális keverés, Digitális master
    Általában profi két/soksávos analóg felvevőről a konverterbe jut a muzsika. A keverés digit. tartományban van. A pop/rockzenekarok profi meglévő 24-48 sávos anyagait tolják egy SSL/Midas... pultba és onnét tovább.
    A Nagra/revox/neumann/Studer.. analóg rögzítők az összegzett jel-zaj szinten kívül mindenben azonos értékűek lehetnek egy digitális eszközzel, sőt gyakran jobb, zeneibb hangúak, amit szeretnek a muzsikusok.

    DDD-minden digitális a produkcióban a mikrofon után...:D Esetleg már a mikrofonban is van DAC fokozat.

    A szám végén a felúszó sustorgás valószínű a dinamikaprocesszor bűne..Felhúzza az alapzaj szintjét, ha lustára van állítva.
    Egyébként jó hifin hallgatva a hangos részek élvezetesek, mellette a halk passzusok a rendes dinamika miatt annyira halkak, hogy az a kis surrogás szinte kell is..
    Zavar akkor van, ha a sugárzó a magasban érzékenyebb, ha nincs erős jel. Laikusnak úgy tűnik, mennyire részletező a hangszóró, miközben csak van egy jókora kiemelése 6-12 Khz környékén. Ilyenkor hallod a kaparászást, csak épp nem jókor..

    [ Szerkesztve ]

    Auratech Field Recording

Új hozzászólás Aktív témák