- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- PHP programozás
-
IT café
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoBos
senior tag
Sziasztok,
két dologban szeretnék segítséget kérni! Rendeltem 2 dolgot Gearbest-en és az egyikkel az a gondom, h több mint egy hét levelezés után kiderült, h amit rendeltem az most nincs is nekik, mert a gyártó késik a szállítással ezért abba maradtam velük, h akkor Refund. De ezt neekem most hol kell elindítanom, a gearbest oldalán (és ott hol, mert nem találtam), vagy a Paypal oldalán és ha ott, akkor oda kell írnom vmit? Sajna nem vok járatos ebben, nem vok nagy rendelgetős!
A másik kérdés szintén Gearbest, h rendeltem egy másik dolgot amihez kaptam 8 napja egy Tracking számot aminek a státusza azóta is "pre-advised"!
Ezt mit jelent pontosan? Hogy még csak le van foglalva egy TR szám a csomaghoz de még fel sem adta a GB, vagy a csomagküldő (PostNL) ennyire lassú?!
Tud vki ezekben segíteni nekem? Köszi előre is! -
RoBos
senior tag
válasz Silent77 #13790 üzenetére
Szia,
köszönöm a választ!
De, írtak egy levelet, h van 2 opció, h Walletre vagy PP-re szeretném és most meg is írtam, h akkor inkább PP-re!
A másik csomagnál meg rendes TR számot kaptam, az első típusút: RS12345678NL
Azt írták vissza, h azt, h pre-advised a státusz attól ők még feladták a csomagot, de 11 napja volt mindez!
Most kamuznak vagy a PostNL ennyire lassú, h a rendelés napja óta nem változott ott semmi?! -
RoBos
senior tag
Hát akkor a Gearbest-ről ennyit...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen