Új hozzászólás Aktív témák

  • szucsi

    őstag

    válasz Flashget #149 üzenetére

    Elvittem egy szervizbe (Kerüljétek el, ha tudjátok!) az Akácfa-Dohány sarokra. Egy Videoton szerviz, a faszi egy akkora primitív, undorító fasz, hogy csak álltam ott döbbenten. Beszól, pökhendi, a minimális tiszteletet sem adja meg, és vigyorogva közli, hogy nincs már 15 napos kötelezettség, csak ajánlás, amióta az EU-ban vagyunk, úgyhogy fogjam be, és örüljek, ha megjavítják.

    Ne telefonáljak, mert semmit nem fognak mondani, csak azt, hogy nincs kész. Nem tudja mennyi idő, attól függ, hogy kell-e alkatrészt rendelni hozzá.

    2 hét után felhívom a szervizt (telefonszám nincs a munkalapon), egy sorvadt agyú nő veszi fel, fél óráig magyarázok neki, kiderül, hogy elírták a munkalapszámot :O.

    Nincsen kész, alaplapos mind a kettő. Megrendeltük az alkatrészt, nem tudjuk mikorra ér ide, az is lehet, hogy egy hónap, ne telefonáljon, majd mi hívjuk, ha kész van.

    Hát ez kész. Elegem van, hogy

    a) minden szarrá megy, mert szarból van, a garancia nem jelent semmit, csak azt, hogy hónapokig nem használod, amiért fizettél.
    b) az összes általam ismert szerviz (kivéve a Plextor, Belgium) úgy tesz, mintha ő tenne rohadt nagy szívességet, hogy szóbaáll velem, és ott szopat, ahol bír.
    c) FVFF mindenre széttárja a kezét, hogy igen, ismeri a vonatkozó dumát, de nem tud segíteni, mert a szerviz azt mond, amit akar.


    Ezek után már látom, hogy azt fogja mondani vigyorogva a szervizes fasz, hogy nem indul újra a garancia, sajnálja, ez az előírás, örüljek, hogy ilyen hamar megcsinálták. És az FVFF sem fog tudni mondani semmit, kb. ezt: Igen, az alaplap valóban főalkatrész, de....

    Ehh, fos ez az egész. Olvasni kell, az nem romlik el. :O

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák