-
IT café
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
Na, ki tud mutatni rosszabb Ungoro Packot? [link]
-
h3lios
addikt
3 nap egymás után 40-es questet kaptam. Folyamatosan re-rolloltam őket, így lett belőlük 3 db 50-es...
Szépen lassan haladunk felfelé...Szerk.: Arénába nem belekötni, sajnálom rá a goldot, mert lap már nem kell, viszont a szar eredmény tetemesen gold mennyiséget emészt fel. Egyébként másokat nézve / coach-olva össze tudok hozni 6-7 wineket átlaban.
B-tag: H3lios#2825
-
-
fogtunder
nagyúr
válasz tomazin #69406 üzenetére
ott van az előző legendary, ami elvileg kirakja a kezedből a démonokat, csak ugye játszható démon lapokat nem nyomtatnak már. de ott volt a purple féle malygos pakli, a midrange demonlock és a classic handlockról ne is beszéljünk. ezek mind nagyon jó paklik voltak és nem domináltak annyira a létrán (na jó, talán a leeroy kombós handlock egy kicsit, de hunter azt is sakkban tartotta)
I hate morning people. And mornings. And People.
-
whitezo88
nagyúr
válasz tomazin #69406 üzenetére
Hanem akar 3-4. Mult heten mage domping volt most szinte csak shaman es paladin jon.
Lockhoz: a korabbi verziokat ki kellett nyirni mert kellett hozza esz nem random/curve dominalt lasd handlock pl. A discard meg fun. (Kappa) Be kell valljam en tobbet vartam a kiegtol. Hamar beallt a meta, a questek nagy resze fos, alig van par hasznalhato legendary... rng se lett kevesebb.
[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
válasz whitezo88 #69408 üzenetére
Nézzük meg mennyi lenne itt a count-distinct eredménye classra vetítve:
Most Successful Deck Lists (Last 4 Days)
# Deck
1 Burn Mage #3750
2 Pirate Warrior #3586
3 Midrange Paladin #3235
4 Quest Taunt Warrior #3667
5 Evolve Shaman #3687
6 Midrange Hunter #3286
7 Aggro Token Druid #3604
8 Secret Mage #3589
9 Quest Rogue #3712én 7et számoltam.
Ennek az eredménye:
Most Successful Archetypes (Last 4 Days)
# Deck
1 Pirate Warrior
2 Aggro Paladin
3 Midrange Hunter
4 Evolve Shaman
5 Dragon Priest
6 Aggro Token Druid
7 Midrange Paladin
8 Quest Taunt Warrior
9 Secret Mage
10 Control PaladinÚgyszintén a körül járunk.
De nézzük más oldalról: Ha mindenki magedzsel jön velem szembe, akkor vagy széttechelem ellenük a paklim, sőt counterpaklival megyek, vagy szar a meta.
-
addikt
Beszédes grafikonok:
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
tomazin
veterán
válasz Tyler Durden #69410 üzenetére
Ez úgy lenne érdekes, hogy melléraknánk egy naxx kiadás+1hónapot.
És meglepő módon ugyanígy nézne ki, hiszen új kontent kijövetelekor értelemszerűen több ember kíváncsi. Maximum ott lenne különbség, hogy minél idősebb a HS annál nagyobb a lejtése a grafikonnak. -
saen
veterán
válasz tomazin #69411 üzenetére
Érdemes elolvasni a kommenteket is. Ami viszont nekem érdekes:
-ez volt az első, hogy valamelyik streamer a nézőszám csökkenésre panaszkodott, emellett youtube-on is a trend ugyanez.
-tény, hogy van szezonalitás, minden kieg kiadáskor megugrik a szám, utána szép lassan csökken.
Ettől függetlenül nekem kb minden ismerősöm, külföldiek is abbahagyták a HS-t. Olyanok is akik rengeteg időt és pénzt öltek a játékba. Aki maradt azok csak full casual szinten tolják már. Régen ez nagyon nem így volt.
Hozzáteszem emellé azt, hogy az áremelkedést még nem érzik az emberek, majd inkább csak az év második felében, ez majd további lemorzsolódást fog okozni. Én úgy látom, hogy a fénykorán túlvan a játék, innem majd megindulnak lefelé, igaz csak lassan. Persze az eladások még lehet nőni fognak egy darabig és álcázzák a prolémákat (mivel aki marad többet fog költeni), de a twitch nézőszám nagyon árulkodó lesz. -
salaam
senior tag
Egyetértek.
Szépen beáll mostmár oda, ahova mindig is tartoznia kellett volna (vagyis nem mert többre volt hivatott, de a blizzard nem élt a lehetőségeivel) egyszerű casualoknak való játék lesz, ebédszünetre, esténként 2-3 meccsre. A profik nyilván maradnak még amíg tudnak, meg amíg pénz van még benne (pláne, ha szerződések kötik őket), de sokat elárul szerintem hogy többen kezdtek az utóbbi időben gwentezni. LC/JJ-t ne is emlegessük, ShtanUdachi, a görögökből fenon kívűl kb. mindenki, meg még ki tudja, hogy hányan, akiket nem követek/ismerek.
Nyilván maradni fognak sokan, de szerintem a csúcsnak vége, innentől szépen lassan jön a leszállóág.szerk.:Ahogy F-ECT$ kolléga mondja, mint a WoW.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kanczy
veterán
válasz Cathfaern #69415 üzenetére
Nekem jobb érzés megverni azokat a skellige-ket tech-elt lapokkal, mint 3 Tirion, Tarim, vagy Cabalist Tome ellen játszani. Egyszerűen több a kontroll. Jobban rajtam múlik, hogy nyerek-e
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
whitezo88
nagyúr
válasz salaam #69414 üzenetére
Forsen is a saját idejében (EU este) húzó volt Twitchen, hetek óta megint mással játszik, gyakorlatilag abbahagyta a köv kiegig. Ha a streamereket megnézem, tele van a lista eleje ismeretlen emberekkel, a régiek alig vannak. Azok is össze vissza streamelnek, foghíjasan.
mod: megnéztem a havi statjaim, valóban jól oszlanak el a classok, warlock van kevés csak.
[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
válasz F-ECT$ #69413 üzenetére
Hasonlót tippelek én is. Meg a számokban a casualok még fognak látszani jó darabig, én is belépek néha. Persze szigorúan F2P és így az én ténykedésem márcsak statisztika kozmetikázásra való...
(#69417) whitezo88: Az önmagában még nem baj ha változik a streamer közösség. Pl nagyon az elején Ekop volt a legnagyobb HS streamer, már messze nem ő nagyon régóta. Az össz nézettség a lényeg, az meg hanyatlik szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
válasz salaam #69414 üzenetére
Szerintem meg élt és kezdem azt látni, hogy nem is rosszul. Ugyanis amíg több csatorna megél a HS randomból (Trolden/RageOrc/SparkTV..) addig nem találtam ilyet Eternalhoz (és gyanítom Gwenthez sem nagyon van, max most az elején nagy comebackek, de egy idő után a totem->evolve->doomsayer is uncsi lett).
mod: ha valakinek esetleg van valamilyen adatlopó toolja, akkor leszedheti, hogy a különböző trolden részeknek mekkora a nézettsége. abból jó let tud jönni, hogy mekkora a tényleg HS-el foglalkozó népesség. míg a 100. résztől régebbieknél alap az 1M, 200+ résznél már 6-700k között vagyunk.
de szvsz ez normális ( hesteghaldoklikawow)[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz tomazin #69419 üzenetére
Trolden már csak milkeli az oldalt, hatalmasat esett a színvonala. Régen szerettem, mert többet foglalkozott a videóival, mint a többiek és ezzel kompenzálta, hogy sokszor késett vele, de ma már csak videók egymás után erőltetett hangeffektekkel. Akkor már inkább megnézem naponta a Daily Hearthstone Funny Moments videóit...
Nem igazán tehetik meg a streamerek és youtube-erek, akik ebből élnek, hogy átmenjenek, pedig biztos vagyok benne, hogy sokan szívesen megtennék.
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
whitezo88
nagyúr
-
F-ECT$
titán
válasz Cathfaern #69415 üzenetére
Gwentről 6-8 átgondolt mondatban tudnál írni? Bár nem hiszem, hogy a HS szerepét át tudná venni (nincs mobil kliense), de kíváncsi vagyok, hogy most hol tart, milyen előnyei / hátrányai vannak a HS-sel szemben.
Akár @salaam is, vagy bárki, aki mindkét játékot ismeri.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
h3lios
addikt
Szerintem is megindultunk lefelé a lejtőn. Ez 4 dologra vezethető vissza:
1. Greedy árazás, ami hatalmas kihatással lesz a játékos számra. Elértünk oda, hogy olcsóbb IRL magic packot vásárolni, mint HS virtuális tartalmat, ami 1 kib.szott vicc.
Én max előrendelem a kövi kieget, ha tetszik, de ezen kívül nem költök rá, pedig előtte mindig megvolt a 150 körüli pack nyitás.
Egyszerűen a saját vásárlóikat köpik szembe az áremeléssel, holott a minőség semmit nem javult.Lehetetlen elindulni kezdőként így, hogy évente 3 lapos kieg jön. Pont azért hozták be a standard-et, hogy az új játékosoknak ne 1000+ lapos lemaradást kelljen behozni. Valaki Redditen írta, hogy nincs még ilyen drága játék a piacon, mint a HS. Reálisan nézve 200 dollár elköltésére van szükség, ha valaki 1 közel teljes kieget szeretne magáénak tudni. És akkor még nem beszültünk arról, hogy ott a classic + az esetleges régi kiegek, amik még mindig sok lapot jelentenek.
Ez éves szinten kb. 800-1000 dolcsi, ha minden meta paklit ki akarsz próbálni.
2. Egyre csökken a szükséges skill mennyisége. Most gyakorlatilag bárki nyerhet VB- EB-t aki sokat grind-ol. Nézzétek meg a bajnokságokat, hogy hány ismeretlen ember veri el a "nagy" játékosokat. Sok missplay után is képesek nyerni. Hol vannak már a Thijs vs Ostkaka freezemage mirrorhoz hasonló meccsek ?!
Jelenleg az a legnagyobb izgalom, hogy 24x mellő lő a rag heropower a döntő pillanatban.3. 4 év után még mindig nem voltak képesek 1 tournament módot vagy úgy unblock bármi érdekeset berakni a játékba. Berakták a brawl-t, de béta óta azt leszámítva SEMMI újdonság nem került be, ami 1 rossz vicc.
Nem értem, hogy miért nem tudnak legalább 1 achievement rendszert berakni. Annó 1 reddit felhasználó konkrétan megrajzolta nekik a felületet, ami tökéletesen illett a játékba. Többszáz acsi-t felsorolt miket lehetne berakni. Ezeket nyilván jutalmazhatná a játék. De semmi hajlandóság nincs ilyenrekre, mert hát ugye Small Indie Company...4. A többi játékhoz képest semmi jutalom nincs azért cserébe, hogy napi szinten több órát játszol. A 3 meccsenkénti 10 gold 1 rossz vicc.
Komolyabb pénzráfordítás nélkül konkrétan nem lehet felzárkózni. Arénában már rettenetesen sz.r rewardok vannak, tehát ha valaki napi 24 órában tolja az arénát 8-as átlag winnel (ami nincs senkinek), még akkor sem lesznek meg a teljes készlethez szükséges lapok.Szóval csak ássák a játék sírját, de azért ameddig ki nem végzik teljesen lehúznak róla még pár bőrt.
Nem, hogy 10-en évet nem fog megélni a HS, ha így haladunk, de 1-2 éven belül a SC 2 szintjére süllyedhet a játékosok száma.[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #69424 üzenetére
Nagyon szívesen írnék, de még zárt bétában próbáltam ki pár napra, azóta nem játszottam vele, szóval nem lenne túl mérvadó. Csak néha bekukkantok a PH!-s Gwent topicba, aztán pont ma találkoztam salaam hsz-ével, amiből idéztem a lentit
Nálam Gwent alapvetően ott vágta el magát, hogy nincs board küzdelem, ugye a lerakott lapok nem tudnak támadni, csak battlecry és hasonló effektekkel tudod befolyásolni az ellenfél boardját (vagy spellekkel). -
NyxNyxNyx
addikt
válasz F-ECT$ #69424 üzenetére
A gwentet leginkább azzal tudnám leírni, hogy meccs közben azon kapom magamat, hogy magammal beszélgetek és ordibálok a szituációk megítélésekor, olyan JJ-sen. Amikor hangosan számolok hülyének néznek a környezetemben . A rossz döntések sokkal hangsúlyosabbak, nagy a játék koncentráció igénye, tehát nem az a "sütök palacsintát és közben lenyomok pár meccset", mint amilyen szerepbe került nálam most a HS. 10 lapos a kezdőkezed és mulliganelni is tudsz az elején 3-at a további körök elején 1-et 1-et, tehát ritkábban kapsz ki rossz kéz miatt, de azért előfordul.
Streamerekből is van annyi, hogy mindig tudok nézni valakit, ha éppen arra van igényem. Swim, Nox, LC, JJ, akár Tides, stb..
Kb 50-60 eurót költöttem a játékra és már soha nem fog kelleni jelen állás szerint. 8000 scrapen ülök és nem tudom nagyon mire elszórni (800 scrap = 1 legendary, max 4 legendary-t tudsz rakni a paklidba). Igaz, ez főképp a nerfek miatt volt, meg egyébként szerencsém is szokott lenni a nyitásokkal, de akkor is...
UI-szel még sok baj van, vannak bugok a játékban, legtöbb vizuális. A balance-szal meggyűlik a bajuk, most kicsit túltoltak egy frakciót, egy másikat meg túlnerfeltek, de azért látszik, hogy dolgoznak rajta és nem kell félni attól, hogy esetleg ne mernének nerfelni. Nekem összességében nagyon bejön a játék, és a devek hozzáállása. Sajnos a változatossággal vannak bajok, de amennyit naponta játszok, nekem ez nem probléma amíg nem minden pakli weather monster.Összességében egy átlag játékosnak még mindig a HS-t gondolnám nyerőnek, amennyiben megvannak a lapjai, és nem égett ki. De aki kicsit is kompetetívebben szereti a játékait és nem akar párhavonta tízezereket elbaszni, vagy csak simán elege van a HS-ból annak a Gwentet ajánlanám.
[ Szerkesztve ]
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
rocket
nagyúr
A legtobb HS reven nevet szerzett streamer sokszor csak szponzoracio miatt jatszik a konkurens jatekokkal.
(pl. Thijs eppen TES Legendet jatszik ~3.3k nezovel, HS-t nyomja ilyen tajban akkor 12-14k szokott lenni)
Azert a konkurens jatekok 3,5 eves lemaradast nem fognak tudni behozni konnyeden, es kar azt gondolni, hogy a Blizzardnak nincs B C D terve ha jelentos vandorlas indulna.
Az meg, hogy a tobbi jatek olcsobb, es jobban jutalmatmazza a jatekosokat nem csoda, 3.5eves lemaradassal valahogy elorebb kell jutni, es csak igy lehet.A legtobb HS streamer aki ebbol el nem teheti meg, hogy elpartol, LC es JJ megtehette, mert nem ebbol elnek.
Nem vedeni akarom a Blizzardot, de ok ulnek a nyeregben, es onnan jo a ralatasuk, mikor, mit kell/kene tenni.
A jatek nagyon draga ez egyertelmu, engem viszont tovabbra is a reward rendszer egyszerusege zavar, amikor a ~25perc alatt Control deckkel megszerzett csillagom 2perc alatt elbukom pl. PW ellen.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
F-ECT$
titán
válasz h3lios #69425 üzenetére
Greedy árazás
/agree, és a 3 lapos kieg / év még rátesz erre.Ez éves szinten kb. 800-1000 dolcsi
Azért ne túlozzunk, ha 200 dolláros kieg árral számolsz, akkor is 600. De messze nem kell 200 dolcsi 1 kiegre, én úgy számolom, hogy aki nem most kezdi, annak kiegenként max 1 előrendelés fog kelleni, de az is lehet, hogy évente 1 előrendelés elég, ami 60 dollár.Egyre csökken a szükséges skill mennyisége
Ez elkerülhetetlen a játék öregedésével. Amikor kijött, akkor messze nem volt ennyi streamer / oldal, ami a HS-sel foglalkozott, sokkal tovább tartott, amíg az "összes" kombót felfedezte a community és azok el is terjedtek. Ma már pár hét után beáll a meta, akármekkora változást is hoz az új standard év + kieg, és erről nem csak a fejlesztők tehetnek. (Ahogy ma olvastam itt a Gwent is kezd beállni a netdeckingre.)4 év után még mindig nem voltak képesek 1 tournament módot vagy úgy unblock bármi érdekeset berakni a játékba
/agree, bár a játék hivatalosan még csak 3.25 éves. (2014.03.11 a megjelenés.)A többi játékhoz képest semmi jutalom nincs azért cserébe, hogy napi szinten több órát játszol
A többi f2p játék esetén is limitálva van a naponta megszerezhető jutalom mennyisége, de egy acsi rendszer tényleg sokat dobhatna a grind érzés enyhítésén.És a már sokat emlegetett ladder újragondolás is jöhetne...
Dive ever, work never.
-
Bazsi1987
őstag
válasz NyxNyxNyx #69427 üzenetére
Nagyon jó össze foglaló, de amit hozzá tennék az a jutalmazás, napi 2-3 óra játékal meg van a 3 pack nyítás. Meg a seasson végi jutalmak is brutálisak meg a létrázas közbe is potyognak a jobbnál jobb dolgok nem kis mennyiségben. Nekem jobban meghálálja a bele fektetett időt mint hs😉 ui: pack nyítas is barátságosobb az 5-dik lapot az ember magának választja ki 3 közül (ebbe szokott lenni 3 rare vagy 3 epic vagy 3 legendary)
-
kchryss
addikt
válasz ThySoul #69404 üzenetére
Kicsit védve a dev-eket, szerintem nem volt várható, hogy ennyire gyenge lesz a warlock. Amikor bemutatták a kiegészítő lapjait és a profi játékosok értékeltek, akkor majdnem mindegyik tier 1-2-re tette a discard lock-ot. Warlock és hunter quest-et a legjobbnak tartották a rugó quest-et meg nevetségesnek aztán látjuk mi lett belőle. Ha a profik ennyire nem tudják eltalálni az előrejelzést akkor a dev-eknél is becsúszhat pár hiba a balanszba.
-
ThySoul
senior tag
válasz kchryss #69431 üzenetére
Én azt pont eltaláltam hogy a discard lock hulladék lesz, de persze tudom hogy nem gondolhatták hogy ennyire rossz lesz. Csak az a bajom, hogy kiegek óta csak a discardot nyomják szegény locknak, igazán adhattak volna szerencsétlennek pár újdonságot.
A HS haldoklik témához: én is mennék át gwenteznj legszívesebben, csak a kinézete bántja a szemem és mivel nem lesz androidra így nekem felejtős. Ami engem a legjobban zavar, hogy nem is tudom mióta nemvolt normális verseny. Tavaly év eleje yogg fieszta, utána patches vs kazakus (ahogy pavel nyert úgy nekem is menne) most meg megint csak a random dolgok, ráadásul drukkolni se tudok kinek mert a nagyok mundig kiesnek. (bár tavaly Thijs megérdemelte mert nagyon sz@rul játszott) -
Chronos85
tag
válasz F-ECT$ #69424 üzenetére
Akkor jöjjön egy összehasonlítás tőlem is ha már fellettünk kérve.
Gwentet open beta elött 2hónappal tettem félre ez durván 4 hónap játékot jelentet napi 1,5-2órás átlaggal.
Hála a nagyon baráti jutalmazás rendszerének 1,5 de max 2 hónap alatt az összes lapom megvolt, már írtam is a topikjába, h persze ez nagyon jó, csak miből fogják fenn tartani a játék mögötti infrastruktúrát. Nos ez jelenlegi is a nagy kérdés...A ranked bekerülésével komolyabban neki készültem, mivel HSben inkább az aréna fogott meg, a jóval kevesebb random miatt gondoltam eljött az én időm. Amikor befejeztem top100ban voltam, és bár akkor éppen shámánstone volt, itt is fellelhető az a kb. 3-4 meta deck ami miatt inkább visszatértem HSbe arénázni.
Majd mikor Open lett a játék 2hétre benéztem és az elején érdekes is volt megint, mert rengeteg lapot teljesen átdolgoztak. Itt jegyezném meg, hogy bár mások is említették már, nem félnek 1-1 laphoz hozzányúlni ha kell akkor akár többször is.
