-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz LuckyL #24044 üzenetére
Sales, kisker-nagyker vonalon dolgoztam, hosszú, hosszú éveket. Nekem nem kell bemutatni hogyan megy a dolog, hiszen ezeket én intéztem anno
2 dolog nem volt akkoriban: a piac nem fordult a feje tetejére hónapok alatt és azok a márkák, akik amúgy foglalkoznak üzleti körökkel is, azok nem csinálnak a szájukból segget mindenáron. Mondom a sztorit: Dell moncsi, gariban kuka lett. Telefon és másnap 5-re Belgiumból itt az új monitor. Mivel a régi változat nem volt forgalomban, a hasonló típus eggyel újabb darabját küldték. És cső. Szóval ez működik, pedig ez is lett 60%-al drágább, mint a számlaértéke
Itt a gond, hogy Hitachi TV már nincs. Itthoni képviselet sincs. Semmi sincs. Így ez piszkos nehéz.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.