Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #75791360

    törölt tag

    Sziasztok,

    még viszonylag új vagyok a játékban - régóta megvan, de mindig új buildeket próbálgattam, így csak most jutottam az endboss közelébe (AoM kieggel értendő). Ha meglesz, akkor érdemes még az első nehézségi szinten maradni bármiért is, vagy mehetek egyből a következőbe? Tehát például reputációt tovább húzni bounty-kkal... nem tudom, hogy ezek a repuk elölről kezdődnek-e az új difficulty-n. Próbáltam guglin is keresni, de nem találtam rá kielégítő választ, talán rossz kulcsszavakat használtam.

    Előre is köszi és üdv:

    RR

  • #75791360

    törölt tag

    Köszi a válaszokat,

    igen, elsősorban a repuzásra voltam kíváncsi. Akkor ha jól értem Malmouth-ét érdemes, a többi ráér később, illetve farmolás az említett helyeken (Devo pontok, mellékküldik megvannak, Hidden Path is). A növényárusra ránézek még akkor. Ja, meg dinamitot is kéne farmolni, azt mindig elfelejtem, alig van. Amit egyébként nem rágott a számba a játék, arra még nem jöttem rá, tehát pl. hogy ez a "Wrist" micsoda, arra majd rá kell keresnem (meg is teszem majd). De még mindig nem döntöttem el tutira, mi legyen a main, pláne hogy jön a rendkívül szimpatikus Oathbreaker mastery a következő kieggel, a mostani legnagyobb karim pedig pont egy tankosabb melee kari, és nem akarom, hogy unalmas legyen, ha majd elkezdem a tervezett Warlord-ot (bár azért nem teljesen ugyanaz a stílus). Van még egy hasonló szintű summoner karim, csak ahogy nézem, nem épp a legkonvencionálisabb módon fejlesztem, hanem ahogy nekem tetszik, úgyhogy nem tudom, hogy életképes lesz-e.

    Persze ez legyen a legnagyobb bajom, végre megint egy ilyen király játék, ahol tényleg fejleszted a karid és jól bele lehet merülni abba, hogy milyen legyen, plusz nem az a "kihívás", hogy ugyanazt nyomatod újra és újra, csak nagyobb számokkal, mint a farkát kergető kutya. Meg kell ezt becsülni, mert minden csak butul és butul egyre lejjebb (én pl. ha lesz is Diablo 4, a közelébe nem megyek a D3-RoS után, meg úgy egyáltalán az újkori Blizzard hozzáállása láttán).

  • #75791360

    törölt tag

    Én meg azt hiszem törölnöm kell az egyik legelső karimat... túl gyenge. Pedig nagyon élvezném vele a játékot, de vannak olyan részek, ahol képtelen vagyok kite-olni, pl. itt a kieg elejefelé az a nagy trágya-lény, aminél még a csápok is csapkodnak mindenfelől, akármit csinálok, lehetetlen túlélni (számomra), pedig már minden pontomat átosztogattam a túlélésre szánt skillekre, cc-re, satöbbi. Amúgy egy two-handed physical ranged kari akart lenni, de úgy látom ez a játék nem erre a buildre van kitalálva. Egyéb karakerrel nincs gond, de ezt valahogy nem tudom életképessé faragni. Ebben a játékban valahogy nehezebb ranged karit összerakni, legalábbis én úgy nézem eddig, meg amúgy is mintha inkább valami elemental sebzéses megoldás felé akarna terelgetni a játék a drop-okkal, ami nekem annyira nem szimpatikus valamiért ebben a game-ben. Elgondolkodtam rajta, hogy csinálok valami ranged fire build-et, csak egyenlőre mindig elveszi a kedvem a gondolat, hogy vannak ezek a szadista részek, amikor be vagy zárva egy helyre és rád ugrik az összes démon és még a szomszédjaik is, aztán kerüld ki őket rangeddel, ha tudod. Pedig nagyon csípnék egy two-handed ranged karit, de így nem visz rá a lélek (még?).

    Haladni egyébként alig tudok egyetlen karival, mert mindig belefogok valami újba... élvezem az ötletelést, próbálgatást, hogy mi mindent lehet kihozni a lehetőségekből. Azt sajnálom még, hogy nem nagyon van lehetőség frost mage-et létrehozni. A választható skillek se tetszenek, meg alig is van belőlük. Nézek inkább valami lightning-alapút, hátha. Még ami nem tetszik, hogy sehogy se tudsz mastery-t váltani... persze valahol értem, hogy ez miért van, de más részről egy olyan játékról beszélünk, ami minden kieggel új mastery-ket hoz be, és teszem azt day1-tól nyomod, lvl85-ös a karid, erre kijön az első kieg, és mondjuk az inquisitor sokkal-sokkal jobban passzolna hozzá támogató ágként, hát too bad, kezd új karaktert. Nem mintha bántani akarnám a GD-t, mert így is top3-as arpg/diablo-klónnak tekintem, csak vannak számomra árnyoldalai is. Aztán könnyen lehet, hogy hülyeségeket mondtam és csak én vagyok hozzá gyépés, tényleg nem vagyok egy nagy szakértő, még csak Elite-en jár a legnagyobb karim, lvl74 asszem, bár az meg úgy viszi, mint kés a vajat, lehet, hogy még halni se halt (legalábbis nem rémlik), szegény ranged-emet meg temethetem.

    Ja, és köszi egyébként a legutóbbi pár hsz-emre a válaszokat és a segítséget így utólag is, sajna csak ritkán vezet ide az utam.

  • #75791360

    törölt tag

    Én pedig közben kikupáltam annyira a physical ranged karimat, hogy most már le tudta ölni azt a bizonyos boss-t, így már nem nyilvánítom életképtelennek :)) . A devotion-pontokat variáltam át hozzá, mert a talentfákból szinte semmi sem segítette a túlélést... további örömteli esemény, hogy végül csak sikerült összeállítanom egy kedvemre való frost mage-et - szégyenszemre nem jöttem rá, hogy az Olexra's Flash Freeze pontokkal megpakolva nem csak sebzés, hanem hatósugár tekintetében is gyarapodik:). Mikor viszont leesett a tantusz és felcsavartam maximumra, igen kielégítő élményt nyújtott, ahogy majdnem az egész képernyőt lefagyasztom, bal klikkre ráraktam az Ice Spike-ot, jobb klikkre ment a Trozan's Sky Shard, úgyhogy most már boldogan hasítok a Mage Hunteremmel. Ja igen, és közben én is elkezdtem egy sima soldier karit, hogy majd a kiegnél kipótoljam az Oathkeeper-rel, ugyan még csak huszonegynéhány szintű, de ennyi is elég lesz, hogy egyből használni tudjam majd a whirlwind itteni megfelelőjét, jó buli lesz:). A ritualist-om 82-es, de viszonylag kevés ideig tudok ellenni egyetlen egy karival, úgyhogy azzal nem haladok túl gyorsan - bár nem is sürget senki. Kíváncsi leszek hogy lesz pontosan megoldva a scaling tekintetében, hogy majd egyből tudunk legendary nehézségen kezdeni új karakterrel - gondolom csak meg kell oldják, hogy ne legyen játszhatatlanul nehéz. Végignéztem ugyan a videót, ahol erről beszélnek, de még azért nem teljesen világos előttem.

    De a vicc az egészben, hogy pénteken megvettem a Titan Quest-hez ezt a Ragnarök-kiegészítőt, úgyhogy most azzal csapatom napok óta egy stonespeaker karival, így a GD most kicsit perifériára szorult :D.

    [ Szerkesztve ]

  • #75791360

    törölt tag

    válasz reelc #1107 üzenetére

    Köszi, így már világosabb ez az Ultimate-téma, a Merit-et sem láttam teljesen, hogy mit csinál még. Tényleg jó lesz már, ha elfelejtik a diablo-klónok fejlesztői ezt a D2-ből származó örökséget, hogy többször kell végigvinni a játékot x nehézségen (emlékszem a Sacred játékoknak öt vagy hat nehézségi szintje volt, ráadásul alapból iszonyat hosszú open world az egész, sosem jutottam el még az utolsó előtti fokozatig se). A TQ pedig egy feelinges kis játék, persze a GD fejlettebb, szó se róla, de előbbi is teljesen vállalható, sőt. A fejlődés hasonlóan jó és érdekes, illetve a grafikája engem mindig nagyon elkapott, küllemre azóta se tetszett ennyire egyetlen másik arpg sem. Perpill megint GD-zek a Mage Hunterrel, de szerintem ugyanúgy megy majd párhuzamosan a TQ is. Azért is jók ezek a játékok, mert nem kell hozzá a hang, és tudok közben mást hallgatni, ami érdekel és/vagy fontos.

  • #75791360

    törölt tag

    válasz reelc #1109 üzenetére

    Az ellenérzés teljesen jogos, én is idegenkedtem tőle, mivel más fejlesztők dobták össze, nem is akartam megvenni. Aztán láttam, hogy kb. kétezer forint akciósan, gondoltam újra utánanézek, hogy miket írnak róla, hátha nem olyan szörnyű. Végül is amiatt döntöttem a vásárlás miatt, mert titan calc-ban megnéztem ezt az új mastery-t, és egyből eszembe jutott, hogy earth-tel egy egész jó melee elementalt tudnék vele összehozni (olyat anno sosem csináltam, bár mindig eljátszadoztam a gondolattal), úgyhogy úgy voltam vele, hogy ennyi pénzt végül is megér. Valahol azért tudom becsülni, hogy noha nem ők az eredeti fejlesztők, de mégis foglalkoztak egy ilyen elég régi, de nagyon jó gémmel, plusz az anniversary edition-t is ingyen adták, ha már megvolt az eredeti változat, ami becsülendő és jóindulatra vall. Szóval végül meggondoltam magam, egyenlőre nem is érzek megbánást, talán ha majd elérek az új act-hoz és netán azt érzem majd, hogy nagyon gagyi :D

    A D3 esetében én a többséggel ellentétben jobban csíptem az alapjátékot. A kieggel adtak is és el is vettek, összességében egy lépés előre, két lépés hátra volt a szememben. A necro-DLC már ki is maradt, nem láttam értelmét.

    A PoE végül is szimpi, de máig nem tudtam belemélyedni. Van egy amolyan sufni-tuning hangulata, kicsit ilyen összetákolt, nevezzük sajátos bájnak:). Ami viszont kissé elidegenít, hogy a cuccaidnak bizonyos színű és összeállítású foglalatai kell legyenek, ez nekem egy kissé felesleges túlbonyolításnak tűnik, aztán lehet, ha majd egyszer tényleg mélységeiben átlátom, megváltozik a véleményem.

    A Sacred-eket nagyon csípem, van egy sajátos hangulatuk, a questek néha nagyon pihent agyúak, elég sok dilis dolog van benne, illetve elég érdekfeszítő a karakterfejlesztés, főleg a 2-ben. Egynémely dolog mondjuk kissé átgondolatlan és gagyi bennük, a másodikban pl. spelleket használó karaktereket nem szívesen játszottam, mert valahogy olyan vacakul néznek ki a varázslatok és valahogy vacakul is kivitelezték őket, nekem legalábbis elég bugyuta élmény volt a high elf mage-dzsel való játék. Viszont a dual wielding seraphim bejött, azzal sokat mentem és azzal nagyjából szuperált is minden. De összességében az első részben valahogy kezelhetőbbek voltak a kasztok, talán mert az még csakis PC-re készült. Mindkét rész fenn van a gépemen jelenleg is (meg még a Diablo 2 is :D ), csak hát ugye félre vannak téve a jobbak miatt.

  • #75791360

    törölt tag

    válasz reelc #1137 üzenetére

    A Sacred 2 - ben gombnyomásra mindent loot-ot összeszedett körülötted egy bizonyos sugarú körben (persze be lehetett állítani, hogy mondjuk fehér itemeket ne) :) . Plusz tudtad a karidat wasd-vel is irányítani, szóval egy picit különbözött, biztos mert konzolra is fejlesztették.

    [ Szerkesztve ]

  • #75791360

    törölt tag

    Végigvittem én is a kieget, nekem bejött, igazából a hossza sem zavart (mintha mondták is volna valamelyik grim misadventures-ben, hogy rövidebb lesz az Ashes-nél). Szokatlan és mókás volt, hogy semmi perc alatt eljutottunk egyik portáltól a másikig:). Plusz elég sok volt a shrine, gondolom amiatt, hogy Ultimate Only-karikakkal is könnyen meglegyen az összes devotion-pont. Király volt a két főboss is, nekem legalábbis nagyon tetszettek küllemre is, és az összecsapás is hangulatos volt velük. De ez a része akár gáz is lehetett volna, nekem a nagy attrakció/várakozás az Oathkeeper mastery volt, nem is nagy karikkal mentem neki az új területeknek, hanem a 32. szintre előre felhúzott Soldier-rel, amit ugye egyből Warlorddá egészítettem ki, pakoltam is át egyből a pontokat. Azt hiszem 40 vagy 41 lettem a főellenség után. Mentem egy kevés Shattered Realms-et is, de csak az íze végett, majd később jobban beleásom magam, egyenlőre ezt az új karit szeretném fejlesztgetni. Lehet csak én tápoltam jobban a védelemre, de ezzel a karival megy eddig a legkönnyebben, ahol más karikkal szégyenszemre iszkoltam-menekültem, azoknál a kemény legényeknél csak laza Eye of Reckoning-es chillezés, még skeleton key-es területeken is, és még sebzés is van rendesen, úgyhogy nálam abszolúte pozitív a mérleg ezzel az új mastery-vel. Külön öröm a mobilitás, Blitz + Vire's Might és csak suhanok végig, ráadásul a kieges repuból való movement skillt nem is használom (lehet egyszer kipróbálom azzal együtt is, egyenlőre jobban esett inkább mással augmentálni a medált). Egy szó mint száz, király ez a kiegecske, nagyon élvezem vele a játékot, max. annyit hoznék fel ellene, hogy nem igazán látom, hogy miért kellett hónapokat csúsztatni a megjelenést. Persze nem láthatok a kulisszák mögé, de a podcast-ekből nekem elég késznek tűnt már jó ideje, ráadásul mintha tényleg vagy fél évvel korábbra jelezték elsőnek, hogy kijöhet... na mindegy, már nem számít, csak gondoltam ezt is idebiggyesztem, hogy ne csak jót mondjak.

  • #75791360

    törölt tag

    Összejött nekem is az első 100-as szintű karim, egy warlord, egykezes+pajzs, eye of reckoning-build. Elég tankosra vettem eleinte, nem is haltam még vele egyszer sem (bár igaz, hogy még csak most érek Fort Ikon-hoz, persze beiktattam a Steps of Tormentet útközben), viszont így ultimate-en ha nem is drasztikus módon, de kezdtem kicsit kevésnek érezni a sebzést, úgyhogy átvariáltam egy kicsit, leginkább a devotion-öket. Valahogy így néz ki ki grimtools-ban:

    https://www.grimtools.com/calc/O2GX7KnV

    A variálás után továbbra sem nagyon karcolják a hp-m, viszont valamivel haladósabb. Mondjuk a sebzés még azért is lehet relatíve gyengébb, mert három item is még lvl 50-60 körülről van, nem találtam jobbakat (ezért sem vadásztam össze a gear-t a linkhez, nincs semmi extra), illetve nem nagyon akarok kompromisszumokat kötni resistek tekintetében (mind maxon van). Nem mintha smart loot-ra akarnám cserélni a jelenlegi rendszert, szó sincs róla, jó ez így, csak megfigyeltem, hogy most már rengeteg legendary potyog, de ezeknek érzetre kb. 80%-a poison/acid meg vitality buildekhez volna jó, mintha a játék a sötét oldalra akarna terelni:). Azért remélem a kiegek területére érve majd elkezdenek esni a karimnak való cuccok is.

  • #75791360

    törölt tag

    válasz AtHoS #1992 üzenetére

    Ha-ha! :)) Biztos átsiklottál felette, de írtam, hogy direkte nem keresgéltem össze a linkhez az itemeket, mivel sok köztük a régi, illetve az ilyen-olyan zöld cumó, így úgysem adna képet arról, hogy mi az ábra, vagy hogy mit szeretnék. Jelenleg is csak két legendary van a karimon, de egyik sem kifejezetten a buildemhez jó, az egyiken pl. cold damage is van, csak épp a jobbféle phys dam miatt még így is upgrade volt. (Egy kollégám pedig saját bevallása szerint minden játékot letolt gatyával szeret játszani, majd szólok neki, hogy jöjjön fórumozni, biztos tud majd érdekeseket mesélni :D )

    [ Szerkesztve ]

  • #75791360

    törölt tag

    válasz reelc #2319 üzenetére

    Mondjuk a Diablo 3-nál csak jóval később jött az adventure mode, eredetileg szerintem ők is úgy akarták, hogy a sztori mód meg szóló játék is üssön, de ilyen pocsék és hangulattalan történettel, no meg érdektelen szereplőkkel nyilván nem jött össze.

    On: azért elég fura nekem ez a nemezis-rendszer. Az első kieget vinném végig, erre a nyakamba pakolja ezeket a barmokat, akik ellen esélyem sincs. Gondolom a létező legjobb gear kellhet a legtöbbjükhöz, mert karcolni alig tudom őket, ők viszont minden felhúzott resist meg életmentő skill ellenére széttépnek. Végül is ízlés dolga, de azért szerintem ez egy kissé elbaltázott dolog, hogy így rád szabadítják ezeket, mikor még nem vagy rájuk felkészülve, plusz kontrollálni sem nagyon tudod a reputációt, ha csak mész a sztoriban és ölsz, meg küldiket csinálsz a baráti frakcióknak. Oké, hogy ki lehet őket kerülni, de akkor legalább nézzenek ki valahogy máshogy, az előbbire is azt hittem, hogy csak egy sima hero mob. Oké, hogy nagyobbak, de ezek a démon-szerzetek alapból is nagyok, én meg csak néztem, hogy most ez mi. Plusz egy előadást is hallgatok közben, nem annyira a játékra figyelek és csak haladni akartam a sztorival, nem fogcsikorgatva extra kihívásoknak megfelelni, amiknek nem is tudok megfelelni átlag gear-rel és nem a játéknak szánt teljes figyelemmel (épp azért játszom ezeket a játékokat, mert annyira azért nem kell mentálisan is rájuk koncentrálni, agyban lehetek máshol közben).

    [ Szerkesztve ]

  • #75791360

    törölt tag

    válasz reelc #2371 üzenetére

    Esetleg "Tűzpróba"...? Nem olvastam vissza nagyon, bocs, ha már írta valaki és elvetettétek.

  • #75791360

    törölt tag

    Hmm... néhány napja megint elővettem ezt a játékot. Igazából nem tudtam felidézni pontosan, hogy miért is tettem félre. Igaz, egyszerre több játékkal is játszom, és van, hogy valami félretol minden mást, de aztán ahogy újra benéztem, rájöttem, hogy nem egyszerűen csak azért hagytam abba, mert épp jobban lekötött valami. Összességében ez nem az én játékom. Ami itt jön, azzal természetesen senki nem fog egyetérteni ebben a topikban, de inkább csak a magam kedvéért fogalmazom meg, mert jól esik. A legnagyobb bajom a szabadság illúziója. Hiába keverhetem én kedvemre a választható kasztokat és hiába találok ki nekem tetsző buildeket, ha a játék úgy van vele, hogy nem, te valójában nem ezt akarod. Persze el lehet hülyéskedni még akár az utolsó nehézségi fokon is egy ideig, de hiába teszed bele szíved-lelked az elképzeléseidbe, itt is csak ugyanaz van, mint a Diablo 3-ban, hogy a megfelelő szet és kombinációk nélkül úgysem tudod teljesen kipörgetni, úgysem tudsz minden rejtett vagy nem annyira rejtett boss-t leölni, itt is magadra kell erőltetned a fejlesztők elképzeléseit, meg van kötve a kezed. Ha mindent el akarsz érni, úgyis csak bizonyos ösvényeken mehetsz, mások által kitalált, szénné matekozott build-eket követhetsz, ami számomra kinyírja a játékot, de legalábbis rendkívül megnehezíti, hogy élvezzem. Fojtogató. Nézem itt a néhány 100-ig felhúzott karim, és mivel még rendes respec sincs a játékban, hogy megváltoztassak egy mastery-t, a nem kevés órám, amit beleöltem pl. a legutóbbiba, jószerivel mehet a kukába. Nem igazán van lelkierőm még úgy sem elkezdeni egy új karaktert, hogy netán hajlandó lennék megerőszakolni magam és nekiállnék követni valaki más buildjét, illetve az egyéb félkész karikat sincs kedvem így tovább vinni, mikor jó eséllyel ugyanez lesz. Meg aztán lehet hogy csak én látom így vagy én vagyok a béna, simán elképzelhető, de szerintem elég egy elbaltázott játékdizájn az, ami csak úgy tud kihívást nyújtani, hogy bezár egy szűk szobába, teleokádja az egész placcot effektekkel, a területi sebzéstől meg a mobtengertől zsebkendőnyi helyed sincs, nemhogy még látnál valamit, vagy mondjuk épp leölnél egy kemény ellenfelet, erre az gondol egyet és 1% hp-ről felhealeli magát 100%-ra, vagy a haverjai úgy körbehealelik őt is meg egymást, hogy szintén előbb unod meg az egész bohóckodást és inkább továbbmész vagy kilépsz, minthogy végigásítozd ezt a hacacárét. Ez már csak szimpla matematika, nem az én harcom az ellenséggel, nem az én karakterem fejlődésének az eredménye, hanem csak számok harca számokkal. Szóval végeredményben ez a játék sem különb a szememben a D3-nál. És ami szubjektív ugyan, de az sem igazán hívogat a GD felé, hogy számomra igen unalmas, hangulattalan a világa és csúfocska a grafikája. Egy csomó boss ráadásul csak egy szimpla manus, viszonylag ritka, hogy valami ötletes kinézetű ellenféllel találkoznék (ezért is tetszett nagyon az FG főellenfele). A Titan Quest is iszonyú unalmas volt ilyen téren az ellenfeleivel, de ott legalább a grafika volt szép és hangulatos. Szó szerint egyetlen egy érvet nem bírtam találni arra, hogy miért is kéne nekem úgymond felvenni a kesztyűt és ráhangolnom a hozzáállásom arra, ahogy ezzel a játékkal kitalálták nekem előre, hogy hogyan is kéne játszani. Nincs miért. Fullasztó, fojtogató, érdektelen, céltalan, fárasztó.

    S mindez persze szigorúan csak az én véleményem, mindenki más nyugodtan szeresse nagyon.

  • #75791360

    törölt tag

    Nem olyan rég feltettem újra a játékot, valamiért eszembe jutott, hogy ultimate-en is végig kéne vinni a sztorit, illetve mellékküldetéseket befejezni (legutóbb felhúzott, hogy mennyire meg van kötve a kezem build-ek terén). Miután beléptem, rájöttem, hogy egyik kieges boss-t se öltem le, úgyhogy nekiálltam. Van két 100-as karim, az egyiket teljesen átalakítottam egy egy-két gombos tankosra (éljenek a változatos buildek...), azzal lement mindkettő, de mégis rossz szájízzel vagyok a játék iránt. Úgy értem nagy kedvenc lenne, még a TQ-hoz képest taszító világot és grafikát is el tudnám nézni (tudom, hogy direkt ilyen), de ezek a bossfight-ok talán egész játékos pályafutásom legpocsékabb élményei. A legtöbbnél az embernek semmi mozgástere, az aoe-hegyektől meg néha szó szerint azt sem tudja, mi történik a képernyőn, és ez talán nem is annyira szubjektív probléma. Egyáltalán semmiféle sikerélmény nem volt legyőzni őket, inkább valami borzalmas, kínkeserves vergődés, ami mindennek tetejébe halálosan unalmas is. Mondjuk nem tudom mire számítottam, hiszen már anno évekkel ezelőtt, az alapjáték első végigjátszásánál szembesülnöm kellett ezzel a fertelmes dizájnnal, hogy bezárnak egy szűk helyre egy-két champion vagy boss társaságában, tetejébe a mobseregükkel plusz semmi mozgástérrel, nesze neked kihívás. Egyszer-kétszer elgondolkodtam egyébként a supporter pack-okon, de ez a kreatívnak éppen nem nevezhető hozzáállás nem érdemel extra lóvét. Mindegy, a sztori boss-okat levertem, ennyi talán elég is volt. Ugyan láttam, hogy van valami új skeleton key-es terület, de gondolom ugyanolyan élmény lenne, mint az eddigiek, egy sima, dögunalmas gear-check, ráadásul iszonyatosan elnyújtva, úgyhogy inkább kihagyom. Talán kiskarizok egy kicsit, bár még nem tuti... végig ott lebegne a fejem felett a kérdés, hogy ilyen endgame-hez minek húzzam őket? Inkább egy kis Titan Quest.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák