- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
etejedu
őstag
Én meg pont telibe.. az eladót!
Csak azért említettem meg, hogy teljes legyen a kép!
Itt a gyártó és köztem mint fogyasztó van most a hangsúly! Nincs követelésem, még egyszer leírom! Bőven a garancia határidején belül mozgunk!
Még egyszer mondom csak pusztán kíváncsi vagyok, hogy nekem vagy a gyártónak van e igaza!Mint az összefoglalóban is irva van:
"Milyen határidőn belül reklamálhatunk?
Az új Ptk. főszabálya szerint a jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén azonban a szavatossági idő hosszabb: a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.
Ha a szerződés alapján szolgáltatott dolog ingatlan, a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított öt év alatt évül el.
Fontos szabály, hogy nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik."
A cég oldalán pedig ez szerepel!
"Mennyi garancia van a csereként adott eszközre?A Logitech a csereként adott eszközre a garancia eredeti időtartama lejártáig vagy harminc (30) napig vállal garanciát (attól függően, hogy melyik időtartam a hosszabb), kivéve, ha a vonatkozó helyi jogszabályok ennél hosszabb garanciális idő vállalását kötik ki."
Ergó joggal feltételezem azt, hogy a kivéve szó azt jelenti, amit a fogyasztóvédelemtől idézett szövegben megtalálható!
BizniszElek: Onnantól kezdve hogy a gyártó átvállalta a termékcserét és minden fittyfenét, él a szerződés közöttünk és innentől kezdve élnie kell azoknak a feltételeknek amik azelőtt megvoltak az eladó és köztem! Hiába nincs képviselet!
Vagy tévedek?[ Szerkesztve ]
-
-
F_Peter
őstag
Igazából tudok, innen merült fel az egész. A supporton keresztül lehetne rendelni, de szerintem a tmx garanciális javítás esetén ugyanígy onnan rendeli az alkatrészt, de ha a reg szerint nincs rajta jótállás, akkor nem tudnak.
Engem az MM megoldása érdekel most igazán, majd meglátjuk... -
őstag
szerintem is igazad van, csakhát gondolom a srác gyors megoldást szeretne nem hónapokig kínlódni békéltetőkkel meg fogyasztóvédőkkel
(#18026) AxBattler
egyébként erre mit mondank hogy gyengébb a kártya?
elég egyértelmű a dolog, elég egy google keresés hozzá
azért nem is értem a dolgot, mert ha maygar nagykerből van, akkor ott tényleg korrekten szoktak cserélni, adnak helyette hasonlót, ők is megkapják a cserétcryptot minden termékemért elfogadom
-
félisten
Ha ez a helyzet, akkor szerinted mekkora munka lenne minden terméknél beírni, hogy 1 év gyári + 2 év bolti garancia, és utána 1x leírni az ÁSZF-ben, hogy ez mit is jelent?
És ha ezt nem tették meg, akkor az miért az én saram?
Miért én szívjak, fizessek rá emiatt?(#18080) Gyuri27
X gyártói az alábbi feltételek szerint.
Milyen alábbi feltételek?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Millerchris
tag
Megkaptam a számla másolatát. Pamporogtak hogy az eredtivel megegyező kell nekik, írjak az ügyfélszolgálatnak. Írtam nekik, kiküldték egy hónap alatt, majd most közölték hogy az sem felel meg. Nincs adásvételi, nem hiszem hogy sokat érnék vele.
Ha a cég vissza igényli a számlát az már az ő dolgul véleményem szerint , de én szívjak már október óta .A holnap mèg messze van!
-
kiralyroli
tag
Magánszemélyként rendeltem. Egyéni vállalkozó üzemelteti a webshopot és nem cég akiktől jöttek a tűk. Ebben az esetben milyen lehetőségeim vannak? Ráadásul se számlát nem kaptam se semmit. Rendelést sem igazolták vissza emailben, nem jött róla automatikus visszaigazoló email amit jeleztem is nekik. Csak a emaileim vannak meg az oldalról screenshot a rendelésről.
-
st3v3np3t3r
veterán
vagy...kezdjen el gyártani grafikus kártyát bányászati célra, más áron... amúgy is kiürült a piac a bányászok miatt,lassan hiánycikk lesz a videókártya...azért is mászott fel az ára az egekbe...de most kicsit leálldozott a bányászoknak, alig 1-2 hónap alatt majdnem felére esett vissza a kriptopénzek értéke...
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Hegyirabló
veterán
Az én nevemen van a szám. Szerintem tök mindegy, hogy mit írna a szerződés, ha volna, de nincs, csak egy számla, szerződésem a Vodafoneal van, tőlük csak egy közvetítői szolgáltatást vettem igénybe. Szóval tök mindegy, mert megtévesztettek, és az életben nem veszem igénybe a közvetítésüket, ha a valóságot látom a tájékoztató anyagban, jelesül, hogy nem lehet díjcsomagot váltani menet közben. Ezen a papíron viszont pont az ellenkezője van annak, ami teljesül. Ez így a vásárló megtévesztése, amiért - javítson ki bárki, ha tévedek - csúnya bírságokat szabnak ki, és nem tudom elképzelni, hogy lenne olyan hatóság vagy bíróság, ami ez alapján nem azt mondaná, hogy egyék meg ők, amit főztek, és vissza a belépési díjamat, plusz vállalják át a kétévesből, ami maradt.
Aquila non captat muscas.
-
Cry0
őstag
igazából kapható ez a termék viszont 1x már volt cserélve most másodjára ugyan azzal a hibával került be hozzájuk viszont mondtam nekik hogy ha nem javítható akkor én még 1x nem szeretnék ilyent kapni. így ebből adódóan gondolom hogy a vásárlási árat vásárolhatnám le.
23 ezer ft ba került de még van 3 hónapom az 1 év elteltéhezIphone 15 Pro Max Kék Titán
-
Cry0
őstag
igen azt tudom hogy nem lehetne csak esetleg a 3. után. A pcx-el direkt beszéltem szerviz előtt és ők azt mondták hogy ha nem javítható akkor az árát le vásárolhatom, csak akkor még nem számítottam rá hogy nem lesz olyan amire le tudnám cserélni.
Iphone 15 Pro Max Kék Titán
-
insyde5
aktív tag
Hali! Kihuzzák ameddig a törvény engedi. Gondolj bele, ha egyszámlán van a pénzük, akkor ezzel a pénzel is kamatot nyernek. Ezzel a pénzel el kell számolniuk, webshop létére elég komoly törvény vonatkozik rájuk, nálam legutobb 100 forintból csináltak akkora ügyet az egyik webshopban hogy JAJ. Nagyon ellenőrzik a webshopokat. Meg lesz az nyugi.
-
siege5
aktív tag
Megmondom őszintén én egy samsung telefont gondoltam, ami a samsung oldalán drágább, mint mondjuk egy megbízhatóbb shopban jelen esetben firstphoneról (ezért venném itt) van szó.
Viszont itt 2 évet adnak meg (extreme digitálnál is), a samsung oldalán elolvasva az általad írt garanciális tájékoztatót viszont a 12 + 12 érvényes (termékregisztrációval).
Jelen esetben, és az általad írt dolgokat figyelembe véve, úgy gondolom, hogy ez a kettő ugyanazt jelenti, így ahogy említetted betudom "hülyeséget írt" kategóriának[ Szerkesztve ]
-
Pécsi gyerek
addikt
Na én pont ilyen helyzetben vagyok,holnap viszem vissza a telomat telenorhoz.Egy éve vettem feb.2 án,kb 1 hónapossan bedöglött.(Komplett alaplap csere stb) Most az akkuja szórakozott visszavittem,elküldték szervizbe,egy hét múlva visszaküldték,hogy igen szar az akku, de egy napja lejárt a garim,mert 3 án vittem be a telenorhoz a telom.Közben ugye 2-3 hétig 1 honapos korában szervízben volt, azt az időt elfelejtették a drágáim Szóval tök jogos az igényem,hogy cseréljék ki az akkut nem? Az akkura 1 év gari van amúgy, a papírok szerint.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Ace Ventura
addikt
Kértem őket, hogy hétfőre forrasszák vissza, mert csak úgy fogom átvenni.
Gondolom, hogy egy szakszerviznek egy mozdulat. Ne én rohangáljak, és keressek egy szakit, aki megcsinálja. Ennyit megtehetnek ha már 4 hétig szívattak, össze-vissza hitegettek, és folyton téves infót adtak.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
-
-
Armahun
addikt
Tudja a fene, picit (nagyon) zűrös volt a mai napom. Egy kicsit sokalltam, de annyi féle típus van, abban voltam, hogy egy jobb minőségűt vettem.
Remélem, csak a beárazáskor néztek félre valamit.[ Szerkesztve ]
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Armahun
addikt
Mindegy honnan nézzük, hogy drága bolt vagy nem, én úgy érzem, hogy ÁTBASZTAK keményen.
Egy Kingston SUV400S37/120G-s ssd adtak el 21 ezer jó magyar forintért.
Bementem ma hátha csak félre áraztak, de nem ez náluk ennyi, a 240-es meg 28 ezer.Érdekes módon bárhol nézed 13 környékén van, de nagy nehezen talált egy oldalt ahol 20, meg az árgép az kamu a többi bolt meg nem ők.
Állítása szerint nem sorszámozott termék, ezért adtak csak blokkot.
Kérdésemre, ha nem sorszámozott és ezzel a sima pénztári papírral vissza hozok neki valamit, akkor honnan fogja tudni, hogy azt e hozom amit ő adott?
Állítása szerit nekik a rendszerükben szerepel, de mi a alapján?Lehet itt azzal jönni, hogy előtte körül kell érdeklődni, de egy több mint 10 éve működő ismert cégtől az ember nem feltételez ilyen aljas árazást.
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Armahun
addikt
Ez van.
Inkább kezdem sajnálni az üzletet, hogy ilyen szarul megy nekik, hogy ekkora árréssel kell operálniuk.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
senior tag
-
senior tag
-
Milka 78
nagyúr
A videó is megvolt/meg van.A kisker elismeri a hibát (szóban),sőt irt egy 2 oldalas levelet a nagykernek,csatolva a videókat,de kb ennyi...most kint van a kari elvileg a gyártónál.
hurenzon : Ja a hol és a menyiért (vicc,hogy még én fizessek egyszar kártya miatt) elég fontos.
[ Szerkesztve ]