Viszont utánna ugyanaz a minta kezdett ismétlődni, megjelentek a weben meta deckek, majd mindenki lemásolta és ha techelni mertél ellenük akkor kaptad a salty emote tengert (azért a korai időszakban 1-1 jó playért valóban ment a wp és nem a só ömlött minden honnan). Ok lehet mondani, hogy ez is része a játéknak és egy jó pillanatban eltolt emote megzavarhat, kizökkenthet, meg egyébként is tíltsam le. Lehet h már öreg vagyok és nemértem ezt, de nem vérre megy csak egy játék, miért kell ennyire agresszívnek és parasztnak lenni a másikkal szemben.Szóval mint sejtitek megint visszatértem arénázni HSben. Nincs komolyabb bajom a Gwenttel, mert tényleg van amiben jobb és látszik, hogy komolyan veszik a vissza jelzéseket.
Fórumokon rendszeresen feltünnek devek. Úgy egy tucat streamert hívtak meg, a HQra ahol együtt játszhattak a fejlesztőkkel. Majd késöbb kaptak korai hozzáférést a kövi patchhez, amit mikor már olyan állapotban volt streamerhettek is. Ez nekem hatalmas pozitívum, mert látszik, hogy valóban számít a játékosok véleménye. Nem az van, hogy mi kitalálunk valamit és akkor azt játsszál (pl.: jade druid vagy quest warrior/rúzs).Ezt is már fentebb írták, de azért legyen itt még1x sokkal nagyobb odafigyelést igényel, inkább combó és control deckeket kell elképzelni. Így eléggé megterhelő lehet a folyamatos számolgatás. Viszont annak aki szeret gondolkodni és nem csak szórjuk ki a vicces lapokat majd nyerünk valahogy, annak csak ajánlani tudom.
Üdv.: Chronos -
F-ECT$
titán
válasz NyxNyxNyx #69435 üzenetére
Quest valóban nem volt benne, de discard lapok szép számmal.
Azért egy pár fős teszt team messze nem tud annyi meccset lejátszani, mint egy milliós community akár csak 1 nap alatt.
Kicsit más, de ide is tartozik: nem tudom, hogy a deveket kell-e dicsérni, de egy csomóan azt mondták, hogy a Purify sosem lesz jó lap, aztán elég volt hozzá 2 új lap, és máris meta lett
Dive ever, work never.
-
h3lios
addikt
válasz F-ECT$ #69437 üzenetére
Nyilván a háttérben látják, hogy mi lesz használható és mi nem. Amikor kijött a Mean Sreets mindenki fikázta az új rogue bounce lapot, hogy soha sehol nem fogják használni. Ahogy kijött ungoro rögtön mindenki pakolta is be a quest rogue-ba.
A Purify működéséhez is csak annyi kellett, hogy legyenek can't attack-os overstatolt lapok.
Lyra-t is mindenki szétfikázta, csak abba nem gondoltak bele, hogy miracle priest-ben 2 radiant-al broken is lehet.Lehetne még sorolni a rosszul bekategorizált lapokat... LC is kivolt teljesen, hogy a hunter quest gamebreaking lesz, aztán a végén már az első héten is teljesen halott volt és senki sem játszotta...
Szóval a devek lehet, hogy kiadnak 1 látszólag használhatatlan fos lapot, aztán 1 kieg múlva tier 1 pakliban lesz a helye.Medivh-et sem játszott senki ameddig volt helyette ragnaros. Aztán a hall of fame miatt minden mage-be bekerült, valamint sok priest-ben is megállja a helyét. 1-2 lap kiesése bekerülése nagyon sok más lapra van hatással. Ezért nem buffolnak, mert ha 1 lehetőségre nem gondolnak akkor olyan broken kombók keletkezhetnek, amik ismét változtatásra késztetnék őket.
Ami a Warlock-ot illeti a Discard 1 rettenetes mechanika. Nem irányítható kellőképp, sok esetben tényleg 50-50%, hogy kikapsz vagy megalázod a másikat. Amikor én játszottam folyamat eldobálták a discard-ok az argus-okat (amik aggro ellen kritikusak) és a silverware-ek pedig ott rohadtak a kezemben.
