Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Canonfan #5047 üzenetére

    Neked amúgy közvetlen előfizetésed van vagy valamelyik kábleltévé szolgáltatónál lévő hagyományos előfizetés mellé járó hbo go? Csak azért kérdem, mert régebben a közvetlen előfizetést máshogy kezelték és nem tudom jelenleg is van-e különbség köztük, de előfordulhat. Nekem más szolgáltatón át van előfizetésem, ami hiba nélkül megy.

    Mit jelent az, hogy nem tudod aktiválni?
    Kiválasztod a szolgáltatódat, kiírja a kódot.
    Akár egy mobiltelefonos böngészővel (én chrome-ot használtam) az aktiválós címet megnyitottad és beléptél, bepötyögted a kódot és kiírta, hogy sikeres?
    Jól választottad ki a szolgáltatódat vagy hogy közvetlen előfizetésed van-e a boxon?

    Ha a böngésző azt írja, hogy sikeres, akkor utána nem történik semmi a box képernyőjén? Nem az interneted van elállítva valami olyan módon ami bekavar? Valami reklámblokkoló app a boxon vagy a routereden? Azok máskor is okoztak problémát már.
    Próbáltad esetleg úgy, hogy a rendes neted helyett mondjuk mobilnetet osztom meg a telefonról és arra lépsz fel az aktiváláshoz a mibox-szal?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák