- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Microsoft Excel topic
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Google Chrome
- Windows 11
- Linux - haladóknak
-
IT café
Gitáros topic ♪♫ eddig összegyűjtött tapasztalataink → itt.
(gitár-, erősítő-, effekt- és húrválasztásról, hangkártyákról)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz Humbucker #21870 üzenetére
Ez a Line6 jóval egyszerűbb, gyakorlatilag csak egyetlen gitárhoz jó, cserébe majdnem annyiba kerül, mint egy komolyabb hangkártya, gondolom a szoftvert és a márkanevet fizettetik meg. Egy UX-2-t már én sem utasítanék vissza, bár a midi hiánya miatt sosem jött szóba nálam. A GX-nél alig drágább az UX-1, ha mindenképp Line6 kell, inkább azt vedd, később örülni fogsz neki.
-
Moleman
addikt
válasz Humbucker #21875 üzenetére
Ezért mondtam, hogy később. Pl ha jön hozzám valaki, ketten is tudunk villanygitáron játszani anélkül, hogy elő kellene venni egy külön erősítőt, mint régen. Most egy hangkártya és két Amplitube VST elég. Vagy ha egyszer arra kerülne sor, akusztikus gitárhoz jól jön a 2 csatorna, ha igazán jó felvételt szeretnél, piezo+mikrofon. Legalábbis én így gondolkodom. Az idő 95%-ában én is csak egyetlen csatornát használok, de ennek ellenére néha nagyon nagy szükség lenne egy még nagyobb kártyára, csak ez már túllógott minden keretemen.
-
Moleman
addikt
válasz brickm #21887 üzenetére
Milyen hangkártyát használsz?
Asio4allal még nem tapasztaltam ezt, de azt csak alaplapi hangkártyákkal használtam. Viszont az USB-s Steinberg kártyám csinálta, aztán végül kiderült, hogy a vindózos USB 3.0 driver rossz, még valami beismerő nyilatkozatot is találtam a Microsofttól. Azóta odafigyelek, hogy csakis 2.0 portba dugjam, úgy tökéletes.
(De pl ellenpéldaként a hivatalosan USB 2.0-s Logitech G25 csak az USB 3.0 porton működik rendeltetésszerűen, más portba dugva valami alsókategóriás kormányként ismeri fel az illesztőprogramja. Érthetetlen.)(#21885) brickm
A cortsághoz hozzá tartozik a kedves kis kuka, az én 2009-es basszusomon is ott kuksol.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Plazmacucci #21900 üzenetére
Az Addictive Drums nekem nagyon bevált, rengeteg finomságot bele lehet vinni a játékba. Hivatalosan sajnos nem ingyenes.
-
Moleman
addikt
válasz Eastman #21906 üzenetére
Úristen. Sosem akartam eddig fekete Stratot, de ez gyönyörű.
Apropó, a Gibson rezonanciáját megszokva rájöttem, hogy a régi Stratom agathis fája felettébb fostos. A hangszedőknek még mai füllel is nagyon jó hangja van, felvételhez tökéletes, de hiányzik játék közben a test rezgése, az érzés. Érdemes lehet emiatt elkezdeni vágyni egy ilyenre (kinézetre majdnem Knopfler, nagyon tetszik), vagy egy mehikói Stratra? El nem adnám a régit sem, úgysem kapnék érte annyit, amennyit az én szememben ér (~80k). Vagy csak játsszak rajta többet bedugva, hogy tovább szeressem a hangját?
Ettől függetlenül már így is pár éves tervben van a CVC Tele és a Sigma, nem hiszem, hogy bölcs dolog lenne tovább bővíteni a közvetlen közeli kívánságlistát. -
Moleman
addikt
válasz UnConnecteD #21912 üzenetére
Főként az anyagok. Hihetetlenül jó minőségű fából vannak, de az elektronika is nagyon jól szól a saját piezomhoz képest. Ilyet próbáltam, már ez is jó volt, de a DRC-28E a cél, egy életre tervezek vele. Az akusztikot tartom a fő hangszeremnek, ha a Gibsonra rászántam, ő is megérdemli.
Sajnos még ezeknek is csak a fedlapja tömör fa, a komolyabb fulltömör gitárok 300 fölött kezdődnek.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Plazmacucci #21933 üzenetére
Ha nem is 30 évre, de jópár évre visszamenőleg jól lehet tájékozódni az Andertons bemutatóiból, én nagyon szeretem.
Ez a 2016 Standard HP nekem is nagyon kívánságlistás, dehát ennyi pénzért lehet is. -
Moleman
addikt
válasz Eastman #21938 üzenetére
Máris van LP Studio HP, modern nyakkal, igaz az még kicsivel fél millió fölött van.
(#21935) kemotox
Mikor vettem az enyém, nekem is szempont volt, hogy tradicionális legyen, ezért (is) lett Studio T. Nem is csalódtam benne, de ha megengedhetnék magamnak egy drágább Gibsont, az új irányvonalat követném, nekem kétségtelenül hasznos feature a szélesebb fogólap, az állítható titán nulladik bund, az új nyak és a hangoló. És főleg szimpatikus, hogy van választási lehetőség minden szérián belül.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Plazmacucci #21968 üzenetére
Nekem anno egy BME villanykaros barátom cserélte ki a mikrokapcsolókat kb 250 Ft-ért a Zoom 707 II-ben. Ha ismersz ilyet, akkor egyszerűbb és olcsóbb a helyzet.
-
Moleman
addikt
Jó időre jegeltem a drágább új gitárok vásárlásáról szóló álmaim, viszont szükségem lenne még egy olcsó kísérletezős zúzós gitárra, néha akár drop H hangoláshoz is. (12-56-os húrokat néztem ki, jó lesz? Vagy az már pl drop D-hez túl kemény lenne? Szólózni nem akarok ezen.) A cél fix híd, 25.5" menzúra, humbucker. Kettő hangszert találtam, amik elgondolkodtattak: Cort KX5 vagy Jackson JS32QT? Tudom, hogy a Jackson jóval magasabb árkategóriájú, de viszonylag jó az ára. Hozzányúlni egyikhez sem akarok, jelenlegi állapotában használnám. A fájdalomküszöböm 50 ezer ft, úgyhogy ha meg tudtok erősíteni a Cortban, boldog ember leszek. Tetszik, hogy Vintage52, vettem már tőlük noname superstratot 40 ezerért, és idővel kiderült, hogy fantasztikus gitár.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz lakisoft #22000 üzenetére
Köszi! Még egyiket sem fogtam kézbe, nem tudom mire számíthatok tőlük.
(#22001) Eastman
Igen, azt néztem már régebben is, standard, Eb, és drop D közötti váltásra tökéletes lenne, de durvább zúzásra már nem lenne jó a hibrid 9-46-os húr, és szeretnék annál maradni. És nagyon drága sajnos, annyiból jönne ki kb, mint a Jackson, akkor meg inkább legyen plusz egy gitárom.(#22002) Plazmacucci
Mit javasolnál ilyen felhasználásra? Barátibb áron nem is találtam olyat, aminek ennél vastagabb lenne az alja. Eb vagy drop D lenne a legfeszesebb, amiben használnám, drop C vagy drop H a leglazább.(#22003) nap
Én is hangoltam már le H-ra a 9-42-es Stratomat, de nem volt nagy élmény.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Eastman #22008 üzenetére
Ismerős, a Stratomban és a superstratomban is 4-4 új rugó van most, a Strat fekszik, a floyd pedig meg van támasztva belül, hogy síkban álljon, így az is csak bukni tud. A lebegéshez viszonyítva főleg durva erő kell a megindításához. De legalább könnyen hangolható és brutálisan stabil.
De egy faragott bükkfám is van, ami régen a Stratban volt.Ezennel befejeztem a spammelést.
(A toldás és a csomó fel sem tűnt, ugyanilyen a Cort basszusom nyaka is. )
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz ataman #22014 üzenetére
Szerintem sem lehet western gitárra nejlonhúrt tenni. Én is láttam már golyós végű sodort nejlonhúrokat, de a felső 3 húrból nem lesz olyan. Másrészt sokkal vastagabbak, át kéne alakítani hozzá a felső nyerget, így utána már nem tartaná rendesen az acélt. És valószínűleg a húrmagasság is túl alacsony lenne neki, ha valahogy mégis felmenne.
Gyárilag valószínűleg 12-essel van szerelve, azt az én ujjam se szereti, 14 év után sem, én 11-52-essel tanultam. Érzékenyebb ujjúaknak én inkább 9-42-es elektromos húrokat javasolnék, nem lesz túl nagy hangja, de legalább kényelmes. Ismerek olyat, akit az is bánt, de ott már lehet, hogy inkább az akaraterővel van a gond. -
Moleman
addikt
Én nejlonon kezdtem, mert az volt olcsó, aztán fél évvel később beszerztem egy normális gitárt. A túl széles nyak és a nagy húrmagasság miatt nekem azon sokkal nehezebb volt játszani, nejlonhúr ide vagy oda.
Ha kihagyás után sokat játszom akusztikuson, főleg ha csak valaki a kezembe nyom egyet (általában gyári 12-esekkel, de volt már 13-as is), a mai napig rojtosra szakadnak az ujjbegyeim, de már 8-10 éve egyáltalán nem fáj, bármennyire is látványos. A basszusgitár más tészta, azt 6 év alatt még nem tudtam megszokni, ritkán játszom.
-
Moleman
addikt
válasz Saccco #22084 üzenetére
Én sokat gitározok elektromoson anélkül, hogy bárhova is bedugnám. Egy olcsóbb, rosszul rezonáló gitárnak szinte semmi hangja úgy, viszont egy ilyen Gibson már majdnem olyan hangos, mintha akusztikus lenne. Nem hiszem, hogy ennyi zavarna bárkit is, a legváltozatosabb éjjeli időpontokban is szoktam játszani, ytong társasházban, de bedugva is mindig fejhallgatóval játszom, az előbbi okból kifolyólag. A basszusgitár mondjuk még fejhallgatóval is tiltólistás este 10 után, az nagyon tud csattogni.
-
Moleman
addikt
A hangkitartásban van igazán szerepe a test rezgésének, az pedig a hangszedők túloldalán is érezteti a hatását. Az csak pozitív hozadék, hogy szépen is szólnak akusztikusan.
Slappelni nem szoktam, de valahogy úgy pengetek ujjal, hogy van hangja. Ha nagyon igyekszem, nyilván tudnék halkan is játszani, de ha füles van rajtam 2/3 hangerőn, nem hallom, hogy szólok kifelé, régebben panaszkodott a volt lakótársam.
-
Moleman
addikt
válasz Saccco #22096 üzenetére
Ez nagyon érdekes, szubjektíven, önmagában nagyon hangosnak éreztem az elektromost, de objektív eszközzel rögzítve hatalmas a különbség. Semmi utómunka, semmi EQ.
Gibson Les Paul Studio vs Squier SD-6, rettentően dilettáns - és kényelmes - módon elhelyezett nagy kondenzátormikrofonnal (40 centivel magasabban, 80 centire légvonalban, cserébe a pozíció és a szög jó). A hitelesség kedvéért kivettem az akusztikból a gerjedésgátló gumilapot, általában azzal szoktam használni, a mély nagy részét kiveszi.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Saccco #22099 üzenetére
Nagyon szívesen!
Goo Goo Dolls - I Don't Want To Know, 5 napja megy folyamatosan a fejemben, pedig évek óta nem hallottam. (Mostanáig azt se tudtam, hogy Fleetwood Mac feldolgozás.)
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz NeoPampalini #22101 üzenetére
Még viccesebb, ha nincsenek rögzítve az anyák, és húrcserekor neked kell kitalálni a menzúrát (elég valószínű).
De isten bizony jó hangja van ennyi pénzért. Nem tudnám megmondani, hogy mire hasonlít, de kellemes.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz ToMmY_hun #22159 üzenetére
Támogatom az UR22-t, egységnyi pénzért kétségkívül az adja a legtöbbet (midi, 192 kHz). Egyetlen hiányosságát fedeztem fel, kispórolták belőle a belső loopot, tehát nincs "what u hear" rögzítési lehetőség, pedig azt már 15 éve is tudták a mezeibb PCI kártyák is. Ezt leszámítva tökéletes.
Az USB 3.0 portot nem szereti, szaggat, recseg a hang, de ez nem az ő hibája, hanem az USB 3.0 driver Microsoft által beismert problémája. Nem tudom, van-e rá valami workaround, van USB 2.0 portom, úgyhogy azon használom.
-
-
Moleman
addikt
válasz ToMmY_hun #22163 üzenetére
Rögzítéshez. Régen az asztali Audigy-men úgy rögzítettem a legtöbbször, hogy ment Winampban a backing track (rosszabb esetben Youtube), és mellette egy standalone erősítőmodellező, és a hallott hangot rögzítettem a Creative Recorderrel. Most viszont vagy a standalone alkalmazások rögzítőjét kell használnom, amik hagynak kívánnivalót maguk után, vagy DAW-on belül kell egy backing track sáv és egy rögzített gitársáv, rajta az erősítőmodellel. Kicsit körülményesebb, bár hasznos, hogy utólag is állítható a gitár jelszintje.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz brickm #22165 üzenetére
Így van, az a legtisztább, komolyabb projekteket eleve DAW-ban kezdek, viszont gyakorlásra, haveroknak online mutogatni gyorsabb és egyszerűbb volt a loopbackes megoldás. Mondjuk az is csak kényszermegoldásként született, mivel a régi egymagos P4-em nem bírta el natív ASIO-val a DAW-t, csak a standalone programot, azt is csak kevés effekttel.
-
Moleman
addikt
válasz brickm #22167 üzenetére
Sok furcsaság van az én gépemmel, pl az USB 2.0 Logitech G25 kormányom csak a 3.0 portban működik, a többi luk más típusként ismeri fel. De hajlamos vagyok inkább áthidaló megoldásokat keresni, mint újrarakni, már több mint 4 éves a win rajta, időközben HDD-ről SSD-re költöztetve...
Amúgy annak idején kutakodtam a hangkártyás dolog után, a procin DPC load jelentkezik, olyankor szaggat be a hang. Sose sikerült teljesen felfognom.
-
Moleman
addikt
Húrokat cseréltem a superstratomon, nem volt itthon 8-as (az volt rajta eddig), úgyhogy noname olcsó 9-es készletet tettem rá. Érzésre jó lett, de a vastag E húr nagyon rezonál erősebb pengetésnél (12. bund alatt kb mindenhol, üresen is), számíthat ennyit, hogy 38-as helyett 42-es? Emeltem fél menetet a tremoló lábain, de alig csökkent a csörgés. Vagy a húr lehet ennyivel rosszabb? Az amplitube grafikus hangolóján látszik, hogy nem tiszta a hullám, míg a többi húron igen, azok nem is zörögnek. A nyakpálcához nem nyúltam, de a 9-es húroknak pont hogy jobban kéne húzniuk, nem hiszem, hogy az lenne a gond.
Újra lecserélni most nem tudom, nincs itthon megfelelő húr, 8 vagy 9 kéne rá, még nem döntöttem el, talán 9-essel egyszerűbb, a Straton úgyis azt használok.
Már bánom, hogy nem fogattam vissza a régi szakadt húrt újra, satus tremoló.És ha már húrvásárlás: jövő héten megyek az Andertons-ba, van valakinek valami javaslata, kívánsága, hogy mit próbáljak ki?
(#22199) kemotox
Én is reménykedek, hogy bent lesz valaki ismerős, ha más nem, Bea vagy Matt. De írok előtte Chapmannek is, hátha arra jár.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
Nekem leginkább az számít, hogy milyen érzés. Pl tegnap egymás után vettem kezembe egy Ibanez SA360-at és egy RG421-et, előbbi majdnem másfélszer annyiba kerül, mégis sokkal jobban tetszett az RG. A hangját sajnos nem tudtam meghallgatni, de hiába szólt volna jobban az SA, akkor sem venném meg soha.
De ugyanígy járt a Chapman ML-1 is, hónapok óta csodáltam, játszva viszont nem nyert nálam. A hangja jó, de valamiért nem kényelmes, az American Standard Strat viszont őrülten jó, ahogy ez a PRS is. -
Moleman
addikt
válasz NeoPampalini #22261 üzenetére
Bátor!
A pákával én sem vagyok különösebben jó viszonyban, bár egyszer sikerrel megforrasztottam egy micro usb csatlakozót egy normál pillanatpákával, elég is volt egy életre. A kocsiban mindent sorkapoccsal oldottam meg, de az sajnos nem fér be a gitárba.
-
Moleman
addikt
válasz csadi0011 #22325 üzenetére
Ja bocs, hülye vagyok, nem emlékeztem már a problémára.
Viszont ebben az esetben is van logikus magyarázat, a húrcserekor elmozdulhatott a nyereg a hídnál, ezért nem fejt ki egyenletes nyomást a hangszedőre (ott van bent alatta, ha kiveszed a nyerget, láthatod). Első körben próbáld meg lelazítani a húrokat és megmozgatni kicsit a nyerget.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
-
Moleman
addikt
Sziasztok, a házi barkácsok segítségét szeretném kérni.
Egy kis vérfrissítést szánnék a Stratomnak, de nem tudom, pontosan hogy kivitelezzem.
Szét még nem szedtem, nem tudom most mi van benne (2004-es Squier Deluxe Strat, 3 single coil), de a terv egy plusz kapcsoló a hiányzó 2 pickup-konfigurációhoz (nyak+híd és mindhárom egyszerre), és különálló kondik a 2 tone potihoz (ők is kicsit módosítva, nyak+közép 0.022 uF, híd 0.047 uF). Semmi személyes tapasztalatom nincs, csak pár óra kutatás után jutottam erre a megoldásra, így látatlanban tetszik.A gyári csillogós koptatót nem bántom, veszek ebayről egyet játszósnak, aminek már nem sorjás a stockfotója, azzal remélhetőleg nem lesz gond. A hangszedők, potik, pickupváltó maradnak a gyáriak, tökéletesek. Viszont a 0.047-es kondit és a kiegészítő kapcsolót nem tudom, honnan szerezzem be. A gyári fehér Fender nyomógomb nagyon tetszene, de csak 7 ezer ft körül találtam, így egy ilyesmire gondoltam, ez kapcsolná a hídi hangszedőt az első 2 gyári álláshoz (vagy praktikusabb ha a nyakit kapcsolom a hídhoz? nem tudom). Kondinak orange dropra gondoltam, de olyat nem találtam a villanyos boltomban, ez kicsit drága, de jónak tűnik. Vagy ha már ez ilyen lesz, vegyek belőle 0.022-est is, ha nem ilyen lenne benne most? Vagy ha most kerámiát találok benne, vegyek 10 ft-ért olyat másodiknak is?
Előre is köszi bármilyen jó tanácsot!
Ja, és még egy kérdés, a többi gitáromhoz képest a Les Paulom olyan, mintha nem lenne tökéletesen földelve. Ha hozzányúlok bárhol bármilyen fém alkatrészéhez/húrhoz, teljesen csendben van, de ha nem, folytonosan zúg. Több fórumon azt olvastam, hogy ez normális a Les Pauloknál, de szeretnék megerősítést. Vagy tippet, hogyan lehet elmulasztani. Köszi!
-
Moleman
addikt
válasz brickm #22424 üzenetére
Valóban nincsenek árnyékolva a fedlapok, azt majd pótolom. A fedél alatt viszont nem az várt, amire vártam, ebbe nem nagyon van beavatkozási lehetőség.
Közben felfedeztem a Stageshopot, kicsivel ebay ár alatt vannak a márkás cuccok. Bár a több mint tízszeres árú billenőkapcsolókat nem értem, a TUSQ felsőnyerget és kondikat valószínű tőlük veszem majd.
-
Moleman
addikt
válasz brickm #22427 üzenetére
Köszi! Nagyon beleavatkozni nem szeretnék, még mindig ijesztően drága gitár a szememben, de a potisapkákra lehet, hogy szétosztom a testet.
(#22428) NeoPampalini
Ilyen kapcsolót szeretnék, kérdés, hogy mennyivel tud többet a 600 és a 2500 Ft-os, látszólag ugyanilyen.Plusz egy érdekesség, a tegnapi Tátrai koncert örömére.
-
Moleman
addikt
válasz brickm #22430 üzenetére
A kapcsoló a Stratba kell majd, és nem valószínű, hogy sokat lesz kapcsolgatva. Ha hangminőségben nincs köztük ég és föld különbség, akkor megteszi az olcsó is.
Amúgy a Gibson Switchcraftját nézegettem, jóval keményebben működik, mint az olcsóbb gitároké, de még az is csak rugós lemezes.
-
Moleman
addikt
válasz PETEE78 #22435 üzenetére
Guitar Rig 5, Amplitube 4, Bias FX, van pár ilyen modellezőprogram, nekem mostanában az Amplitube vált be a legjobban. Guitar Proban lenémíthatod az aktuális sávot, és játszhatsz helyette, vagy együtt vele, ahogy jól esik.
USB gitárkábelt még nem használtam, de kétlem, hogy komoly villanyászat lenne mögötte, én félnék, hogy késni fog a hang. Használtan 20 ezer körül szoktak menni a jobb belépő szintű külső hangkártyák, amik biztosan nem késnek. Vagy egy próbát megér az alaplapi hangkártyád is, asio4all-lal 30-40 ms-t talán ki lehet csiholni belőle, nem ideális, de csak mérsékelten zavaró (nekem a 4 éves laptopom ennyit tudott, jobb híján úgy használtam pár évig). -
Moleman
addikt
válasz PETEE78 #22438 üzenetére
Egy DAW kéne hozzá, valószínűleg az sem tudná két külön interface bemenetét kezelni, de egy próbát megér. Mindkét sávra ráteszed FX-be a Riget, és direct monitorral megszólaltatod őket. A standalone alkalmazás nem tud kettő külön sávot kezelni, főleg nem két külön interface-t.