A Warlock -nak nem discard kellene, hanem akármilyen neutral heal. Ha belegondol az ember azok a lapok amiket a warlock kap más kasztban egyenesen broken lenne. Pl. 1 Cho Gall Paladinban / Mage-ben nagyon durva dolgokra lenne képes.
Nekem a régi demon handlock hiányzik, azok voltak a régi szép idők. Mal Ganis simán lehetne akár Classic lap is annyira illeszkedik a kaszt lapjai közé. Nem volt Broken, mert az volt az egyetlen 7+ attack-os minion, ami tudjuk mennyire gyenge volt 1 BGH ellen.B-tag: H3lios#2825
-
ThySoul
senior tag
Volt már versenyen döntetlen? Most sikeresen megtörtént egy pala mage meccsen az eye for an eye miatt
-
h3lios
addikt
válasz ThySoul #69439 üzenetére
Volt már rá példa, amúgy a rematch is RNG fieszta volt. Na vajon a Lighlord face-re heal-e, vagy a másik két minionra. 33% esély volt a face-re behúzta a srác, ezért a mage-nek nem maradt elég burn a Lethalhoz. Napról -napra egyre jobban utálom ezt a játékot. Ezen a sz.r pösze kaszter sem segít.
B-tag: H3lios#2825
-
ThySoul
senior tag
válasz h3lios #69440 üzenetére
A versenyek jó ideje ilyenek. Pont a napokban gondolkoztam rajta, hogy konkrétan nincs olyan deck, amibrn ne lenne RNG. (a drawot leszámítva) Hallu, Glyph, Swashburgler, Stonehill, Lyra, 2 manás ragnaros, hogy csak a legfontosabbakat említsem. És emlékszem hogy örült mindenki mikor ment az unstable meg dr4 wildra
-
h3lios
addikt
N'zoth Paladin megverte a Jade Druidot extrém late game-ben. 17/17 -es gólemig jutott a druid... Volt yogg meg minden... Hatalmas grat a paladin playernek. (MC Tech-et is körbe kellett játszania N'zoth-al)
B-tag: H3lios#2825
-
Kari1
aktív tag
válasz tomazin #69441 üzenetére
Állítólag 3 hónapra előre tesztelnek kb. Ha ennyire idő alatt nem jön ki nekik hogy egy class kuka akkor ki kellene rúgni a részlegről mindenkit. Lehet a community akármekkora de egy rendes dev team-nek az ilyet bőven fel kellene derítenie. (Gondolok itt AI-s szimulációkra, előre beállított helyzetekre, stb)
Itt szimplán arról van szó hogy nem érdekli őket ha egy class 1-2 kiegre teljesen eltűnik. Plusz szeretitem nem fordítanak rá akkora hangsúly (small indie company) sokkal nagyobb bugok-at nem javítanak akkor miért pont a 100%-os balance érdekelné őket. -
whitezo88
nagyúr
A test csapat a blizzes dolgozók körül kerül ki, tehát normál playerek. De eléggé rank20 lehet, ha alap dolgok nem derülnek ki ezalatt... vagy csak simán nem tudnak decket csinálni. Ezért kéne profikat is bevonni NDA mellett, nem csak azt az 1-2 expro-t aki a balancon dolgozik.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Chronos85 #69436 üzenetére
"Ez nekem hatalmas pozitívum, mert látszik, hogy valóban számít a játékosok véleménye. Nem az van, hogy mi kitalálunk valamit és akkor azt játsszál (pl.: jade druid vagy quest warrior/rúzs)."
Ránézésre ez pozitívum, de a legrosszabb dolgok mindig akkor történnek a játékokkal, amikor a fejlesztők nekiállnak jelentős mértékben a játékosokra hallgatni. Pontosan azért, ami felmerült már többször is: az esetek jó részében a prok se tudják megjósolni, hogy mik lesznek a meta lapok és mik lesznek erősek és gyengék. És nem azért, mert nem lennének jók, hanem azért mert nem látják át a teljes képet és nem is fogják addig amíg nem lesznek ők is fejlesztők."Itt jegyezném meg, hogy bár mások is említették már, nem félnek 1-1 laphoz hozzányúlni ha kell akkor akár többször is."
Beta alatt HS-ben is nagyon sokat változtak a lapok.Kari1 + whitezo88:
Warlock nem azért tűnt el ennyire, mert mondjuk 10% a winrate-je. Hanem azért mert nem 55, hanem 54,9, csak innentől kezdve mivel a prok nem játszanak vele meg a netdeck oldalak se listázzák elől, "senki" se fog játszani vele. És ilyen (olyan class ami picit gyengébb, mint a többi) mindig lesz. Plusz lehet hogy most gyenge egy kiegig, következő kiegben meg olyan szinergiákat kap a meglévő lapokhoz, hogy T1 lesz, és nem is baj hogy most pihent egy kicsit. RPG-kkel ellentétben HS-ben nem vagy hozzákötve egy-egy classhoz, szóval ha egy darabig mással kell játszani, mert az a kompetitívebb az nem nagy érvágás. Ha meg a warlock a kedvenced, akkor nyugodtan játszhatsz vele, nem amiatt nem leszel rank 5 ha nem vagy az.[ Szerkesztve ]
-
arni1
aktív tag
80g trade eu valaki?
-
fogtunder
nagyúr
válasz Cathfaern #69446 üzenetére
A Duelyst is akkor kezdett rossz irányt venni, mikor a fejlesztők elkeztek túlságosan hallgatni a közösségre. Valamilyen szinten jó ez, de a reddit ne balanszoljon, mert annak sosincs jó vége. Ki is öltek belőle mindent, ami az elején tetszett.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
Chumlee
senior tag
EU 80g csere Izsákpedopap#2181 , egész este ráérek !!44!4!44!!!!!44!4
-
Chronos85
tag
válasz Cathfaern #69446 üzenetére
1. Nah ezért nem szeretem mikor 1-1 mondatott ragadnak ki az emberek és azt kezdik el magyarázgatni. (Semmi személyes). A bekezdés elején amiből idéztél, sztem korrektűl leírtam, hogy itt közel nem arról van szó h rögtön változtatunk, mert vkinek a kedvenc lapja, kasztja, frakciója vagy akármilye jelenleg kiszorult.
Igenis fontos, bevonni a commnitit, mert valahol mégis csak nekik készül ez az egész, majd ezeket a jelzéseket figyelembe véve, beépítve a későbbiekben fejleszteni a játékot.
Itt most lehet jönni h a HSben is meghívják Frodant aki jó pénzért elröhögcsél BB papával miközben bemutatnak néhány premade decket a következő kiegből. Vagy hogy 2 hónap után tisztán látni lehet, hogy az aggró shámánba mennyi early power creepet sikerült bepaszírozni, de a nerfre több mint fél évet várni kellett. Viszont legalább végre nem estek át a ló tulsó felére, mint az a blizznél korábban annyira jellemző volt.
2. Igen voltak HSben is, béta alatt változások, tudom mert volt szerencsém a régi rúzs hero powerhez. Viszont közel nem ennyi és ennyire a játék mechanikáját érintő változtatások. Arról nem is beszélve, open betában megjelenésig ha jól emlékszek semmi nem változott (nem 100%), viszont az biztos h utánna még hónapokig bent volt a helycserélős bug és az összeragadó kártyák. Gwentben nemrég (1 hete) volt egy jelnetős patch ahol, rengeteg laphoz hozzá nyúltak. Igen vannak benne visuális bugok, és sikerült az egyik frakciót túllőni, de már jelezték, hogy prioritást élveznek ezek a gondok.
Csak igyekeztem rávilágítani, hogy lehet ezt máshogy is sztem jól csinálni, nyílván bizonyos kereteken belül.
Mondom ezt úgy h szeretek a HSel játszani (főleg az aréna részével), de látom a gyengeségeit is. Nekem személy szerint nem tetszik ez a vonal amin elindultak, Old Godtól kezdve, h minden kiegben nyomjunk power creepeket az aktuális új mechanikához majd a kövivel dobjuk az egészet a kukába és jöhet a kövi csak h minnél több pénzt sajtoljunk ki az új boosterek vásárlásából. De lehet, hogy ez teljesen megszokott a CCGknél, sajnos nincs összehasonlítási alapom, nekem a HS volt az első ilyen számítógépes játékom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...