-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kev08
csendes tag
Hello mindenkinek!
Lenne egy olyan kérdésem, h van egy fél éves procim. Van még rá fél év garancia, de nem a gyári hűtőjével van. Így is lehet érvényesíteni a garanciát v csak a gyári hűtővel?
Fontos lenne.
-
kev08
csendes tag
Hali!
Pár hete megadta magát az alaplapom. Csak úgy egyik pillanatról a másikra. Ebolt.hu-ről lett rendelve majdnem 2 éve, de még áprilisig van rá gari, így hát visszaküldtem. Egy hete írták h náluk is hibás volt a lap, elküldték az importőrhöz kivizsgálásra. Tegnap írtak egy e-mailt, hogy visszakapták a lapot, de mivel fizikai sérülés van a lapon (állítólag a processzorfoglalat lábai el vannak hajolva), megtagadták a garanciális javítást, mondván a fizikai sérülés kizáró ok.
Nah ekkor néztem egyet, hogy hogy lehet elhajolva a prociláb amikor itt még működött előtte.Mit lehet ilyenkor tenni?
-
kev08
csendes tag
Hali!
Ismét garanciális dologba kell esnem. Egy másik topicban sikeresen kiderült, hogy a memória kitemből az egyik hibás. Mivel itt vettem PH-n, garanciát nem kaptam rá, de ha jól tudom ezeken a ramokon élettartam garancia van a gyártó által. (2x1 GB GEIL Ultra 800)
Ilyenkor mit kell csinálnom? Ilyenbe még nem volt részem.
Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen