-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18359 üzenetére
Szia. Jogos az igényed. A jótállás meghosszabbodik azzal az idővel, amíg a termék a szervizben volt. Tegyél panaszt a Telenornál, mert vele állsz szerződésben, nem a szervizzel.
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18362 üzenetére
Megindokolták, hogy az aksira miért nem vonatkozik az 1 év kötelező jótállás meghosszabbítása? Hova van ez leírva, jogszabály van-e rá, stb. Mert ilyenről én még nem hallottam. Az aksi szerintem a telefon alkotórésze, mivel anélkül használhatatlan a készülék. Sőt, most már szinte minden telefonnál be van építve, cserélni sem lehet... Szóval nagyon érdekel, hogy milyen indokkal utasítanak el (ami jogilag is megállja a helyét).
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18383 üzenetére
Nem köthetnek bele. Az eredeti csomagolás megléte nem feltétele a 14 napos elállásnak.
Másik téma: az aksis sztoriban van valami fejlemény?
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Pécsi gyerek #18383 üzenetére
Szó nélkűl cserélték a praktikerbe a cuccost.Kb 5 perc alatt elintézték.
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
rekop
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18387 üzenetére
Sziasztok! Megrendeltem egy terméket webshopon keresztül, de személyes átvételre kértem, és a boltban fizettem ki. Ilyenkor is élhetek az elállás jogával? Kipróbálás után derült ki, hogy mégsem lesz megfelelő.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz Pécsi gyerek #18399 üzenetére
Csak itt ugye az van, hogy megnézik hiánytalan e...és az elállás egyik lényeges pontja, hogy közel azonos minőségbe legyen mint az eladásnál.....
Én jelezném, hogy ramaty állapotba kaptad meg. Így nem kéred.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Pécsi gyerek #18443 üzenetére
Van jegyzőkönyv vagy valami amivel bizonyítani tudod mennyit volt szervizben? Mert ha igen tök mindegy mit mondanak, ez a jogszabály, a szervizben töltött napokkal hosszabbodik a jótállás.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Pécsi gyerek #18445 üzenetére
De ebben a szövegben csak az 1 éves újrainduló jótállásról van szó, ami csak a cserélt fődarabra vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Pécsi gyerek #18445 üzenetére
Az a baj, hogy almat kevernek kortevel. Ok arra gondolnak, hogy kicsereltek az alaplapot, arra ujraindul a gari, a tobbire nem, te pedig arra, hogy amig az alaplapcsere miatt nem volt nalad a keszulek, addig a keszulek osszes tobbi alkatreszenek jotallasa all, igy vegeredmenyben a szervizben toltott idovel novekszik.
Nagy orom, amikor egy ugyfelszolgalatnak, akiknek ez lenne a dolga, az erto olvasas nem sajatja (feltetelezem, hogy ertelmesen irtad le a problemat). Szoval fol sem fogtak, mi a panaszod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18443 üzenetére
Neked van igazad. Fordulj a területileg illetékes békéltető testülethez. Nehogy már azt gondolja a Telenor, hogy ilyen félremagyarázással ki tud bújni a jótállási közelezettsége alól...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18469 üzenetére
Eddig nem mondtad, hogy cégnévre vetted a telefont. Cég nem fordulhat a békéltető testülethez segítségért (kivéve az olyan kis- és középvállalatok, amelyek a terméket nem a termelési tevékenységükhöz vették, de ezt mobil-előfizetés esetében nehéz elképzelni). Hát sok sikert. Ha elzavarnak a békéltetők, akkor csak a jogi út marad.
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18471 üzenetére
bíróságon tudsz perelni, fogyasztóvédelem a fogyasztókat védi, nem a vállalkozókat
(egyébként azokat sem igazán egyedi esetekben hanem a tisztességtelen gyakorlatok elleni fellépésben inkább)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18473 üzenetére
nekem volt már hogy segítettek, mikor a vodafoneal volt problémám
elég volt panaszt tenni náluk és a vodafone az első megkeresésük után egyből megegyezést ajánlott
annyi hogy az előfizum magánszemélyként vancryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18471 üzenetére
Sztem menj azért vissza a békéltetőkhöz hétfőn. Van rá esély, hogy segítenek.
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18504 üzenetére
Sok sikert. Majd írd le légyszi, hogy mi volt.
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18508 üzenetére
Grat. Innen már nyert ügyed van.
-
C. s.
addikt
válasz Pécsi gyerek #18511 üzenetére
Pécsi gyerek, axioma, asdf_:
Köszönöm a válaszokat! Az ismerősöm esetében azt mondták, hogy egyetlen darab sem érkezett. Ennél valószínűleg nagyobb keresletre lehetett számítani, úgyhogy mondani fogom Neki, hogy érdemes egy kicsit csapkodnia az asztalt.
Mi az Aldival jártunk úgy 2-szer, hogy elsőként érkeztünk a boltba, már nyitás előtt ott toporogtunk az ajtóban, de mire az áhított termékhez értünk, sajnos "elfogyott". Volt bőr a képükön ezt mondani!
[ Szerkesztve ]
-
C. s.
addikt
válasz Pécsi gyerek #18534 üzenetére
Teljesen jogos! Előbb-utóbb olyan profi leszek, mint Te. Rettegnek majd a boltosok!
[ Szerkesztve ]
-
chopin42
addikt
-
gamegod
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18574 üzenetére
és ez valós adat? mert akkor maradok türelmes. a régi tv duruzsol. csak nem gondolná az ember hogy ennyi időbe telik ez a mizéria...
OnePlus 8T / PSN: gamegod0893
-
Topikgazda
válasz Pécsi gyerek #18582 üzenetére
Infó a békéltetői eljárásról: [link]
-
Timyyy
őstag
válasz Pécsi gyerek #18617 üzenetére
2 email van, 1 sms, és kb 5 ügyfélszolgálatos telefonbeszélgetés... azzal mit csináljak? Nekem nincs felvéve.
Osztrák - olasz mosószerek / élelmiszerek rendelhetők nálam, írj nyugodtan üzenetet!
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18631 üzenetére
jajj dehogy hatásos, értelmes ember kiröhögi az ilyet
(#18630) chopin42
nem attól lett meg hanem hogy utánajártak, ezt valószínűleg akkor is megtették volna ha nem tróger módon fenyegetőzik az illető hanem kulturáltan áll a dologhoz...sőt valószínűleg hamarabb
én az ügyintéző helyében biztos a prioritási lista végére tenném az ilyet, hadd idegelje magáttelejs mind1 hogy mi van a trackingen, az eljuttatás a feladó felelőssége nem a vevőé
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18633 üzenetére
a határozottság és a proli bunkóság nem ugyanaz!
olyasmivel fenyegetőzni aminek ráadásul semmi alapja sincs (kb kiröhögné az ügyeletes ha az eltévedt csomagját rendőrrel akarná kerestetni) nevetséges és saját magát alázza meg vele az illető, mert egy értelmesebb ember csak mosolyog rajtacryptot minden termékemért elfogadom
-
rizso
addikt
válasz Pécsi gyerek #18666 üzenetére
Már ne is haragudj, de olvastál esetleg olyat, hogy a bolt nem vállalná a szervizbe küldést? De, ha az ügyfél kéri, akkor a bolt intézi. És mennyivel lenne előrébb? Semennyivel. Ha a végfelhasználó megteheti, hogy lejelenti a gépet közvetlenül a gyártónál, akkor miért iktasson közbe +1 állomást a folyamatba? Miért teljen azzal is az idő, hogy előbb eljuttatja a boltba, és utána a bolt küldi tovább a szervizbe? Csak mert a garanciális ügyintézés menete ugyanaz, tök mindegy, hogy a vásárló vagy a kereskedő küldi be...
sasa134: egyébként ez a doboz dolog egy vicc, legutóbb mikor mi küldtük be az ügyfél gépét szervizbe, akkor nem is hoztak dobozt. Itt jelenleg sajnos a HP a hibás, nem biztosítja a normális szervizhátteret, vagy pontosabban a szervizbe juttatást.
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | D-Link DIR-860L router
-
sasa134
addikt
válasz Pécsi gyerek #18669 üzenetére
De hát ez így van - ez a garanciális ügyintézés menete, ezek szerint.
A "fáj"-t pedig kifejtettem a #18667-ben.
Avanti Roma
-
rizso
addikt
válasz Pécsi gyerek #18671 üzenetére
Tévedsz, 100-ból 99 gépet egyből a szervizbe visznek a vásárlók, ezért is hívják gyártói garanciának, ezért kap a vásárló jótállási jegyet a szerviz elérhetőségével. Mi van ha kereskedés megszűnik? Akkor felejtse el a garanciát?
De szerintem hagyjuk, nincs értelme vitázni, tök mindegy kinek a szemszögéből közelítjük meg a dolgokat, a kollégának továbbra sincs gépe, ami továbbra is a HP sara...
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | D-Link DIR-860L router
-
313313
addikt
válasz Pécsi gyerek #18673 üzenetére
Csak itt a HP háztól szervízig viszi a gépet, ami azért kényelmes, meg gyorsabb is, mint visszaviszed a boltba és várod, hogy ők elküldik, majd szóljanak.....
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Attix82
addikt
válasz Pécsi gyerek #18675 üzenetére
1 év után igen.
-
rizso
addikt
válasz Pécsi gyerek #18677 üzenetére
Öntsünk tiszta vizet a pohárba, tisztázzuk mi az, hogy elküldés. Mert ha én megkeresem az eladót azzal, hogy meghibásodott a gépem, mi ilyenkor a teendő, és ezt a választ kapom, akkor az inkább segítségnyújtás mintsem elküldés. Javíts ki, ha tévedek. A másik, hogy a 150km-re lévő vásárlónak is könnyebb egyből a direkt erre a célra fenntartott ingyenes garanciafutárt hívni, igénybe venni a gyári supportot, mint eljuttatni a gépet a boltba saját költségén, és várni, hogy onnan tovább küldjék, majd vissza vidékre, mikor elkészült (egyébként a bolt nem köteles saját költségén küldeni, szóval a vásárló fizetheti ilyenkor az oda-vissza utat).
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | D-Link DIR-860L router
-
bucihost
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18684 üzenetére
De miért kellene felajánlani a boltnak, hogy oda IS vissza viheti? Ez tök egyértelmű.... felesleges a laptop szalont savazni, szerintem az egyik legkorrektebb bolt gari szempontjából.
Volt már velük gariztatásom nekem is, gyári hibás ASUS laptop. Törött volt a dvd takaró műanyag a bontatlan laptopon. Az ASUS közölte, hogy így jártam törésre nincs gari. Andrásék korrektül megoldották mindenféle huzavona nélkül....Amúgy meg kifizetődőbb egyből gyártóval intézni a dolgot, mivel sokkal gyorsabb. Most én is copok az Edigitallal. Mivel szerintük nincs BlackBerry szerviz, így ők intézik a garit. Március elején leadtam nekik a telefont, erre ápr. 13 elküldték a márka szervizbe. Ha nem informálnak félre, akkor én is egyből a márkaszerviznek küldöm a telefont, és megspórolok 40 napot.... Majd talán jövő hónap elején kiderül javítható e vagy sem. Most békéltető testület tovább adta az ügyet a fogy védelemnek.....
-
sasa134
addikt
válasz Pécsi gyerek #18695 üzenetére
Na jó de utólag okos az ember. Én nem vagyok lusta, fel tudom emelni a telefont, ki gondolta előre, hogy ekkora kálvária lesz belőle? Azt tettem amit a bolt mondott (előtte megkérdeztem, nem vihetném-e be a győri üzletbe és leadnám ott a gépet, de erre nem volt lehetőseg).
De mindegy is, a HP-val van a gáz, nem az üzlettel, szerintem túlragozzuk. Jah, a HP Szervíz ma sem hívott.Avanti Roma
-
Joe.36
addikt
válasz Pécsi gyerek #18718 üzenetére
Engem is nagyon zavar, 20000.- volt, vigyáztam rá, és most ez van, 2 üzletükbe is elmentem, de ugyanaz a duma, én bizonyítsam be, addig semmi, minden lekezelő módon.
Másodikba bevittem az előző 5 éves ilyen ( előző kiadású ) edzésre használt cipőmet és mutattam hogy szinte alig van baja, de nem érdekelte őket.
Ez meg fél év után esik szét.... Ez nem gagyi kínai hanem drága márkás cipő , pont ezért vettem.[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz Pécsi gyerek #18718 üzenetére
A probléma persze nem az, hogy sokan panaszkodnak a megvett lábbelire, hanem az, hogy ezt meglehetősen reménytelenül teszik. A győri békéltetők szerint a kereskedések a jogszabály ismeretében minden esetben el is küldik szakértői vizsgálatra a kifogásolt cipőt, de valahogy szinte kivétel nélkül alaptalannak tartja a vizsgálat a panaszt. Mint megjegyzik: sajnos az eljáró tanácsnak csak rendkívül indokolt esetben van lehetősége ezeket a szakértői véleményeket felülbírálni. Azt javasolják tehát mindenkinek, hogy kérjen más intézettől szakértői véleményt.
Az NFH-hoz is lehet fordulni
A vállalkozások elfogult, sablonszerű szakértői véleményekre (Cipőkontroll Kft., Bimeo Kft., Kiss Béla) alapozva rutinszerűen utasítják el az egyébként megalapozott fogyasztói igényeket – állította a Nógrád megyei békéltető testület. Borsodban azt érzékelték, hogy a márkás cipők közül nagyon sok hibásodik meg hat hónapon belül, a fogyasztói panaszokat pedig rendre nem megfelelő használat miatt utasítják el. Másutt is úgy látják, hogy a vállalkozások igen gyakran bújnak ki kötelezettségeik teljesítése alól, amit a jogszabályi hiányosságok, vagyis az akkreditált minőségvizsgáló intézetek hiánya tesz lehetővé.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18725 üzenetére
te miről beszélsz? milyen "kiskapú"
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Pécsi gyerek #18727 üzenetére
hát jó de a másik oldal, ha a vevő fizet a vizsgálatért, az vajon kinek fog igazat adni?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
bucihost
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18753 üzenetére
Szia.
A garancia jegy kitöltésre került? Meg lett hosszabbítva rajta a gari idő?
Ha nem akkor tudod bármivel igazolni azt hogy mettől meddig volt ott? Ha nem akkor lehet ez a rész bukó...Amúgy cserét nem kérhetsz sajnos még. Ugyan így vagyok én is extreme digitallal. 2 hónapig volt oda a telefon,de rosszabb lett mint volt.
Én is cserét kértem. Közölték nem lehet, csak ha a szerviz megítéli cserésnek a telefont.
Fogyasztó védelemmel beszéltem, azt mondták küldjem vissza még 1 javításra, de előtte vetessek fel velük egy elégedetlenségi (vagy milyen) jegyzőkönyvet, hogy mi volt a gondom a szervizzel / bolttal.
Valamint írassam bele azt is, hogy ha lehet akkor törekedjenek a törvényben leírt 15 napos szerviz időre, plusz amennyiben a kövi szerviz is eredménytelen lesz abban az esetben elállok a szerződéstől, és kérem a cserét vagy a teljes vételárat.Kb ugyan ez lesz szerintem nálad is.
-
stLhee
csendes tag
válasz Pécsi gyerek #18757 üzenetére
Sajnos a vásárlás óta nagyjából a duplájára emelkedett a termék ára (DDR3 kit). Persze nem nyerészkedni szeretnék, hanem használni a RAM-ot, de ráfizetni nem szeretnék.
-
AXisBOLD
addikt
-
Attix82
addikt
válasz Pécsi gyerek #18765 üzenetére
Ez inkább biztosítási kérdés szerintem......és ha a tápot valami zárlat tette tönkre ami a gépedbe van?
-
dh66e
veterán
válasz Pécsi gyerek #18765 üzenetére
Edigitől ne várj semmi jót.
-
dh66e
veterán
válasz Pécsi gyerek #18770 üzenetére
Persze drukkolok hogy simán menjen.
-
Gyuri27
félisten
válasz Pécsi gyerek #18771 üzenetére
Csak forton. Nekem volt giga superb (az az a jó széria). Kettő döglött meg belőle. De csak halkan magában.
Azoktól jobb belépő táp nincs a piacon. Szóval csak fsp.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Pécsi gyerek #18795 üzenetére
A bolt oda küldi ahova akarja. Neked, nekem ehhez semmi közöm.
Ha szar a javitás a bolton kell leverni. A törvény is ezt mondja. Eladó és vevő közt van jogviszony.bucihost: semmi gond. Remélem ez a remek álláspont megvan írásban vagy beszélgetés felvéve.
Mert mint fent írtam vevő és eladó közt van jogviszony. Szerviz, gyártó, nagyker nem jáccik.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Villa7
tag
válasz Pécsi gyerek #18798 üzenetére
xDD
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gitáros topic
- Fujifilm X
- Path of Exile (ARPG)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest