- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szucsi
őstag
Kettő ilyen ment szarrá egy hét alatt nálam, az egyik az enyém, a másik az anyámé.
1) Fogta, és kifagyott egy film alatt, nem reagált semmire. Utána kerregett-kopogott kurva hangosan egy percig, aztán semmi. Kikapcs, bekapcs, filmet folytat. 2 perc múlva ugyanaz a fagyás, leállítottam, de ki nem kapcsoltam a gombbal. 2 óra múlva magától elkezdett kattogni, azt hittem befosok, úgy megijedtem. Másnap reggel belepróbáltam még egy lemezt, elindult, majd sötétség, no signal. Még a dévédé is benne maradt, bekapcsolás után pár mp után kialszik a piros. Kampó.
2) Elhoztam az anyámtól az övét (egyszerre vettük, április végén az Au*hanban), beüzemeltem, DVD-t látja, cd-t abszolút nem sem írottat, sem nyomotat nem lát, load-ol egy percig, aztán ad egy nodisc-et.
Erre varrjatok gombot, holnap két ilyen rakás fossal megyek a szervizbe. -
szucsi
őstag
válasz Flashget #149 üzenetére
Elvittem egy szervizbe (Kerüljétek el, ha tudjátok!) az Akácfa-Dohány sarokra. Egy Videoton szerviz, a faszi egy akkora primitív, undorító fasz, hogy csak álltam ott döbbenten. Beszól, pökhendi, a minimális tiszteletet sem adja meg, és vigyorogva közli, hogy nincs már 15 napos kötelezettség, csak ajánlás, amióta az EU-ban vagyunk, úgyhogy fogjam be, és örüljek, ha megjavítják.
Ne telefonáljak, mert semmit nem fognak mondani, csak azt, hogy nincs kész. Nem tudja mennyi idő, attól függ, hogy kell-e alkatrészt rendelni hozzá.
2 hét után felhívom a szervizt (telefonszám nincs a munkalapon), egy sorvadt agyú nő veszi fel, fél óráig magyarázok neki, kiderül, hogy elírták a munkalapszámot .
Nincsen kész, alaplapos mind a kettő. Megrendeltük az alkatrészt, nem tudjuk mikorra ér ide, az is lehet, hogy egy hónap, ne telefonáljon, majd mi hívjuk, ha kész van.
Hát ez kész. Elegem van, hogy
a) minden szarrá megy, mert szarból van, a garancia nem jelent semmit, csak azt, hogy hónapokig nem használod, amiért fizettél.
b) az összes általam ismert szerviz (kivéve a Plextor, Belgium) úgy tesz, mintha ő tenne rohadt nagy szívességet, hogy szóbaáll velem, és ott szopat, ahol bír.
c) FVFF mindenre széttárja a kezét, hogy igen, ismeri a vonatkozó dumát, de nem tud segíteni, mert a szerviz azt mond, amit akar.
Ezek után már látom, hogy azt fogja mondani vigyorogva a szervizes fasz, hogy nem indul újra a garancia, sajnálja, ez az előírás, örüljek, hogy ilyen hamar megcsinálták. És az FVFF sem fog tudni mondani semmit, kb. ezt: Igen, az alaplap valóban főalkatrész, de....
Ehh, fos ez az egész. Olvasni kell, az nem romlik el.
[Szerkesztve] -
szucsi
őstag
válasz .szkaroly #151 üzenetére
Itt Bővebben: link meg tudod lesni, nem tudom, hogy a firmware-frissítés mit módosít ezen. Kevesebbet biztos nem tud tőle.
-
szucsi
őstag
Cirka 1 hónappal a leadás után hívom őket: Tegnap telefonáltak, hogy a két alaplap megékezett Fehérvárra. Most már csak azt kell megvárni, hogy felérjenek pestre, és akkor kicseréljük.
Számolgassunk: a játékos az A*chanban most 12.990 (Talán nem véletlenül), és tuti van rajta árrés + ÁFA. Ez azt kell, hogy jelentse, hogy az egész ganajdomb nem kerül többe szállítással együt 8-9k-nál, (amiből, ha a vámot, meg a szállítási költséget (Kína?) levonjuk, kiderül, hogy ez a játékos tképpen nincs is. ) Namost: a szerviz 3000+Fa rezsiórabérben dolgozik, ha beviszed a 20 éves Videoton dekket, gondolom, a Grundig felé sem számláz kevesebbet, sőt. Gondolom, a szállítás (az alaplapoké) sincs ingyen. Hogy éri meg ez a Grundignak, mondja már meg valaki? Sehogy. Így kérem könnyű csődbe menni.
[Szerkesztve] -
szucsi
őstag
válasz Flashget #164 üzenetére
''hogy vannak olvtársak akik megjárták a játékossal és beszartak sajna van ilyen''
ha egy szart volna be, akkor gondolnám, hogy hozom a szokásos formámat, de kettőnél (persze, ez sem statisztika még) már felmerül, hogy valóban komoly gáz van ezekkel az izékkel. Kíváncsi vagyok, hogy a cserélt lappal meddig mennek el, a cserelap egyáltalán különbözik-e bármiben az eredetitől. Gondolom, nem, tehát ugyanolyan eséllyel beszopom velük még 1x. Vagy még 2x, vagy még annyiszor, ameddig a gar le nem jár és ki nem kúrom őket a negyedikről. -
szucsi
őstag
válasz Flashget #168 üzenetére
''1 év aztán kuka...''
Voltak/vannak tartós darabjaim. Az erőlködő, amit használok, pl. egy Yamaha RX-V395, akkor vettem, amikor bejött az RDS, és kiszórták az RDS nélkülieket féláron. Hetedik éve van meg, rákötve minden szar, folyamatosan nyúzom, semmi baja.
A Grundigok utánra egy ilyet: Bővebben: link vagy valamelyik utódját néztem ki.
[Szerkesztve] -
szucsi
őstag
Up. Még mindig nincs kész. Közben a ''kolléga szabadságra ment'', és hát egy szervizben csak egy ember ért ugye a szervizeléshez, a többi azért van, hogy tahóskodjon az ügyféllel, vagy a telefonba gügyögje, hogy ''nincs még kész, majd hívjuk''.
F*ck! -
szucsi
őstag
Up. Hívom a szervizt ma, mondják: ''Sajnos még nincs kész'' mondom, pont két hete tetszett mondani, hogy megérkezett Fehérvárra az alkatrész. Mondja, persze, de még Budapestre Fehérvárról nem érkezett meg. Mondom, mi a fasz van? Azt mondja, sürgessem meg én a fehérvári káeftét, megadja a számot. Ott felveszi egy raktáros, és egyben telefonos operátor. Mondom neki, hogy mi van, azt mondja, nem tudja, de ha több mint egy hónap, akkor vigyem vissza az alkatrészeket a szervizbe, aztán kérjem meg a szervizt, hogy küldjék vissza Fehérvárra a két készüléket, mert az alaplapcsere drágább, miintha kicserélik. akkor majd ők fehérváron kiállítanak egy cserutalványt, és visszaküldik pestre (mint az alaplapot).Gondoltam, mondom, és akkor mi lesz, kapok még két ilyen szart? Mondja, hát valószínűleg. És mondom, egy hónap múlva megint viszem a szervizbe? Erre elkezd röhögni, és azt mondja, hát valószínű, ezek a lejátszók nagyon szarok, minden második kukába megy. Mondom, akkor lehet pénzt visszavenni? Azt mondja, azt nem tudja, kérdezzem meg a szervizt. Szerviz. Igen, de csak, ha megvan minden alkatrész, including a könyvecske. Mondom mi a fasz van? Azt mondja, könyvecske nélkül nincs biznisz. Na itt lehidaltam.
Welcome to the real world.
FAKK
[Szerkesztve] -
szucsi
őstag
up. Most már csak a forgalmazótól függ, hogy mi lesz. Felhívtam, most nem egy raktáros vette fel, hanem egy vevőszolgálatos (hurrá) néni. Mondta, persze, attól függ, hogy innen az akácfa utcából mikor postázzák a készülékeket, ugyanis az nem elég, hogy lefaxolják a hibát és a gyári számot, magát a készüléket is le kell postázni, mert azt az ő saját szerelőjüknek kell megállapítania, hogy valóban az-e a hiba, amit a szervizben diagnosztizáltak. (dzsízesz!) Amikor a fehérvári szerelő is szétszedte, és megálapította a hibát, akkor kiállítják a csereutalványt, és felpostázzák Bp-re, és akkor majd engem felhív a szerviz, hogy ''kész van, lehet jönni érte''. Kérdezem, az miko' lesz, azt mondja, azt nehéz előre megmondani, de szerinte péntekre itt lesz. Persze nem lesz itt, de ezen már meg sem lepődöm.
-
szucsi
őstag
válasz Flashget #176 üzenetére
Ez van, egyébként most elriasztottak a Yamaha játékosoktól is, álítólag a szerviz nagyon nincs a helyzet magaslatán, és ráadásul a 2 év gar az 1+1 év, a másodikban nekem kell bizonyítanom hogy nem én idéztem elő közvetve vagy közvetlenül a meghibásodást. A szervizes azt mondja, minden egyes darab cseréje hónaopokig tartó procedúra, van olyan alkatrész, amit 1,5 éve rendelt meg, és még nem kapták meg.
Egyébként még mindig nincs semmi a Grundigokkal, annyi, hogy Fehérváron a szerelő az egyiknél nem talált hibát, mire nekem kelett telefonálni, hogy ugyan már, tegyen be léci egy audio cd-t és nézze meg mi történik, mert különben visszapostázzák a darabot, hogy nem találtak hibát. Állítólag pénteken kiálították a csereutalványt, és a hétfői postával elment. Ma szerda van, a Bp-i szerviz még nem kapta meg, szerintem simán ott hever még a fehérvári cég valamelyik polcán, és senki nem tudja, mi az. Felhívom őket mégegyszer, aztán lehet, hogy megelégelem, és lemegyek érte magam. Dzsízesz! -
szucsi
őstag
Ma egy hete adták fel a csereutalványokat Fehérváron, ajánlva, erre az ottani ügyfélszolgálatos letette a nagyesküt. A szervizbe pénteken még nem érkezett meg, vajon mennyi idő, amíg a posta Fehérvárról Bp-re kikézbesít egy nyavalyás levelet? (1nap). Nem tudom, mit tegyek, a szerviz megesküszik rá, hogy még nem kapták meg, érdeklődjek a postánál. Kezd az az érzésem lenni, hogy a túl sok telefonálgatás, és baszogatás levét itatják most velem a szervizben.
-
szucsi
őstag
Ma kaptam meg a csereutalványokat, az eltelt idő a hiba diagnosztizálásától számítva pontosan 2 hónap.
Ilyet rendeltem helyettük: Bővebben: link
Itt egy teszt: Bővebben: link
De leginkább a 3 év gar, ami a döntésben segített.
Mindenkinek további probléma- és szervizmentes Grundigozást.
Üdv. -
szucsi
őstag
válasz Flashget #181 üzenetére
Igen, ennek is nagyon kedvező az ára (24,5k), a képe szebb, a hangja szebb, távirányítója nem szebb, viszont sokal jobban használható. Igaz, hogy analóg 5.1 nincs rajta, de mivel sztereón hallgatok mindent, gondoltam nem fizetek +12k-t az 5.1 analógért. Digitális out meg van rajta, majd ha befosik az erőlködőm, az utódjában van opt. bemenet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen