Új hozzászólás Aktív témák

  • Chrys_

    addikt

    Onkyo Customer Care Program (Loss of Audio/Network Connection Customer Care Program):

    Hibás lett az Onkyo TX-NR818-m, napi első bekapcsoláskor nem volt hang a HDMI forrásokból, a hangszóró ikonok sem jelenítődtek meg a kijelzőn.

    Visszaküldtem az eladónak még garanciaidőn belül (2015. áprilisában járna le), ő pedig továbbította az Onkyo szervizbe. Kb. 2 hét múlva vissza is kaptam az erősítőt, javítva, most hibátlanul működik.

    Mivel sok meghibásodás fordult elő a 2009-2012 között gyártott készülékeknél, a gyártó elindított egy szervizprogramot.
    Ezen az oldalon lehet a sorozatszám alapján megnézni, az adott eszköz részt vehet-e a programban: [link]
    Itt egy rövid leírás a programról: [link]

    Az ez alapján javított készülékek garanciális ideje egységesen meg lett hosszabbítva 2018.december 31-ig. Mivel a készülékemhez nem kaptam hivatalos javítási munkalapot ( Onkyo szerint a kereskedőtől kell kérnem, mert hivatalosan ők küldték javításra a készüléket, pedig még a javítás megrendelési számát is megadtam nekik, amit a kereskedőtől tudtam meg ) és a kiterjesztett garanciára vonatkozó információt, direkt rákérdeztem a gyártónál, és e-mailben megerősítették az új időpontot az erősítőmre vonatkozóan.

Új hozzászólás Aktív témák