-
Moleman
addikt
válasz PETEE78 #22445 üzenetére
Igen.
Nekem Steinberg UR22 van, de mindig DAW-on belül csinálom ezeket a kétsávos dolgokat, élő próbánál is, valahogy kézenfekvőbb, mint a standalone felületen legózni. Plusz, ha esetleg rögzíteni akarod, kézenfekvőbb a nyers jelet és szükség esetén a midi pedál állásait rögzíteni, mert utána bármit kezdhetsz vele (a standalone Amplitube csak élőben tudja kezelni a midit, a Guitar Riget nem tudom, mostanában keveset használom).
-
Moleman
addikt
Újabb kérdésekkel bombáználak titeket, ha nem bánjátok.
A Strat már nagyjából kikristályosodott, hogy mit akarok, szétszereléskor még majd kiderül, hogy milyenek az üregek, ha befér, talán humbuckert is kipróbálok (vagy egyszerűsítek, és valami singlecoil méretű humbuckert teszek bele, ez már részletkérdés).
Viszont több más projekt is összeállt közben a fejemben, a legegyszerűbb kérdés a superstratom. A satus nyereg fölötti húrleszorító nincs rajta, ezért az alsóbb húrok nagyon megtörnek a satu alatt, ezért elhangolódnak, mikor meghúzom a csavart, sokat kell utána finomhangolni. Egyszeri kellemetlenség, utána szépen tartja a hangolást, kérdés, hogy hosszú távon árt-e a húroknak, vagy maradjon így szépen, érintetlenül a fej? Ebayen kb 1000 ft, elviselhető kiadás, ha valóban hasznos.
Vele kapcsolatban a másik problémám az, hogy a húrok nyújtásakor a tremoló előrebukik. Egy időben ütközőt tettem a tőke elé és jobban megfeszítettem a rugókat, úgy jó volt (gyakorlatilag úgy működött, mint egy kifektetett Strat), de ha már floydos, használnám dive bombon kívül másra is, ezért a tőke blokkolása nem tökéletes megoldás. Azt hittem, ez természetes, de néhány videóban láttam, hogy van, akinek nem bukik előre a híd, annak ellenére, hogy semmi mod nincs benne és rendeltetésszerűen működik a karral mozgatva.A másik projekthez szintén a youtube adta az ötletet, és elvileg megoldást is a zúgásra. A cél tehát a Les Paul üregeinek leszigetelése, a fedett kapcsolócsatorna miatt gondolom festékkel egyszerűbb, mint öntapadós rézfóliával, plusz nagyon tetszik a polírozás eredménye. A többi firlefranc már nem fontos, bár a tükrös potigombok és a fehér kapcsolóbogyó jöhetne, ha nem túl drága.
Viszont tartok tőle, hogy a jelenlegi beállítást nem tudnám újra elérni a teljes lecsupaszítás után, így ezt inkább hangszerészre bíznám, egyúttal kicsit lecsiszolhatná a fogólapot is (remélem megoldható úgy is, hogy fent maradnak a bundok), mert eléggé sprőd maradt citromolajozás után is. Olyan, mintha egyes részein gyalulás után nem csiszolták volna le a gyárban. Egy ilyen mutatvány szerintetek milyen nagyságrend lenne a Vintage52-ben?Köszi!
-
Moleman
addikt
válasz BluEyes #22452 üzenetére
Köszi! Már 4 rugó van benne, 9-es húrok vannak most rajta. Egy fokkal valóban jobb, mint legelőször volt 3 rugóval és 8-as húrokkal. Hopp, lehet, hogy a húrvastagság a megfejtés? A Norseman-en 10-es húrok vannak gyárilag, lehet amögé már olyan ellenerő kell, hogy amiatt nem billen olyan könnyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Komplett házimozi szett projektorral DALI, DENON, PROSON
- -46% DOBOZOS Dell XPS 9520: i7 12700H (14mag/20szál),16GB DDR5,1TB SSD,RTX 3050Ti,100% sRGB, 544nit
- HP Spectre x360 16-aa0775ng - ÚJ - 16"-os OLED notebook - Intel U7 155H
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest