Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Anaren91 #40954 üzenetére

    Elégnek elég, a kérdés ennél sokkal összetettebb... függ a felhasználás helyétől, hogyan vezetsz, utasokkal vagy egyedül, inkább városi vagy inkább autópálya stb. Szerintem a harmadvonalas abroncsokkal sincsen gond, csak ismerned kell a határait, az autó vételára/piaci értéke pedig nem sokat nyom a latba, mert ennyi erővel egy 20 éves F Astrara mit vegyek!? Postásgumit? Teszel rá egy Kormorán szettet és megdupláztad az értékét... :DDD ez egy ökörség, ha neked a 10+milliós corollára kell a prémium, akkor én az 5M-s Vitarára sem veszek másodvonalnál drágább gumit... ;] a 40milliós Q7-re vagy X6-ra akkor csak a PZero? :DD

    @Qru: nem mint egy mozdonynak, meg lehet vele állni, csak készülni kell rá, hogy vizen tekerni fog az ABS meg az EBD és a többiekhez képest Te később fogsz megállni 1-2 méterrel, előre kell gondolkodni... az EcoContact5 is megáll elfogadható távolságon esőben is, csak az a felhajtó amit szárazon 60-al beveszel vele, az esőben 40-el is alig fog menni és erre jobb nem akkor rádöbbenni amikor belerongyoltál 60-al... (rutintalan sofőrről beszélünk)
    A lényeg h finoman kell kezdeni, meg kell vele ismerni az autót újra, mert nedves úton nagyon másképpen viselkedik vele mint szárazon. Mondhatnám hogy egy hazudós gumi (KinergyEco és EcoContact5), mert amíg nem esik nem igazán érzed a különbséget ha nem tapadáshatáron fűzöd a kanyarokat, de amint elkezd szemerkélni drasztikusan megváltozik az autó viselkedése, főleg ha már van benne 2-3 szezon. Amúgy BlueResponse volt már? [link] ez egy egészen kiegyensúlyozott abroncs, nemrég vezettem egy autót ilyennel és meglepően jó volt az özönvíz ellenére... :K

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

  • rothfb

    veterán

    válasz Anaren91 #40954 üzenetére

    182 lovat akartál írni szerintem... A Toyota legerősebb hibridjei 182 lovasak a Corollákba és a CH-R-ekbe is teszik ezeket a motorokat.
    Az meg a másik, hogy attól, hogy valami "csak" 132 lovas, még egy kanyarban kell a tapadás. Vagy vizes úton. Sőt simán ki is lehet ezeket is pörgetni.
    Összességében egy eléggé buta megjegyzés volt ez a részedről.:F

    Amúgy is sokkal előbb venném azt a " lenézett" hibrid Toyotát bármennyi lóerővel, mint valami lefingott, nyugaton levetett, ócska német uning"prémium"-ot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák