Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz kazuma921 #4929 üzenetére

    Egyébként ez a legegészségesebb hozzáállás. Csak azzal lehet igazán szavazni a szolgáltató felé, hogy előfizetünk vagy sem :R

    Azt viszont nem láttam leírva az ászf-ben, hogy garantálna bármit a szolgáltató. Ezt nem vitázásként írom neked, hanem arra hogy kb semmit sem garantálnak a szolgáltatók, pláne nem konkrét platformra. Nem is olyan régen az újabb webos sem volt támogatott, se az androidtv, de más platformokon is változó volt a helyzet. A chromecast módban is régebben rengeteg baklövésük volt. Szóval most még éppen egészen jók a lehetőségek és nagyobb fennakadás sem gyakori.

    Visszajelzés kapcsán: egyénileg lehet jelezni feléjük a hibát, ha még fennáll. Úgy emlékszem korábban valaki be is írta a válaszukat. Most látom, éppen te voltál az. Gondolom a hétvége és az ünnep sem gyorsít a javításon.

    Nem ismerem milyen procedúra végigvinni egy app frissítést a webos-en, lehet akár napokba is telik maga az, hogy leelenőrizzék és befogadják.

    Mi a topicban meg ilyen önsegélyező körként felhasználói hibák és "újraindítást próbáltad-e már" szintű segítséget tudunk adni egymásnak :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák