Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz tailor #54531 üzenetére

    Windowson az eszközkezelő mellett a lemezkezelőt is javasolt megnyitni és megnézni megjelenik-e ott a külső meghajtó.
    Mármint egy 2,5"-os Transcend 25H3(P) külső merevlemezről van szó, aminél kapásból felmerül, hogy USB-n a tápellátás rendben van-e, azaz USB 3.X porthoz van-e csatlakoztatva, asztali PC-nél hátlapon lévő USB 3.X porthoz, stb.
    Aztán érdemes másik USB-kábellel is kipróbálni a külső merevlemezt, mert a kábel hibája is okozhat érintkezési és egyúttal adatkapcsolati problémákat.
    Ha a PC illetve az azon futó Windows kifagy az eszköz csatlakoztatásakor, akkor az lehet pl. az USB-kábel hibája okozta érintkezési - adatkapcsolati probléma miatt, valamint eszközhiba miatt is ha a külső házban lévő HDD ment tönkre és lett pl. szektorhibás.
    Ez egy gyárilag készre szerelt külső merevlemez, aminek a házilagos szétszerelése eleve garanciavesztéssel járhat... Vagyis ezt max. akkor javasolt kipróbálni, ha már nem garanciális az eszköz, vagy elsődlegesen eleve az adatmentés a cél a benne lévő HDD-ről és a garancia csak másodlagos.
    Ha adatmentés a cél, akkor eleve az adatmentés - liksoft - HDD kereső mentéshez topikban kellett volna feltenni a kérdést, ott folytatni a továbbiakban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák