-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
Turanzám és P Zero-m is volt ebben a méretben (100 Y), mindkettő jó esőben, de a Bridgestone-nal volt egy utam haza, amikor a németeknél szinte végig ömlő eső volt és simán tartottam erősen vizes úton is a 160-200 közötti tempót vele. Mondjuk drágább is mind a Pirelli, kérdés mekkora teljesítményű autóról van szó és milyen körülmények között hajtasz vele.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Ha 18", akkor semmit. 225/50R18 lehetne váltómérete vagy a 215/50R18. Az előbbi kicsit drágább méret, mint a 245/45R18, az utóbbi viszont egész jó árfekvésű. Kérdés, hogy milyen széles a felni, mert gondolom van 8,5"-os arra meg már a 215 kicsit feszülős. Meg ha az a gyári méret, akkor és más nincs megadva 18-ra, akkor érdemesebb annál maradni. Az Insignia nem kisautó, elsőre azt gondoltam, hogy valami felhúzott golfról van szó vagy ilyesmi.
De ha nem csak ez a méret a gyári 18-on, akkor érdemes lehet szétnézni a keskenyebbek között -
veterán
Ezt max. én mondom (1 db vélemény); nem mi mondjuk.
A Michelin Pilot Sport 4 még jobb, de gyorsabban elkopik; magamnak, zsebből a Primacy-t venném. Nem olcsók: [link]
Volt anno 2 Vectra C-m 225/45r18-cal; akkor még lehetett tekerni autópályán; kb. 35-40 K km-t bírtak a sportos gumik.
[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
aktív tag
A 16"-os gumi olcsóbb, a ballonossag miatt kevésbé sérülékeny lesz a felni ahogyan a többiek is írták.
Én még annyit hozzatennek hogy a nyárihoz képest érdemes keskenyebb gumit választani telire, mert így nő a talajnyomasa a kocsinak és csökken az aquaplanninget valószínűsége, ráadásul hóban is jobb...
A másik dolog az utak, télen kevésbé vackolnak a karbantartással, így több a kátyú, ami miatt a futómű is a ballonosabb gumira szavazna...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
O_L_I
őstag
Köszönöm, hogy aggódsz de nem ez volt a kérdés.
Az első két felni hasonló mint amit egyébként gyárilag is adnak a legmagasabb felszereltséghez, de mivel az automata változatnál csak a 4WD-ből van ilyen verzió ami meg nekem nem kell így marad az aftermarket felni. Nem csúnya az se amit adnak hozzá de nekem tetszenek ezek a polírozott felnik. -
nagyúr
Úgy látom a Nokian Wetproof számomra még mindig a legjobb döntés volt, mert azokban a jobb ami nekem fontos... száraz és nedves tapadás + zaj. Fogyasztás meg a kopás/ellenállást leszarom. Az árához képest.
Aztán, hogy mennyire öregszik majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ez a teszt alapján, és itthoni nyári körülmények között 20% száraz - 40% nedves arányt meg kell fordítani, és már nem nehéz eldönteni.
Top 3ból a Bridgestone Turanza T005-öt használtam 2 nyáron át, nagyon nagyon hamar öregedett, pedig alig mentem, talán 12e km-t 2 nyár alatt. Én azt nem ajánlom senkinek.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...