-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #13123 üzenetére
Az se csodafegyver, ha szar a gumi akkor a hajamra kenhetem az awd-met.
De nézd meg a CC teszteket...
"A közúti próbán Peugeot 308-asokon tesztelhettük az új gumit, száraz, nedves és havas utakon a Jura-hegységben, Genf mellett. Száraz úton olyan volt, mint egy normál nyári gumi, a nedves kanyarokban viszont érezhető volt az átlagosnál jobb tapadás, hóban pedig szintén ügyesen elboldogult, érezhető volt a vonóerő és az oldalvezetési képesség" - [link]
Nyilván a Tundrának ne ezzel induljon neki de itthon ahol még hegy sincs bőven elég a CC. Főleg hogy neki városi közlekedésre kell.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
vendingo
veterán
válasz focvis #13123 üzenetére
Így már érthető.
Csekkoltam a téli gumit, simán átmegy vele a műszakin, így még tudom halogatni a CC vételét.
A nyárimnak csak a külső szélei vannak jobban elkopva, ezért nem menne át vele. Ezt a szezont még simán kihúzom a mostaniakkal, és akkor elég csak jövőre gumit vennem.
Kicsit bepánikoltam, hogy rengeteg ráköltés mellé még gumit is kell vennem, így se lesz olcsó a műszaki.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #13129 üzenetére
Akkor én is. De én ugye csak szórakozásból járok fel. Van a falunkban ott olyan utca, hogy a mikor leesik a hó csak a Niva megy fel meg az enyém.
Ok első szezonos a CC de majd meglátjuk mondjuk a 4., 5. szezonjában is záródnak-e rendesen a lamellái úgy mint most az elsőben...
#nincsbennetarcsi
-
-
Skillet
addikt
válasz focvis #12989 üzenetére
Talán hüle kérdés, de közvetlenül alumíniumra is lehet tolni ezt a löttyöt? Elképzelhető, hogy csak a pacek lesz fényezve, maga a felni nem. A perem polír lenne (azt is nano kezelni kellene), a belseje meg... talán az is, ha sikerülne felpolírozni. És ugye, ott lenne leginkább lényeges a kezelés.
Egyik felniről már lejött a fékpor. Nem volt egyszerű.
De most egész kellemesen fest.
Amúgy szerinted érdemesebb lenne a belsejét (vízszintes felület, ahova a fékpor leginkább megy) is lefényezni és lakkozni?
Szín persze, talán mondanom sem kell, még mindig nincsenMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz focvis #13199 üzenetére
Rendben. Rákérdezek.
Fényezőm azt mondta, hogy van már speckó lakk, ami mehet közvetlenül a polírozott alura. Mondjuk szép árat mondott rá, de majd még beszélek vele.még egy kérdés... ablakra (üvegre) milyen szert tudnál ajánlani?
akkor lassan (számomra) teljes a paletta.emailt írtam nekik. közben válasz is jött.
"Lakkozatlan felületre nem javasolom a termék használatát. A bevonat ezeken a részeken nem fog kialakulni. A natúr polírozott részeket úgy kellene kezelnie mint egy fém felületet, ezt lehet esetleg waxolni vagy más módon védeni."
így akkor arra is kellene valami cuccos? majd még kérdéses, milyen árat mond a fényező...[ Módosította: Qru ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz focvis #13220 üzenetére
Kémiából egyes alá. Az alumíniumot konkrétan megeszi a sósav. És belélegezni sem utolsó.
Már mindegy, eső után...
Tényleg csak abban bízom, hogy megoldható ez a dolog. Gondolom nem szerencsés a végtelenségig gyöngíteni az anyagot esztergálással. Láttam neten sok helyen alu forrasztást (igaz, alufelnire nem volt találat). Talán így ki lehetne tölteni a kis krátereket, aztán egy érintő esztergálást rátolni, akkor nincs veszteség. De passz. Gondolom csak le fogják esztergálni.
A maradék két felniről majd leszedem, vagy leszedetem a fékport, savat már nem fogok használni.(#13221) TaaT
Helyes. Én is ezt fogom csinálni. Megy rá a fényezés. Akkor legalább nincsen gond vele, nem kell polírozni, meg párhetente nyalogatni.
Ha ez lesz a megoldás, akkor be lehet gittelni/kittelni valamivel, vagy inkább esztergáltassam le?No, valahogy biztosan meg lesz ez is oldva, tanultam belőle... csak jó volna, ha ez a baki nem menne a felni minőségének rovására (értsd, elgyengítés).
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Traxx
őstag
válasz focvis #13254 üzenetére
Igen, valószínűleg ez a gyári méret (azért valószínűleg, mert nem az enyém a kocsi, de most is ekkora van rajta).
Köszönöm, akkor rendelem
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
Saccco
nagyúr
válasz focvis #13271 üzenetére
&& Qru:
Én is kicsit soknak érzem, főleg egy teljesen széria Octira.
De nagyon tetszik. Az a baj, hogy nem nagyon lehet visszacsinálni, illetve nem tudom, milyen hamar kezd el kopni.Azért is jutott eszembe, mert a Ventus Prime 3-on pont egymással szemben vannak a feliratok.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz focvis #13478 üzenetére
Ilyen felnire kell. A Porsche matrica azt hiszem utólag lett rárakva, a téli gumi gyári felnin van: 205/55 16 os Pirelli Snowsporttal. A könyvében nem találtam semmi erre vonatkozót, forgalmi szerint a súlya 1670 kg, (max 2500 körül van) + hátul egy gyári vonóhorog. Mondjuk 4-gyel osztva nem biztos, hogy kell ilyen. Egyébként főleg városban megyünk, + mondjuk évi 10 alkalommal hosszabb utak. (3-400 km).
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Saccco
nagyúr
válasz focvis #13480 üzenetére
Nekem nem titkos tippem. (205/55R16)
A 4 sima gumi elbír 4×615kg, ami 2.460kg.
Az XL 4×670kg, ami 2.680kg.
Ventus Prime 3 XL 205/55R16 ~22eFt (+3-4 szállítás/garnitúra)
Ami alá nem adnám: Bravuris 3HM XL ~17.250ft (+szállítás)Ha Ventus Prime 3-at veszel, abból csak az XL-t vedd, mert a simának nem annyira erős az oldalfala.
Hasonló körülmények között használunk egy szett VP3 és egy szett Barum Bravurist egyik sem csúszik meg, viszont a Barum terhelés alatt susogó hangot ad, de ennek ellenére is szépen íven marad.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz focvis #13491 üzenetére
2200-as sorhatos, 150LE (azt hiszem)
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz focvis #13493 üzenetére
H-s nem elég? Max 180-at megyünk vele német pályán.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
veterán
válasz focvis #13954 üzenetére
@ HussarF:
Ma felhívott a Michelin, a szabadságok miatt váratott eddig a dolog.
Nagyon segítőkész, szakértő válaszokat kaptam, tényleg profi volt, rám szánt negyed órát.Végül abban maradtunk, hogy inkább a télit (Alpin5) vegyem, ne CrossClimate-ot (CC).
Indoklás:
- ugye lesz egy teljes nyári garnitúrám
- évi futás 20-25 k km
- elég meredek utcában lakom, amikor leesik a hó, akkor csak másnap takarítják le
- az újabb generációs télik már jobban bírják a csapatást, nem darálódnak le olyan könnyenAzt is elmondta, hogy amikor összehasonlították havas emelkedőn a CC-t az A5-tel, akkor tényleg hasonló volt a kapaszkodóképességük, sőt a CC érzésre stabilabb volt. Ennek ellenére ő inkább az A5 felé hajlik.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz focvis #13955 üzenetére
Valószínűleg nagyon a 4 évszakossal sem lehet mellélőni, ha azt használja téli helyett az ember a hazai időjárást figyelembe véve.
Kíváncsiságból rákerestem, hogy mennyi lenne a Michelin CC, a téli felni méretemmel. A 45-ös profillal kb 15-el olcsóbb darabja...
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz focvis #14151 üzenetére
Megnézem ezeket, köszi
F_Zolee - akkor nem értettük meg egymást, "ismertebb márkanevűnél" az ismertebb márkanevűekre gondoltam, nem a prémiumra kizárólag
Sejtem h nem olyan a topik, csak szerettem volna ha nem linglongra és tigarra (bár asszem az már michelin) kapok ajánlást[ Szerkesztve ]
-
tabaga
tag
válasz focvis #14746 üzenetére
Ha az illeszkedés rossz, akkor ha megnyomogatná elvileg ugyan olyan ellenállással kellene találkoznia.
A legbiztosabb, ha ránéz egy gumis.
Ha a többiek tanácsára mégis ezekkel a gumikkal vágsz neki az útnak, én óvatosságra intenélek és arra, hogy bizonyos időnként szemrevételezd őket, nem növekszik-e a "hupli".Vesztor87: akkor esélyes, hogy valami kátyú okozta. Felniken nem látszik semmi? Ha a pótkerék jó, azt én mindenképp feltenném előre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen