- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Max
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Hálózati / IP kamera
- Opera böngésző
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Facebook és Messenger
- Google Chrome
- Videó stream letöltése
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
3RROR
aktív tag
Megspékelem a helyzetet. Ez a videókártyát már garanciális ügyintézéssel kaptam vissza. Tönkrement az előző és kaptam egy újat és újra is indult a garancia csakhát gyári hibás volt mert nem adott képet. Ilyenkor mi a teendő?
Szerk.: A munkalapon is amit adtak hogy majd menjek vissza vele fel van tüntetve hogy garanciás és 1 éven túli garanciás stb lehetőségek. Garanciás van x-elve.
[ Szerkesztve ]
-
Fancy-boy
addikt
Köszönöm a választ.
Több mint 8ezerFt-ról van szó, természetesen 2-3ezerFt miatt nem kezdenék leállni vitázni.
Egyébként az oldalukon ez szerepel:6.2.2. A Fogyasztó elállási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. §-ban foglalt esetekben nem gyakorolhatja, így különösen:
- olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Vállalkozás által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Vállalkozás, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak;[ Szerkesztve ]
-
Fancy-boy
addikt
Sajnos kötik az ebet a karóhoz. Mondták, hogy nyugodtan forduljak a fogyasztóvédelemhez.
Szerintem akkor maradok a legegyszerűbb megoldásnál, visszaviszem a hibás kapcsolót, hogy cseréljék ki, egy másikra.
Legalább tudom, hol ne vásároljak máskor.
Köszi, hogy utánanéztél.[ Szerkesztve ]
-
Fancy-boy
addikt
Viszont most kiderült, hogy mekkora szemetek.
Megmondtam nekik, hogy személyesen visszaviszem és ha megérkezett a cseretermék, akkor küldjék el.
Azt mondták, hogy nekem kell fizetnem a kiszállítási díjat.
Ezt még én is tudom, hogy jogszabályellenes:"A javított vagy cseretermék szállítási díja minden esetben az Eladót, a hibás termék visszajuttatásának költsége azonban a Vásárlót terheli."
[ Szerkesztve ]
-
arn
félisten
Apam nekem azt mondta a telefonon, hogy nem talalt semmifele regisztraciora utalo dolgot a garpapiron. Az azon szereplo telefonszamon mondtak neki, miutan mar visszadobtak, hogy megszunt a jotallas. Telefonon szerinte siman le akartak razni, hogy miert nem lett regisztralva. Vmikor tavaly tel vegen szereltettek fel.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
2014.02.07
Telefonon rakerdeztem megint - Annyi szerepel a papiron, hogy a jobb nyomonkovethetoseg miatt regisztralja 48 (!) oran belul. De nincs rajta olyan, hogy igy meg ugy megszunik a kiterjesztett garancia, ha nem regisztralod, mint az uj fuzetben.
Szemelyesen csak a hetvegen tudom majd megnezni - nekik fingjuk nincs hogyan scanneljenek es kuldjenek be vmit (6x eves emberek). Atkuldtem nekik az ujabb garpapirt.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Joe.36
addikt
Köszönöm a válaszotokat
nagyon hasznos volt, most már tudom hogy interneten kell rendelni, vissza vittem a telefont a SPEED SHOPBA be akarták vizsgáltatni, de mondtam hogy tegnap vettem és nagyon kell egy másik telefon mert nem tudok dolgozni ( Futár vagyok ) adtak egy másik bontatlan HONOR 4 X et, nagy volt az öröm
beüzemeltem a telefont hívtam a kollégámat... és a telefon újra indult és újra és újra a végtelenségig.....Egyből vissza mentem kb 20 perc telt el... letettem a szerviz asztalára, és mondtam hogy nézzék, nagyon kiakadtak hogy folyamatosan újra indul kb 3 percenként.... Mondták hogy itt valami gond van megnézik, bevizsgálják és jó lesz.... 17:00 vissza mentem más volt bent nézett bután hogy ilyen nincs.... megjelent akkor a reggeli srác akivel intézem... Mondta hogy DE VAN.... Nem lehet mit kezdeni vele... Fel is vették videóra....Gondolom elküldik a gyártónak... És vissza adták a pénzt
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
axlfsi
veterán
Koszonom a gyors valaszt, ertem (azt hiszem..). Ugyanis, aza faramuci helyzet allt elo, hogy a termek pontosan 10.000 Ft volt es januar 6-n vettem... Nem vagyok benne biztos, hogy most verhetem-e az asztalt, ha nem akarjak elfogadni a panaszom vagy sem (egyik pillanatrol a masikra mar nem kapcsolt be a keszulek; egy elektromos vaporizatorrol van szo (ecigi, ha jobban tetszik).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Lehet felreertetted vagy csak nem ismered a termeket, semmi baj. Ez lenne az. Ez szerintem tartos fogyasztasi cikk (nem hasznalodik el, nem "fogy el". Ezen kell cserelni a patronokat, kazanokat, akarmit, de maga az eszkoz es elektronikai termek, benne akkumulatorral...
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
313313
addikt
-
Turbolada II
őstag
-
#89874944
törölt tag
Igen, elnézést. Azért felejtettem el leírni, mert a média markt se problémázott rajta.
Egyébként európai unióban vagyunk, nem? (jó, balkán, de akkor is...)
Elvileg az uniós törvényeket be kell tartania a médiának és az lg-nek is, minden országban.Most kaptam vissza a telefont, az lg nem töltötte ki a "szerviz szakvéleménye" rovatot. Egyszerűen kiszámlázták a javítás költségét.
Semmilyen indoklás nem található a papírfecnijükön.
A médiás eladó megpróbálta felhívni őket, többszöri próbálkozásra se vették fel (délután kettőkor)Miért teheti meg azt egy cég, hogy itt ennyi garanciát ad, ott meg annyit?..
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
pont ezert kell mindig visszakerdeni, mert a legelemibb dolgokat se irjak le egybol, lehet neki tok evidens (mint pl itt hogy osztrakiaban vette) de nekunk fingunk nincs rola, osztan nezunk nagyokat hogy mirol is van szo. ideznem ha tudnam kitol: kerdezni is tudni kell...
Buy books not gear.
-
Predator2
addikt
Ezt nem igazán értem.
Egy idézet a fogyasztóvédelemtől:
"ha harmadszor is meghibásodott a termék (különösen, amennyiben azonos hibával), már kezdeményezhető a csere, mert kicsi a valószínűsége, hogy használható állapotba tudják hozni valaha is."
Hány "javítást" kell még elviselni, hogy használható legyen a telefon?
A szolgáltatós szoftverrel van gond többségében, túlmelegszik a telefon majd befagy, hívásokat nem tud fogadni. 3x javították de még mindig rossz. Egy esetleges csere után is ugyan azt a vacakot kapná vissza.Ilyenkor sem lehet levásárolni? Minek van a fogyasztóvédelem ha nem erre?
Meddig kell eltűrnie egy fogyasztónak, hogy szórakozzanak vele?
Egy drága telefonról beszélünk. Azt hogy egy vacak, a 3 javítás már bőven bizonyítja, ráadásul ugyan az a hiba ugyan úgy megvan ezek után is.A kirohanásom nem személyed ellen szól! Kérlek ne vedd bántásnak.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
zsolti1902
tag
Sajnos most nincs nálam a gari jegy. COF hiba lehet nála.
Másfél éves monitor, ilyenkor már az LG vállalja a garit. Ilyenkor is visszakaphatom a vételárat?My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
detroitrw
addikt
Köszi
más:
Adott egy termék amit visszaküldve garanciába (a termék átvételi napján a hibáról a cégnek jelezve, 5 munkanapon belül visszaszállítva) a cég nem hajlandó javítani se cserélni tehát a pénzvisszafizetést jelölte meg egyetlen pontként.Hozzáteszem a terméket lehet az adott cégnél kapni!
Ilyenkor mi a Teendő? van lehetőség arra, hogy cseréljék a terméket?
Előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
-
Siffredi
senior tag
Köszi a választ!
Megpróbálom akkor a számlát is elkérni valahogy...
Egyébként nem szolgáltatós a telefon, valamilyen kiskerben vásárolt (talán easy-shop a bolt neve).
Ja, és ha jól vettem ki a szavaidból, akkor számla nélkül is jó vagyok 1 évig a garival? (Új telefon, egy darabig még nem fog kifutni...)
-
asdf_
veterán
Folytatva, csak epp lemerult a tabletem, es nem akartam ujra begepelni az elozoeket:
Igy amennyiben az elso ev letelte utan meghibasodo keszuleket ugy cserel, hogy annak garijanak lejarta az eredeti, onkent vallalt gari idejenek legvege (gy.k. annyi, amennyi meg hatra van a 2 evbol), akkor azzal az altala vallaltaknak megfeleloen teljesitett. Teged pedig nem ert kar, mert ha tavaly februari mondjuk a vasarlas, akkor jovo februarban jar le a garid, pont akkor, amikor amugyis lejart volna, amikor amugyis ismet vasarolhatnal kedvezmennyel (vagy "kedvezmennyel") szolgaltatotol telefont az ujabb huseg alairasa mellett.[ Szerkesztve ]
-
Ta`uri
csendes tag
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne hogy van egy online rendelésem magyarországi webshopból 2 hónapja nem teljesült, emailekre nem válaszolnak írtam többször is 1 hónapja is múlt héten is, és előre utalással kellett fizetni. Ilyenkor mit tehetek kihez tudok fordulni? 33700 Ft ról van szó. Nem szeretném ezt elbukni. Még holnap telefonon is próbálkozni fogok de sztem nem sok sikerrel...
Köszi előre is ha vki tud egy elérhetőséget vagy hogy mi ilyenkor a teendő kihez tudok fordulni?
Üdv:
Jani -
daniel_229
csendes tag
Kösz a választ, bár megjegyzem, hogy ennél olcsóbban is elérhető volt 60 hónap garival "vidéki" / pécsi boltban (igen, eső után köpönyeg) szóval szvsz. vagy (arányaiban) pofátlanul nagy haszonnal akarják kiskerbe továbbértékesíteni, vagy szar áron veszik a nagykertől bár utóbbit kétlem. Természetesen nem az 5k-s pendrive ára fog földhöz vágni, hanem a mentalitás
Tudtommal a nagyker/forgalmazó sem csökkentheti a gyártó által vállalt garanciát, az meg hogy szürke import-e nem derült ki egyértelműen az árából, mellesleg szerintem ez az adott bolt magánügye. Kérdés, hogy az értékesítő láncot kihagyva a bolti papírt lobogtatva lehet-e közvetlenül a gyártóhoz fordulni vagy pedig a fogyasztóvédelemig kell elmennem? -
daniel_229
csendes tag
Jogos amit írsz, de pl (reklám) amikor iPon-on volt hasonló problémám egy termékkel, írtam nekik a kissé rövid gari miatt, és visszaírtak hogy sosorry' javítjuk az oldalon a hibát és természetesen a gyártó által feltüntetett idő érvényes az általam vett cuccra. Másfelől meg az adott webshop / kisker feltüntethetné valahogy (mondjuk egy szürke hajó) hogy a megvenni kívánt valami "innen - onnan" van, és azért olcsóbb, (bár jelen esetben drágább volt) mint máshol. Egyébként akkor már: a szóban forgó cég a compker.hu és a teljesség kedvéért hozzáteszem, hogy ezt leszámítva meg voltam velük elégedve, de ha a fent leírtak igazak, akkor azért átértékelem, hogy a jövőben akarok-e tőlük vásárolni.
Ergó a "tessék jobban odafigyelni" rész úgy érzem eddig is megállta a helyét.[ Szerkesztve ]
-
daniel_229
csendes tag
Úgy érzem kissé elmentél a kioktatás irányába!
De nem azon pörgök hogy vettem egy Kingstone BataKravellert 1,99$-ért és miértnincs rá hivatalos 6 év gar, hanem eredetileg infót akartam kapni pár kérdésemre témában jártas személytől. Ha megáll az amit írtál akkor viszonylag tudatos vásárlóként is elfogadom ha átqrtak
ha nem, akkor nem...
[ Szerkesztve ]
-
MiXE3Y
csendes tag
Ez a garancia állapota jelenleg:
Kezdés dátuma: 2013-11-22
Határidő: 2015-01-20
Garancia típusa: 12C
Állapot: Lejárt
Desc: This product has a one year limited warranty and is entitled to parts, labor and carry-in repair service. In some countries, courier service will be provided. Many parts can also be delivered to you using the Customer Replaceable Unit (CRU) method.Kezdés dátuma: 2013-11-22
Határidő: 2016-11-21
Garancia típusa: TLX
Állapot: Aktív
Desc:
This product has a three year limited warranty which includes a LenovoCa re warranty upgrade. This product is entitled to parts and labor via cus tomer carry-in service. Service is provided through an authorized Lenovo Business Partner and is available Monday-Frid ay, except holidays.Egyébként mint mondottam, írtam nekik levelet, válaszoltak, hogy 30 napig várnak alkatrészre.
Utána még visszakérdeztem, hogy az általad is javasolt gépet-vissza-hibás-alkatrészt-majd-később típusú dolog működhet-e, arra kaptam némi random bullshitet, hogy munkalapszám és imeiszám és ez alapján rendelt alkatrész.
Ergo a policyjük nem engedi sajnos. -
MiXE3Y
csendes tag
Úgy rémlik, hogy pár ezer forint volt a különbség a kiterjesztett garanciás és a sima 1 év garanciás termék között, azért rendeltem ezt.
Szimpatikusak voltak, arra is készségesen válaszoltak, amikor kérdeztem tőlük két hete, hogy esetleg Broadcom 802.11ac kompatibilis Wifi kártya beszerzésben (ami elvileg a laposhoz való a laptop spare parts doksija alapján - sajnos a Lenovo whitelisteli a wlan kártyákat BIOSban, így nem lehet akármit belerakni) tudnak-e segíteni..
(bár nem tudtak, mert "gyári tartozékként nem érhető el hozzá", de legalább válaszoltak)
-
Josi
aktív tag
A futár meg fogja várni.
Én most kaptam vissza az Asus tabletemet a TMX-től.
MPL jött érte, külön műanyag ládát hozott, ami belül szivacsozva volt.
Kitöltötte a papírokat, betettük a tabletet lezárta és leplombálta.
Visszafelé ugyanez, sorszámozott plomba le, kinyit, kivesz, papírok átnéz, és minden OK.
Én olyan hibával küldtem garba, hogy nem tölt be az android.
Erre még kicserélték a kijelzőt és a hangszórókat is, mert ott is hibát találtak.
Én kellemesen csalódtam bennük.
(küldés előtt én is körbefotóztam azért.)
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
-
#41133696
törölt tag
Szerintem elég logikusan érveltem, hogy mivel a sérülés a sarkot érintette, tehát nem a kapacitív kijelző közepét, és nem volt kettétörve sem az üvegfólia, valamint nem volt itthon más amit ráhelyezhettem volna hogy védve legyen, és azt sem akartam, hogy a telefon a dobozában pihengessen, ameddig megy a kínlódás a postázással oda-vissza... illetve nem volt leírva, hogy felhelyezés után nem vehető vissza így ideiglenesen tettem fel. Mert gondolom ha nem helyezem fel, és úgy küldöm vissza, akkor sem adhatná el másnak törötten...