Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Badlof2k #462 üzenetére

    Elég gyenge a nyelvtudásom, de igen a lore nagyon gazdag, ARPG-hez képest odatették magukat. Tetszett a sok kis döntési lehetőség, pl. a witch megégetés, vagy Malmouthban a halálos sebesült kérésére hazudni a társának, stb. és a többi is.
    Amiket nem értek meg jegyzetekből pótolom a Wikiről (menj ide és oda :) ).

    Sokáig a Diablo 3-mal váltogattam ezt a játékot, fokozatosan tolódott elfele a játékidő a GD javára, végül pár nap lett a D3 szezon számomra. :) Közben a műfajban több másik játékot kipróbáltam, de egyik sem fogott meg ennyire.

    One-Shot Chest lista.
    A "guarded by"-osak szerintem fixek, a többi lehet hogy területen belül random. Írja a lista, melyik és hol spawnolhat több helyen.
    De a biztos: karakter/nehézségi fokozatonként 1 spawn.

    Én még nem döntöttem el mi lesz a következő karim, amit 3-iknak elviszek 100-ig. Majd megnézem, hogy cuccokkal hogy állok - minél komplettebb legyen a cucca különböző player lvl-eken. Utána megnézem a buildeket is.

    Ami az ismétlést illeti: attól függ, hányszor mész vissza (persze új session indítása után). Részemről a Diablo 3 repetitívabb volt, mer a véletlenszerű riftek közül volt olyan, hogy akár 2 óra játék alatt 3x is voltam ugyanazon a területen, ugyanazok ellen a monsterek ellen. A GDben csak akkor ha odamegyek ismételni. :)
    Erre lesz valamilyen megoldás az új kieg új játékmódja. Valamilyen endgame megoldás lehet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák